Is dat altijd al zo geweest?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 08:34 schreef Prins_Pils het volgende:
Laatst las ik dat saffraan inderdaad nogal duur is.
Vergeet vooral dit niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 07:16 schreef lamber het volgende:
technisch gesproken kost saffraan financieel best wel duur.
Ik kan dit bevestigen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 08:55 schreef Apekoek het volgende:
Het blijkt dat saffraan inderdaad al een langere tijd voor een hoog bedrag over de toonbank heen gaat.
Ja precies, saffraan is duur.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:02 schreef GZ1000 het volgende:
[..]
Ik kan dit bevestigen.
Saffraan is altijd al erg duur geweest, dit komt omdat er zeer veel bloemen nodig zijn voor de productie en door de intensieve manier van oogsten.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 05:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
misschien moet je toch nog eens terug naar school en opnieuw beginnen met de bijtjes maar vooral de bloemetjes.....3 stampers en 3 meeldraden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En 'ipv' staat voor 'in plaats van'. Daar hoef je niet nog eens extra 'van' achter te typen."Pools are perfect for holding water"
Dit.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:50 schreef Rezania het volgende:
Mensen die dit topic niet snappen.KLB-n00bs.
Jij kopen Saffraan voor ¤5,-.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:18 schreef Killaht het volgende:
Gewoon bij lokale marokkaan halen, scheelt je veel geld.
qua geld.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 07:16 schreef lamber het volgende:
technisch gesproken kost saffraan financieel best wel duur.
Dat is al langere tijd zo.quote:
Kon net mijn koffie binnenhouden terwijl ik achteloos langs de postings ging.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
Kiwi's ook, die zijn in Duitsland ook goedkoper.
Waarschijnlijk omdat ze op kleine helmen lijken.
Nog niet, maar ik kan met zekerheid bevestigen dat het altijd wel vrij prijzig was geweest!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:58 schreef Pokkelmans het volgende:
Heeft er al iemand gezegd dat saffraan altijd al zo duur was?
Wanneer je beschikt over een goed gevulde portefeuille.quote:
Jawel, je kan het wel kopen, maar het is altijd al redelijk duur geweest.quote:
Vanavond FNM modernquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:29 schreef vaarsuvius het volgende:
Mox Saffraan. ($489,-)
Tap to add 1 red mana to your mana pool
Ik vind het niet erg leuk, maar ga niet echt vaak meer, dus nog niet op uitgekeken. Holiday Cube vond ik wel briljant, da's online...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:38 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Vet leuke draftformat, maar eigenlijk zeg ik dat over iedere format wel
Zo goed als RtR draft wordt het toch nooit, Innistrad was blijkbaar ook godlike maar dat heb ik helaas gemist (MTG gaat bij mij in golven zeg maar, vandaar dat ik formats als Modern ook interessanter vind)quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:39 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg leuk, maar ga niet echt vaak meer, dus nog niet op uitgekeken. Holiday Cube vond ik wel briljant, da's online...
Ik heb enkele jaren geleden de hele boel verkocht voor een auto, dus ik speel dat niet meer zo, beetje limited en af en toe leen ik nog wel eens wat.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:44 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Zo goed als RtR draft wordt het toch nooit, Innistrad was blijkbaar ook godlike maar dat heb ik helaas gemist (MTG gaat bij mij in golven zeg maar, vandaar dat ik formats als Modern ook interessanter vind)
Echt wel jaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:47 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ik heb enkele jaren geleden de hele boel verkocht voor een auto, dus ik speel dat niet meer zo, beetje limited en af en toe leen ik nog wel eens wat.
edit: wel grappig dat er nog steeds kaartjes zijn waar je een volle tank benzine van kan kopen... rare hobby is het toch...
nou, ik weet anders nog dat het twee kwartjes was hoor!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:56 schreef Aberella het volgende:
Ik weet niet of iemand het al heeft gezegd maar saffraan is altijd al duur geweest.
Dat was in de tijd dat een kuub suiker 1,5 cent was.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:57 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
nou, ik weet anders nog dat het twee kwartjes was hoor!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |