Dat kan Femke ook heel goed!quote:
Vliegtuig-Femkequote:Op donderdag 9 januari 2014 23:54 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Dat kan Femke ook heel goed!
[ afbeelding ]
En sorry voor m'n geklaag, ik heb eigenlijk niets om te klagen met m'n vrolijke duo, maar ik zit gewoon zelf even niet zo heel lekker in m'n vel denk ik. Helpt waarschijnlijk ook niet mee voor de productie
Ik vergeet vanalles.. jarige kindjes, ziekige kindjes, kindjes met prikjes, familieperikelen...voor iedereen! Over een paar dagen kom ik weer sociaal en gezellig doen
Hier eten ze de ene keer ook beter dan de andere keer.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 07:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, tweede keer en ging veel slechter dan de eerste keer. Eerste keer ging er nog een half bordje in en nu was het na drie happen dus echt mond stijf op elkaar, wegdraaien, slaan met de handjes...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoiquote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:42 schreef LadyBlack het volgende:
LE
Ik had nog een vraag aan jou; bieden jullie L wel meer eten aan maar eet ie het nog niet? Of bied je ook niet zoveel aan ivm gecorrigeerde leeftijd?
Ohja jezus zelfs dan al 7 maanden hequote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoi
Ja, we bieden wel aan hoor. Gecorrigeerd is hij nu 7 maanden dus geen reden om dat uit te stellen. Hij wil het gewoon nog niet zo erg.
Dat is tegen ons ook gezegd, door de cb-arts.'Borstvoeding bevat niet alles wat ze nodig hebben' Nou, dat is gewoon dikke onzin. Voordelen van bijvoeden zitten voor mij vooral in de mondmotoriek en het leren eten, maar bv bevat tot een jaar alles. En als het cb dat niet weet kun je ze gewoon om de oren slaan met het who-advies.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ohja jezus zelfs dan al 7 maanden he![]()
En nouja, hij doet t nog wel ff op jouw voeding en die enkele broodkorst enzo geloof ik he![]()
Maar ik vind t interessant, want stiekem irriteert het me mateloos dat de verpleegkundige op het cb begon over dat bv niet genoeg meer was dus dat ze wel echt moest gaan eten nu... en dan zie ik Sticker en Nin (die volgens mij ook nog niet zoveel eet, toch belle??) en dan baal ik zo! Want mijn vriend neemt zulke opmerkingen best wel serieus.
I know, het is alleen deze verpleegkundige die zo doet, maarja... die troffen we helaas bij onze laatste afspraak daar.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is tegen ons ook gezegd, door de cb-arts.'Borstvoeding bevat niet alles wat ze nodig hebben' Nou, dat is gewoon dikke onzin. Voordelen van bijvoeden zitten voor mij vooral in de mondmotoriek en het leren eten, maar bv bevat tot een jaar alles. En als het cb dat niet weet kun je ze gewoon om de oren slaan met het who-advies.
Rot dat je niet serieus bent genomen joh, maar goed dat je bent blijven strijden. Zo zie je maar. Ik hoop dat het mee valt en jullie snel geholpen worden.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:45 schreef Sull het volgende:
Aan de ene kant maak ik me wel zorgen, aan de andere kant zien we het allemaal wel! We hebben nu al zo'n poos aangerommeld met de fles, eerst dacht iedereen dat het door de spruw kwam. Toen dachten we zelf misschien een vroeg tandje. Bij het CB gevraagd vorige week en die namen het totaal niet serieus en toen was ik het zat! Gelukkig ondernam de huisarts wel gelijk actie!
LB hier een gelijke actie maar dan om 1 uur. L. bleef maar over mijn gezicht aaien.
Dat zijn wel de adviezen waardoor wij alleen nog voor de vaccinaties naar het cb gaan. Ik ben echt niet anti-cb hoor, maar ik heb wel gemerkt dat ze anders in opvoeden staan dan wij. Het leek ons zonde van ieders tijd om daar steeds adviezen te krijgen die wij heel eigenwijs naast ons neerleggen. Kunnen ze die tijd beter besteden aan andere ouders.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
I know, het is alleen deze verpleegkundige die zo doet, maarja... die troffen we helaas bij onze laatste afspraak daar.
Volgend bezoek is in onze nieuwe wijk! Hopelijk fijne mensen daar.
Rond de 7 maanden aten ze hier ook nog maar samen een halve peer en een broccoliroosje.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:49 schreef LadyBlack het volgende:
Maar ik vind t interessant, want stiekem irriteert het me mateloos dat de verpleegkundige op het cb begon over dat bv niet genoeg meer was dus dat ze wel echt moest gaan eten nu... en dan zie ik Sticker en Nin (die volgens mij ook nog niet zoveel eet, toch belle??) en dan baal ik zo! Want mijn vriend neemt zulke opmerkingen best wel serieus.
Zes jaar later ook nogquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:19 schreef Kyara het volgende:
Dat terugdenken en mijmeren aan de geboorte van je kind gebeurt trouwens ook nog 2 jaar later...
Schop!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:08 schreef LadyBlack het volgende:
Ok en nu moet ik dus van mn luie reet afkomen en wat gaan doen.
Lauren eet ook amper, zeker als ik lees wat Isa en Noor allemaal etenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ohja jezus zelfs dan al 7 maanden he![]()
En nouja, hij doet t nog wel ff op jouw voeding en die enkele broodkorst enzo geloof ik he![]()
Ik weet hoe het is!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:04 schreef LadyBlack het volgende:
We krijgen maandag de sleutel!!![]()
Dan breekt een tijd aan waar ik niet zo naar uitkijk; puinruimen en inpakken hier, klussen daar (gelukkig kan E dan bij vrienden die in de buurt wonen zijn, of oma komt oppassen), maar daarnaaaaaa!! OMG dan hoef ik nooit meer me langs de buggy te wurmen, boodschappen naar boven te sjouwen waarbij ik dan met de tassen blijf steken omdat de deur dankzij de buggy niet ver genoeg open kan... nooit meer onder een schuin schimmelend dak te douchen... Dan heb ik een tof écht huis
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:37 schreef pessie het volgende:
[..]
Lauren eet ook amper, zeker als ik lees wat Isa en Noor allemaal eten. ze doet het nog steeds, is vrolijk en heeft vette billen.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:29 schreef LadyBlack het volgende:
[..]!
Ymme, lekker bijgetankt dus? Fijn dat dat kon!
Ik steek mn kop nog even in het zandquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik weet hoe het is!
Verhuizen an sich is echt verschrikkelijk.succes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |