Verder is het ook vrij standaard, dat als één van ons in Spanje is geweest, ze dan wat olijfolie, pasta en tomatensaus meenemen... omdat mijn moeder het van eigen bodem lekkerder vindt..
Mijn oma bijv. die kocht in elk land waar ze op vakantie was een karakteristiek bedeltje voor aan een armband...
Ook was het bij ons bijv. gebruikelijk om tijdens de wintersport in Oostenrijk mooie bierglazen, die we dan tegenkwamen in kroegjes/restaurantjes mee te nemen.. (wel altijd kopen of vragen of we ze mee mochten nemen )
Zijn er bij jullie bepaalde dingen die je toch altijd standaard doet als je op vakantie bent? Dingen die je meeneemt of spaart?
[Dit bericht is gewijzigd door Qarinx op 08-08-2002 11:43]
quote:die zitten toch in de mini-mentos?
Op donderdag 08 augustus 2002 11:42 schreef dennisdotcom het volgende:
Als mn ouders naar Frankrijk zijn geweest nemen ze altijd Mentos mee, smaak Appel, want die is in NL niet verkrijgbaar.
Verder hebben wij niet echt van die tradities
quote:Owjah, dat doet m'n vader ook altijd.. Vooral San Miguel uit spanje..
Op donderdag 08 augustus 2002 11:53 schreef Mongooltje het volgende:
Vrijwel altijd wat flesjes bier uit het desbetreffende land.
Verder nemen we nooit wat mee...... vaak wil je iets meenemen van daar wat je de hele vakantie gegeten/gedronken hebt, maar als je thuis bent is het niet meer zo lekker als in je vakantie land.
quote:Yup.. m'n ouders kwamen van t weekend terug van vakantie en inderdaad voor de derde keer op rij namen ze Toblerone voor me mee (de witte dan uiteraard).
Op donderdag 08 augustus 2002 11:40 schreef Qarinx het volgende:
Bij ons in de familie is het vrijwel een traditie om elke keer als één van ons met het vliegtuig op vakantie is geweest, wat Toblerone chocolade mee te nemen..
quote:Wij meestal gewoon de melkchocolade en dan zo'n doosje waar 6 van die kleine inzitten.. of van die hele hele grote.. die je amper af kan breken als je 'm in de koelkast legt..
Op donderdag 08 augustus 2002 12:05 schreef Vork het volgende:[..]
Yup.. m'n ouders kwamen van t weekend terug van vakantie en inderdaad voor de derde keer op rij namen ze Toblerone voor me mee (de witte dan uiteraard).
quote:Precies , in Frankrijk als normal-size verkrijgbaar
Op donderdag 08 augustus 2002 11:48 schreef Ronhui het volgende:
die zitten toch in de mini-mentos?Verder hebben wij niet echt van die tradities
quote:Uiteraard
Op donderdag 08 augustus 2002 12:19 schreef Qarinx het volgende:
Ow en de fanta sinaasappel, die is in Zuid-Europa ook tien keer lekkerder.. Die is tenminste ORANJE!, dus daar nemen we ook altijd wel een fles van mee
Als m'n vader op vakantie is verstopt hij altijd een muntje en als hij er dan eens terug komt kijkt-ie of die er nog ligt... verder doen we in onze familie geen vreemde vakantie dingen
En mn vader sjouwt overal stenen en schelpjes mee vandaan die vervolgens hier grotendeels weer in de afvalzak verdwijnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |