90% van de wereldwijde teelt komt uit Iran. Je moet vooral in die hoek kijken, richting Indiaquote:
Ik geloof Noord Afrikaquote:
KLB / Afzetters bij de Albert Heijnquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:50 schreef Rezania het volgende:
Mensen die dit topic niet snappen.KLB-n00bs.
Inderdaad.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:51 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
KLB / Afzetters bij de Albert Heijn
Prachtig topic.
Fixed.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:50 schreef Rezania het volgende:
Mensen die dit topic niet snappen.FOK!-n00bs.
Verkeerd tijdstip denk ikquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:50 schreef Rezania het volgende:
Mensen die dit topic niet snappen.KLB-n00bs.
Gelukkig hebben Amerikanen toch geen smaak en weten ze dus ook niet dat het gewild is.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:53 schreef Lone_Gunman het volgende:
Even alu-hoedje opzetten: Als de V.S. Iran binnen vallen, hebben ze naast olie dus ook de saffraan teelt in handen
quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gelukkig hebben Amerikanen toch geen smaak en weten ze dus ook niet dat het gewild is.
Klopt, hoorde het laatst ook ergens.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:56 schreef sonnyspek het volgende:
Ik hoorde dat Saffraan altijd al zo duur was
Ik heb wel eens gezien hoe ze dat plukken, dat houden wij luie Hollanders nog geen dag vol!quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:57 schreef Prullenbak6 het volgende:
Ik denk dat ik maar Saffraan dealer wordt, 25k per kilo
Saffraan is nooit echt goedkoop geweest, dus ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:01 schreef Nikmans het volgende:
Volgens mij is saffraan altijd al duur geweest?
Ik moest toen een uur ergens op wachten in een winkelcebtrum en liep me stierlijk te vervelen. Tijdens een tijdverdrijvend rondje door de supermarkt, waarbij ik net een paar dagen ervoor een Rekenkamer-uitzending over kruiden van Versteeghen, viel het mij opeens op.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:48 schreef sonnyspek het volgende:
Dat topic met die gozer een jaar terug die saffraan voor het eerst ging halen.
KLB / Afzetters bij de Albert Heijn
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:26 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Ik moest toen een uur ergens op wachten in een winkelcebtrum en liep me stierlijk te vervelen. Tijdens een tijdverdrijvend rondje door de supermarkt, waarbij ik net een paar dagen ervoor een Rekenkamer-uitzending over kruiden van Versteeghen, viel het mij opeens op.
Ik was gewoon mijn hele leven nog niet in aanraking gekomen met saffraan.
Daarom wist ik niet dat het zo duur was. Overigens was het toen nog vrij goedkoop, want ik zag net dat je gewoon weer de volle ¤1,25 voor betaalt voor 1/20000e van een kilo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
misschien moet je toch nog eens terug naar school en opnieuw beginnen met de bijtjes maar vooral de bloemetjes.....quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:04 schreef probeer het volgende:
Bloeit maar 8 dagen per jaar, 1 plant heeft maximaal 4 bloemen, en elke bloem 3 stampers. En het groeien en plukken is nogal arbeidsintensief.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Saffraan is altijd al duur geweest.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:26 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Ik moest toen een uur ergens op wachten in een winkelcebtrum en liep me stierlijk te vervelen. Tijdens een tijdverdrijvend rondje door de supermarkt, waarbij ik net een paar dagen ervoor een Rekenkamer-uitzending over kruiden van Versteeghen, viel het mij opeens op.
Ik was gewoon mijn hele leven nog niet in aanraking gekomen met saffraan.
Daarom wist ik niet dat het zo duur was. Overigens was het toen nog vrij goedkoop, want ik zag net dat je gewoon weer de volle ¤1,25 voor betaalt voor 1/20000e van een kilo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Snowballed op 10-01-2014 05:37:59 ]One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
Kost duur.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 07:16 schreef lamber het volgende:
technisch gesproken kost saffraan financieel best wel duur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |