abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135295079
N.a.v. van de discussie in het OUD feedback topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
pi_135295677
Oh ik kan niet wachten tot E achter een loopwagentje kan O+ Ze krijgt tegen die tijd zo'n houten blokkenwagen, of een poppenwagen!

Maar eigenlijk wil ik ook dat ze nog heel lang een kleine baby is ;(

Ze had vanavond alweer koorts trouwens, 39.2... Ik was laat op het kdv, en ze viel in slaap toen ik even met haar op de bank ging zitten, dus warm eten liep volledig in de soep. Dacht ik haar te verwennen en voor een keer toch zo'n pyamapapje te geven (uit de blije doos), blieft ze m niet :') Dus toen maar nog eens laten drinken bij mij en toen was ze vertrokken :z

Ben benieuwd wat de nacht brengt, maar ik stel me maar in op veel knuffelen met mn meiske *;
pi_135297284
Sneu LB!

J had vanavond ook wat last van de prikjes. Koortsig (niet getempt dus weet niet hoeveel), rode wangetjes, huilerig, geen eetlust en heel moe. Wij waren met M op stap dus pas tegen half 7 thuis. Meteen aangelegd en dat hielp dus nu slaapt ze nog. Op haar been zit ook ee rode harde plek daar waar de vaccinaties zijn gezet :{

voelde me toch een beetje schuldig dat ik er niet voor haar was
pi_135297677
Xm, lisa kon met tien maanden niet zitten niet kruipen niet van buik naa rug en niet optrekken. Praten kon ze ook niet. Fysio en al laten kijken maar had gewoon de kracht ervoor maar was er nog niet aan toe. 2 maande later liep ze ineens terwijl stilstaan niet echt ging.

Laat het gaan het komt goed!
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
  donderdag 9 januari 2014 @ 23:06:24 #5
378192 -mandy-
I am who I am
pi_135297784
Veel beterschap voor je meisje LB.

Ik zag de stats Kyara, mooi hoor! Sneu dat ze zo'n last heeft van de prikjes.
Heeft D er ook last van?
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_135298269
Nee, D heeft er een stuk minder last van.die heeft al het eten dat J liet staan opgegeten :')
pi_135298274
Kyara dat is inderdaad sneu. Gelukkig was ze goed te troosten door jouw magic boobs :*
pi_135298980
:D!

Hopelijk knapt J door lekker te slapen weer op Kyara! :*
En herkenbaar, ik ben 2 van de 3 keer dat E prikjes kreeg daarna niet thuis geweest, en de tweede keer had ze er ook last van gehad ;(
pi_135300191
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 21:35 schreef vencodark het volgende:
Oh en wat is vliegtuigen trouwens? ;)
Dat kan Femke ook heel goed!

En sorry voor m'n geklaag, ik heb eigenlijk niets om te klagen met m'n vrolijke duo, maar ik zit gewoon zelf even niet zo heel lekker in m'n vel denk ik. Helpt waarschijnlijk ook niet mee voor de productie ;)
Ik vergeet vanalles.. jarige kindjes, ziekige kindjes, kindjes met prikjes, familieperikelen... :* voor iedereen! Over een paar dagen kom ik weer sociaal en gezellig doen :@
  vrijdag 10 januari 2014 @ 00:15:41 #10
378192 -mandy-
I am who I am
pi_135300953
Balen van je productie Shandaly. Niet leuk.
Dikke :* , hopelijk zit je snel beter in je vel.

Dat vliegtuigen is herkenbaar! Mag D ook graag doen. :)

En voor nu zeg ik, welterusten! :Z :z :Z
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
  vrijdag 10 januari 2014 @ 02:47:01 #11
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
  vrijdag 10 januari 2014 @ 06:36:00 #12
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_135305329
Nou, nieuwe eetritme begint goed... Pap: na 3 lepels de lippen stijf op elkaar en van de fles nog geen 100cc -O-. Dat belooft wat.

;(
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_135305410
Is het de eerste keer pap XM? Daar moet ze misschien even aan wennen :) En 100cc is voor jouw gevoel al beter dan 60! Toch?

Ah Shandaly, wat rot dat je je zo naar voelt. Ik denk dat iedereen wel van die periodes heeft en daar mag je best over klagen! Als zowel jij en Femke nog niet willen stoppen is zulks gewoon heel rot.

Ik las meer problemen in het vorige topic, maar die ben ik vergeten :@ in ieder geval een :*
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 10 januari 2014 @ 07:25:11 #14
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_135305464
Nee, tweede keer en ging veel slechter dan de eerste keer. Eerste keer ging er nog een half bordje in en nu was het na drie happen dus echt mond stijf op elkaar, wegdraaien, slaan met de handjes...
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_135305555
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 23:54 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Dat kan Femke ook heel goed!
[ afbeelding ]

En sorry voor m'n geklaag, ik heb eigenlijk niets om te klagen met m'n vrolijke duo, maar ik zit gewoon zelf even niet zo heel lekker in m'n vel denk ik. Helpt waarschijnlijk ook niet mee voor de productie ;)
Ik vergeet vanalles.. jarige kindjes, ziekige kindjes, kindjes met prikjes, familieperikelen... :* voor iedereen! Over een paar dagen kom ik weer sociaal en gezellig doen :@
Vliegtuig-Femke O+

Joh, dat geeft toch niks? Mag ook wel een keertje toch. *knuf*

:*
pi_135305568
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 07:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, tweede keer en ging veel slechter dan de eerste keer. Eerste keer ging er nog een half bordje in en nu was het na drie happen dus echt mond stijf op elkaar, wegdraaien, slaan met de handjes...
Hier eten ze de ene keer ook beter dan de andere keer.
  vrijdag 10 januari 2014 @ 07:47:33 #17
378192 -mandy-
I am who I am
pi_135305600
Is het met nieuwe smaken ook niet een kwestie van wennen en volhouden? Met nieuwe smaken van groente of fruithapjes is het toch ook 3x aanbieden. Kan het met pap ook niet zoiets zijn?

Dat slaan met die handjes deed D ook nog gisteravond. Waarom? Geen idee eigenlijk :N . Geprakte zoete aardappel met vlees ging er met smaak in.
pi_135305613
Shandaly :*

XM :*
  vrijdag 10 januari 2014 @ 07:54:31 #19
378192 -mandy-
I am who I am
pi_135305627
Ik zou nog niet stoppen met de pap XM. Je doet het hartstikke goed en Noor ook!
Ik zag laatst stats van Noor op fb, zagen er heel goed uit!
:*

[ Bericht 1% gewijzigd door -mandy- op 10-01-2014 08:17:23 ]
pi_135306012
XM :* ik herken je gevoel. Maar ik zeg dan tegen mezelf dat M het prima zelf kan regelen. De ene keer gaat er meer in dan de andere keer en ik merk dat ik de 'super-eet-dagen' als referentie neem. Dat is niet echt realistisch. Maar zolang M vrolijk is en op de lange termijn (dus de standaard cb-bezoekmomenten) gewoon groeit, isbhet eigenlijk prima. Het voordeel dat ik heb is dat M de tweede is, broer R kan ook regelmatig van lucht en liefde leven en doet het ook nog.

Shandally :* het is ook stom, dat je aan de ene kant wil stoppen, maar als je dan verhalen van anderen leest... Dan voelt het zo ondankbaar om voor jezelf te kiezen. Ik ben nu anderhalve week helemaal gestopt en nu M ziek was/is blijk ik hem ook te kunnen troosten zonder borst. Alhoewel ik vannacht dacht 'kon ik hem nog maar even voeden'... ;( Maar als hij dan toch gaat slapen, is het weer goed.
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_135306707
Nou woensdag bij de kinderarts geweest met L. Ze heeft dus 2 bulten op de mondbodem, die evenwijdig lopen aan de tong, Dat zou wel eens de reden kunnen zijn dat de fles zo moeilijk gaat en dat de drinktechniek aan de borst ook te wensen overlaat. Helaas weet de kinderarts ook niet wat het is, heeft het nog nooit gezien. Er zijn nu foto's gemaakt en daarmee gaan ze kijken wie in het land ons wel verder kan helpen. Over de intake hoeven we ons nog geen zorgen te maken, dat wat ze overdag niet drinkt op mijn werkdagen (deze week maar 20 cc), drinkt ze waarschijnlijk in de avonduren wel bij! Maar...ik moest vooral niet stoppen met de bv ("die is nu heilig") en ook nog niet willen beginnen met hapjes, want dat kon wel eens verkeerd uitpakken.

Over 2 weken terugkomen om de groei te monitoren en hopelijk kunnen ze ons dan naar de juiste persoon doorverwijzen.

Praatje bij het plaatje:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 10 januari 2014 @ 09:33:40 #22
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135306784
Jeetje sull! Hopelijk vinden ze gauw iemand die dit eerder heeft gezien!

En ik weet natuurlijk niet of het onlangs erger is geworden, maar waarom heeft niemand je eerder doorverwezen??

Oh en ook nog een :* voor XM en shandaly! Hopelijk lucht het opschrijven (en daarna hier de bevestiging) al wat!

[ Bericht 35% gewijzigd door LadyBlack op 10-01-2014 09:39:17 ]
  vrijdag 10 januari 2014 @ 09:37:59 #23
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135306874
Tevens goedemorgen :O

Toen ik naar bed ging werd E wakker, en ik heb de weg van de minste weerstand gekozen (dacht ik) en haar bij me in bed genomen...

God wat een gevecht :X Maaien met dr armen, trappen met dr benen, wurmen met dr hoofd, sabbelen, eigenlijk alles behalve drinken of slapen. We hebben allebei wel wat geslapen, maar ik ben wel weer kapot nu hoor. Die voedingshouding is echt niet geschikt voor de hele nacht. En E slaapt toch ook beter in dr bedje.

Vannacht maar weer even de kiezen op elkaar dus.
pi_135306901
Jee Sull, wat heftig! Maak je je zorgen of laat je het allemaal maar over je heen komen?

XM, kun je als je zulke dingen denkt (oh neeee ze eet niet genoeg, oh neee ze ontwikkelt niet goed, etc) daar ook wat ratio tegenover zetten? Ik weet dat je hulp hebt, maar als ik je zo lees vraag ik me af of je je niet wat te veel 'laat gaan' in de zorgen die je hebt. Je lijkt me geen onintelligente vrouw, misschien iets meer je verstand aanboren ipv je angst laten spreken?
  vrijdag 10 januari 2014 @ 09:42:49 #25
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135306959
LE :W

Ik had nog een vraag aan jou; bieden jullie L wel meer eten aan maar eet ie het nog niet? Of bied je ook niet zoveel aan? (bijvoorbeeld ivm gecorrigeerde leeftijd)
pi_135306984
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 09:42 schreef LadyBlack het volgende:
LE :W

Ik had nog een vraag aan jou; bieden jullie L wel meer eten aan maar eet ie het nog niet? Of bied je ook niet zoveel aan ivm gecorrigeerde leeftijd?
Hoi O+

Ja, we bieden wel aan hoor. Gecorrigeerd is hij nu 7 maanden dus geen reden om dat uit te stellen. Hij wil het gewoon nog niet zo erg. :)
pi_135307008
Aan de ene kant maak ik me wel zorgen, aan de andere kant zien we het allemaal wel! We hebben nu al zo'n poos aangerommeld met de fles, eerst dacht iedereen dat het door de spruw kwam. Toen dachten we zelf misschien een vroeg tandje. Bij het CB gevraagd vorige week en die namen het totaal niet serieus en toen was ik het zat! Gelukkig ondernam de huisarts wel gelijk actie!

LB hier een gelijke actie maar dan om 1 uur. L. bleef maar over mijn gezicht aaien. :O
  vrijdag 10 januari 2014 @ 09:49:28 #28
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135307084
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 09:44 schreef L-E het volgende:

[..]

Hoi O+

Ja, we bieden wel aan hoor. Gecorrigeerd is hij nu 7 maanden dus geen reden om dat uit te stellen. Hij wil het gewoon nog niet zo erg. :)
Ohja jezus zelfs dan al 7 maanden he :o

En nouja, hij doet t nog wel ff op jouw voeding en die enkele broodkorst enzo geloof ik he :9

Maar ik vind t interessant, want stiekem irriteert het me mateloos dat de verpleegkundige op het cb begon over dat bv niet genoeg meer was dus dat ze wel echt moest gaan eten nu... en dan zie ik Sticker en Nin (die volgens mij ook nog niet zoveel eet, toch belle??) en dan baal ik zo! Want mijn vriend neemt zulke opmerkingen best wel serieus.
pi_135307106
Sull jeetje zeg. Ziet er ook wel apart uit. Hoop dat ze snel ontdekken wat het precies is en dat ze er iets aan kunnen doen!

Lb slechte nacht gehad..

Hier mini zo naar de gastouder brengen en dan men huis op orde proberen te brengen...
  vrijdag 10 januari 2014 @ 09:51:52 #30
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135307126
Ahh over je gezicht aaien klinkt dan wel weer lief Sull O+

E begint wat meer kracht te krijgen, dus dat gecombineerd met haar fanatieke aard zorgt voor een half opengekrabd gezicht en een borst vol kapotte plekjes :X waar ze vervolgens feilloos de korstjes vanaf peutert ;(

Gelukkig is ze ook echt een knuffel, dus word ik ook regelmatig beetgepakt voor een 'zoen' *;
pi_135307166
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 09:49 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

En nouja, hij doet t nog wel ff op jouw voeding en die enkele broodkorst enzo geloof ik he :9

Maar ik vind t interessant, want stiekem irriteert het me mateloos dat de verpleegkundige op het cb begon over dat bv niet genoeg meer was dus dat ze wel echt moest gaan eten nu... en dan zie ik Sticker en Nin (die volgens mij ook nog niet zoveel eet, toch belle??) en dan baal ik zo! Want mijn vriend neemt zulke opmerkingen best wel serieus.
Dat is tegen ons ook gezegd, door de cb-arts.'Borstvoeding bevat niet alles wat ze nodig hebben' Nou, dat is gewoon dikke onzin. Voordelen van bijvoeden zitten voor mij vooral in de mondmotoriek en het leren eten, maar bv bevat tot een jaar alles. En als het cb dat niet weet kun je ze gewoon om de oren slaan met het who-advies.
  vrijdag 10 januari 2014 @ 09:55:13 #32
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135307202
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 09:53 schreef L-E het volgende:

[..]

Dat is tegen ons ook gezegd, door de cb-arts.'Borstvoeding bevat niet alles wat ze nodig hebben' Nou, dat is gewoon dikke onzin. Voordelen van bijvoeden zitten voor mij vooral in de mondmotoriek en het leren eten, maar bv bevat tot een jaar alles. En als het cb dat niet weet kun je ze gewoon om de oren slaan met het who-advies.
I know, het is alleen deze verpleegkundige die zo doet, maarja... die troffen we helaas bij onze laatste afspraak daar.

Volgend bezoek is in onze nieuwe wijk! Hopelijk fijne mensen daar.
pi_135307211
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 09:45 schreef Sull het volgende:
Aan de ene kant maak ik me wel zorgen, aan de andere kant zien we het allemaal wel! We hebben nu al zo'n poos aangerommeld met de fles, eerst dacht iedereen dat het door de spruw kwam. Toen dachten we zelf misschien een vroeg tandje. Bij het CB gevraagd vorige week en die namen het totaal niet serieus en toen was ik het zat! Gelukkig ondernam de huisarts wel gelijk actie!

LB hier een gelijke actie maar dan om 1 uur. L. bleef maar over mijn gezicht aaien. :O
Rot dat je niet serieus bent genomen joh, maar goed dat je bent blijven strijden. Zo zie je maar. Ik hoop dat het mee valt en jullie snel geholpen worden. :*
pi_135307244
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 09:55 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

I know, het is alleen deze verpleegkundige die zo doet, maarja... die troffen we helaas bij onze laatste afspraak daar.

Volgend bezoek is in onze nieuwe wijk! Hopelijk fijne mensen daar.
Dat zijn wel de adviezen waardoor wij alleen nog voor de vaccinaties naar het cb gaan. Ik ben echt niet anti-cb hoor, maar ik heb wel gemerkt dat ze anders in opvoeden staan dan wij. Het leek ons zonde van ieders tijd om daar steeds adviezen te krijgen die wij heel eigenwijs naast ons neerleggen. Kunnen ze die tijd beter besteden aan andere ouders. :)

Hoe gaat het met het huis eigenlijk? Wanneer is de housewarming? *O*
  vrijdag 10 januari 2014 @ 10:04:18 #35
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135307351
We krijgen maandag de sleutel!! :o *O*

Dan breekt een tijd aan waar ik niet zo naar uitkijk; puinruimen en inpakken hier, klussen daar (gelukkig kan E dan bij vrienden die in de buurt wonen zijn, of oma komt oppassen), maar daarnaaaaaa!! OMG dan hoef ik nooit meer me langs de buggy te wurmen, boodschappen naar boven te sjouwen waarbij ik dan met de tassen blijf steken omdat de deur dankzij de buggy niet ver genoeg open kan... nooit meer onder een schuin schimmelend dak te douchen... Dan heb ik een tof écht huis O+
  vrijdag 10 januari 2014 @ 10:08:14 #36
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135307436
Ok en nu moet ik dus van mn luie reet afkomen en wat gaan doen.

:O
pi_135307577
quote:
Rond de 7 maanden aten ze hier ook nog maar samen een halve peer en een broccoliroosje.
pi_135307617
Sull, wat naar. Hopelijk kunnen ze snel iets -onschuldigs- vinden.

LB, spannende periode! Lijkt me best heftig in combinatie met een baby.
pi_135307718
Dat terugdenken en mijmeren aan de geboorte van je kind gebeurt trouwens ook nog 2 jaar later...
pi_135307830
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 10:19 schreef Kyara het volgende:
Dat terugdenken en mijmeren aan de geboorte van je kind gebeurt trouwens ook nog 2 jaar later...
Zes jaar later ook nog ;)
pi_135308020
Volgens mijn moeder zelfs 35 jaar later nog... ;) of zou dat komen omdat ze vlak daarvoor weer oma was geworden... ?
pi_135308596
Sull hopelijk vinden ze snel iemand die er iets mee kan.
LB wat spannend! Even doorbijten tot alle rotklussen klaar zijn en dan genieten. *O*
Kyara mijn moeder begint nog steeds ieder jaar op mijn verjaardag terug te blikken :D O+ en ik ben bijna 30
pi_135308761
Mijn schoonzusje is vandaag naar het ziekenhuis voor de punctie en hopelijkmaandag de terugplaatsing. Ik beleef de afgelopen dagen niet alleen de bevallingen maar ook ons hele IVF traject ;(
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_135310013
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 10:08 schreef LadyBlack het volgende:
Ok en nu moet ik dus van mn luie reet afkomen en wat gaan doen.

:O
Schop!
Ik ook :D

Kindjes zijn uit logeren geweest.
Vond het lastig maar ik viel letterlijk om van de slaap en man kwam met het bericht morgen pas thuis te komen ipv vandaag.
Dex heeft super goed geslapen.

22;30 een fles en 04:30 en toen tot 08uur geslapen
:)
  vrijdag 10 januari 2014 @ 11:37:52 #45
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_135310110
quote:

[..]

Lauren eet ook amper, zeker als ik lees wat Isa en Noor allemaal eten :X . ze doet het nog steeds, is vrolijk en heeft vette billen.
pi_135310803
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 10:04 schreef LadyBlack het volgende:
We krijgen maandag de sleutel!! :o *O*

Dan breekt een tijd aan waar ik niet zo naar uitkijk; puinruimen en inpakken hier, klussen daar (gelukkig kan E dan bij vrienden die in de buurt wonen zijn, of oma komt oppassen), maar daarnaaaaaa!! OMG dan hoef ik nooit meer me langs de buggy te wurmen, boodschappen naar boven te sjouwen waarbij ik dan met de tassen blijf steken omdat de deur dankzij de buggy niet ver genoeg open kan... nooit meer onder een schuin schimmelend dak te douchen... Dan heb ik een tof écht huis O+
Ik weet hoe het is!
Verhuizen an sich is echt verschrikkelijk. :( succes!
  vrijdag 10 januari 2014 @ 12:29:18 #47
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135311713
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 11:37 schreef pessie het volgende:

[..]

Lauren eet ook amper, zeker als ik lees wat Isa en Noor allemaal eten :X . ze doet het nog steeds, is vrolijk en heeft vette billen.
:D! O+

Ymme, lekker bijgetankt dus? Fijn dat dat kon!
pi_135311761
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 12:29 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

:D! O+

Ymme, lekker bijgetankt dus? Fijn dat dat kon!
:Y :Y

Heerlijk!
  vrijdag 10 januari 2014 @ 12:36:29 #49
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135311952
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 12:00 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik weet hoe het is!
Verhuizen an sich is echt verschrikkelijk. :( succes!
Ik steek mn kop nog even in het zand :')
  vrijdag 10 januari 2014 @ 12:39:27 #50
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_135312054
:o Lauren is net zelf, rustig, in haar bedje in slaap gevallen *O* .

Succes met klussen lb!

Ik wil ook zo graag weer een keer lekker slapen :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')