Ik zal het morgen op het cb ook vragen. De kinderarts zei 500 cc maar niet tot welke leeftijd. Ik las laatst op internet ook iets over 350 cc maar dat was vanaf 8 maanden dacht ik?quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
wist het van die 350 ook niet.. Het is wel het cb, dus ik neem het met een korreltje zout. Huisarts zei 500. Nouja.. Iets
Doet die van mij ook. Die gebruikt regelmatig mijn tieten als trampolinequote:Op donderdag 9 januari 2014 14:05 schreef .Sparkling. het volgende:
E. zit steeds tegen dingen aan te boksen met haar hoofd. Why?!
quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Doet die van mij ook. Die gebruikt regelmatig mijn tieten als trampoline
Ja nou ja, dat is over een kleine drie weken al! Maar als jij het nou ook vraagt en zij zeggen het ook, dan zal het wel kloppenquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:57 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Ik zal het morgen op het cb ook vragen. De kinderarts zei 500 cc maar niet tot welke leeftijd. Ik las laatst op internet ook iets over 350 cc maar dat was vanaf 8 maanden dacht ik?
Kyara, wauw!!
OMGWTF!quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:26 schreef LadyBlack het volgende:
OMG, laatste officiële kolfpauze op het werk! Dat betekent dus dat E bijna 9 maanden is. When did that happen?
Ik dien tegenwoordig ook als klimrek.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:23 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]![]()
Hier ook, kastdeuren, dozen, noem maar op. En momenteel zit ze aan mijn bureau te knagen![]()
Heel schattig en stoer als je kind kruipen kan maar ik moet ineens overal ogen hebben
Dat. En die werklui lopen er ook niet voor eeuwig.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:18 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik zou er geloof ik weinig problemen mee hebben Venco, je moet er nog lange tijd mee in dezelfde buurt wonen dus ik zou ze lekker laten. Het pad gaat vast niet kapot van wat werklui
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |