Ik zal het morgen op het cb ook vragen. De kinderarts zei 500 cc maar niet tot welke leeftijd. Ik las laatst op internet ook iets over 350 cc maar dat was vanaf 8 maanden dacht ik?quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
wist het van die 350 ook niet.. Het is wel het cb, dus ik neem het met een korreltje zout. Huisarts zei 500. Nouja.. Iets
Doet die van mij ook. Die gebruikt regelmatig mijn tieten als trampolinequote:Op donderdag 9 januari 2014 14:05 schreef .Sparkling. het volgende:
E. zit steeds tegen dingen aan te boksen met haar hoofd. Why?!
quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Doet die van mij ook. Die gebruikt regelmatig mijn tieten als trampoline
Ja nou ja, dat is over een kleine drie weken al! Maar als jij het nou ook vraagt en zij zeggen het ook, dan zal het wel kloppenquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:57 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Ik zal het morgen op het cb ook vragen. De kinderarts zei 500 cc maar niet tot welke leeftijd. Ik las laatst op internet ook iets over 350 cc maar dat was vanaf 8 maanden dacht ik?
Kyara, wauw!!
OMGWTF!quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:26 schreef LadyBlack het volgende:
OMG, laatste officiële kolfpauze op het werk! Dat betekent dus dat E bijna 9 maanden is. When did that happen?
Ik dien tegenwoordig ook als klimrek.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:23 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]![]()
Hier ook, kastdeuren, dozen, noem maar op. En momenteel zit ze aan mijn bureau te knagen![]()
Heel schattig en stoer als je kind kruipen kan maar ik moet ineens overal ogen hebben
Dat. En die werklui lopen er ook niet voor eeuwig.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:18 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik zou er geloof ik weinig problemen mee hebben Venco, je moet er nog lange tijd mee in dezelfde buurt wonen dus ik zou ze lekker laten. Het pad gaat vast niet kapot van wat werklui
Ik laat ze ook, tuurlijk. Maar helemaal blij ben ik er niet mee.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:18 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik zou er geloof ik weinig problemen mee hebben Venco, je moet er nog lange tijd mee in dezelfde buurt wonen dus ik zou ze lekker laten. Het pad gaat vast niet kapot van wat werklui
Fietskar, mijn redding. Anders kom ik nergens met twee babies. Peuter achterop mijn fiets, twee in de kar. Ze zitten lekker beschut, er kan onwijs veel in de 'laadruimte'. Even afkoppelen bij de supermarkt, wieltje er onder en kindjes kunnen gewoon blijven zitten.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:37 schreef L-E het volgende:
Is er hier iemand die een bakfiets of fietskar heeft en haar ervaring met mij wil delen?
Oeps, fietskar bedoel ik. Ik ben een beetje erg gaar na mijn eerste werkweek.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:22 schreef Piekie81 het volgende:
Laiv, hoe doe je dat, skaten achter de bakfiets![]()
![]()
Maar idd is de kleine kruitvat hier lastig, helemaal als ze ook nog eens overal dozen neerzetten! Maar dat is het met een kinderwagen ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb dus niet van die pokon zoals Kyara (Mooie stats voor je bijna dreumesjes!) en mijn pokon begint nog op te raken ook... vandaag bij m'n kolfpauzes bijna zitten janken... ben je een kwartier per borst bezig en dan zit er amper 25 ml in het flesje...
Aan de andere kant... zorgen om Femke maak ik me niet, ze is keivrolijk en alert en ze doet het allemaal prima. Ze zit alleen wat onder de gemiddelden. Bij het CB zeiden ze ook "vooral zo doorgaan, het trekt wel weer bij" Ik baal alleen van mezelf zo.. dat ik het (eventueel stoppen met) borstvoeding niet los kan laten.
Aan de ene kant ben ik er wel klaar mee... aan de andere kant, als ik hier dan verhalen lees over dreumesjes aan de borst, of zielige babietjes die zo fijn getroost worden met een borst... dat wil ik ook!!
[ Bericht 20% gewijzigd door Shandaly op 09-01-2014 17:48:42 (ik was nog niet klaar!) ]Mama van Lars & Femke
Oh Shandaly, wat naar. Ik zou denk ik ook gewoon doorgaan en eventueel wat bijvoeden met kv als dat je zekerder maakt. Maar Femke doet het gewoon goed. Ze is gewoon een heel blije en relaxte baby. Maar kan me ook wel weer voorstellen dat je je er een beetje vervelend over voelt.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:45 schreef Shandaly het volgende:
Verder helemaal niet bijgelezen, heb me net gehaast van m'n werk naar huis, en door naar het CB omdat ik met Femke naar het weeguurtje wilde. Nou... 6970 gram en 68 cm.... Waarbij ze ze allebei volgens mij nogal ruim mat: 6960 en 67,5 cm zou ik zelf zeggen...
de andere kant... zorgen om Femke maak ik me niet, ze is keivrolijk en alert en ze doet het allemaal prima. Ze zit alleen wat onder de gemiddelden. Bij het CB zeiden ze ook "vooral zo doorgaan, het trekt wel weer bij" Ik baal alleen van mezelf zo.. dat ik het (eventueel stoppen met) borstvoeding niet los kan laten.
Aan de ene kant ben ik er wel klaar mee... aan de andere kant, als ik hier dan verhalen lees over dreumesjes aan de borst, of zielige babietjes die zo fijn getroost worden met een borst... dat wil ik ook!!
quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:56 schreef aapieannie het volgende:
K heeft vandaag voor het eerst van buik naar rug gedraaid!!en op dit moment zit ze heerlijk op haar knuistje te sabbelen in de wipstoel.
Plaatje bij het Praatje:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:26 schreef LadyBlack het volgende:
OMG, laatste officiële kolfpauze op het werk! Dat betekent dus dat E bijna 9 maanden is. When did that happen?
Niet nodig XM, elk kind ontwikkelt zich op zijn/haar eigen manier. Sommigen beginnen wat eerder, andere wat later. En laat maakt ook verdomd weinig uit. Heb jij op je cv staan wanneer je begon met lopen/praten/rollen whatever? Precies, tegen de tijd dat ze 4 zijn gaan de meeste kindjes gewoon lopend en pratend naar school. Misschien is N gewoon een slow starter en haalt ze straks iedereen in. Of niet en dat is OOK goed!quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik voel me een beetje sippig. Heb niet het idee dat Noor zich motorisch echt ontwikkelt de laatste tijd en ook qua spraak zie ik weinig verandering. Ze begon rond zes maand met dat vliegtuigen en dat doet ze nu nog steeds en verder niks nieuws eigenlijk, terwijl we al wel twee maand verder zijn zowat. Ze zakt nog door haar beentjes, ze kan nog niet zelfstandig zitten.. Ja in een stoel of op schoot, maar op de speelmat ofzo, echt niet. Als we loslaten kukelt ze direct om. Ik zie geen tijgeren/kruipen en ook van buik naar rug draaien is maar zeer sporadisch. Qua spraak blijft het bij hnnnnnnngggggggg en wat gedadada.. Maar ze imiteert geen klanken en veel variatie zit er ook niet in.
quote:
Als de mijne zo ligt begint ze overstuur te gillenquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat! Dat is echt de favo activiteit...
MijnE ook maar die gooit zich nu dus om!quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Als de mijne zo ligt begint ze overstuur te gillen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |