Ik kwam ook via google op FOK! terecht. 450 berichten over dat saffraan altijd al duur is geweest. Het is echt geweldig dat FOK!quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:32 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat heb ik net nog op FOK! gelezen.. om 23:23.32..
Daar stond dat saffraan altijd al duur was...
Handig joh... dat forum...
Nooit geweten dat saffraan zo duur was joh.quote:Op zondag 2 december 2012 00:09 schreef Michhas het volgende:
Diamant: 5,25 miljoen euro per kilo
Cocaïne: 60 000 euro per kilo
Héroïne: 40 000 euro per kilo
Rhodium: 37 000 euro per kilo
Safraan: 30 000 euro per kilo
Platine: 28 200 euro per kilo
Goud: 21 300 euro per kilo
Palladium: 6 200 euro per kilo
Leuk prijsje.
Je had het 10 jaar geleden al kunnen weten!quote:Op donderdag 8 augustus 2002 11:52 schreef Anonieme_Lafaard het volgende:
Ik neem altijd kruiden en specerijen mee als ik terug kom van vakantie. Laatst uit turkije zwarte peper en saffraan meegenomen. Saffraan is hier heel duur !!
Is saffraan duur dan?quote:Op zondag 2 december 2012 09:53 schreef An_awesome_wave het volgende:
Is dat pas iets van de laatste tijd dat saffraan zo duur is eigenlijk?
Kurkuma schijnt een alternatief te zijn, maar wel bitterquote:Op zondag 2 december 2012 10:09 schreef DarkAccountant het volgende:
Ik smeer tijdens de winter 's morgens altijd extra veel saffraan op mijn boterham, maar nu verneem ik plots dat dat erg duur is!
Wat moet ik nu doen?
quote:Op zondag 2 december 2012 01:34 schreef VisGeenOptie het volgende:
PostalSaffraan stuurde mij 450 euro, dat was echt fantastisch!
Je zal even een mail moeten sturen naar het landelijke Saffraanprijzen Meldpunt. Alle werkdagen bereikbaar.quote:Op zondag 2 december 2012 10:48 schreef sonnyspek het volgende:
Ik heb gehoord uit betrouwbare bronnen dat saffraan duur is, kan iemand dit bevestigen?
Ja zoiets dacht ik ook. Maar ik kan de bron zo even snel niet vinden. Is dit geen algemene kennis dan?quote:Op zondag 2 december 2012 10:48 schreef sonnyspek het volgende:
Ik heb gehoord uit betrouwbare bronnen dat saffraan duur is, kan iemand dit bevestigen?
En niet illegaalquote:Op zondag 2 december 2012 13:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
Mijn plantjes op zolder toch maar eens gaan verruilen voor wat saffraankrokussen, een stuk lucratiever de gram.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |