abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135271056
Kyara dat ziet er goed uit!! *O*
Ik hoop dat ze geen last van de prikjes gaan krijgen

Omen nog 2 weken :o
  donderdag 9 januari 2014 @ 13:51:18 #252
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_135271813
Prachtig Kyara! ^O^

Ik wist het van die 350 ook niet.. Het is wel het cb, dus ik neem het met een korreltje zout. Huisarts zei 500. Nouja.. Iets met waarheid in het midden. Ik denk dat die overige 150cc dan wel uit de fruithap e.d. wordt gehaald ofzo :?.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_135272071
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 13:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
wist het van die 350 ook niet.. Het is wel het cb, dus ik neem het met een korreltje zout. Huisarts zei 500. Nouja.. Iets
Ik zal het morgen op het cb ook vragen. De kinderarts zei 500 cc maar niet tot welke leeftijd. Ik las laatst op internet ook iets over 350 cc maar dat was vanaf 8 maanden dacht ik?

Kyara, wauw!!
E.
pi_135272116
Die 350 heb ik ook gehoord op het cb ivm de nachtvoedingen enzo. Maar aangezien ze voornamelijk bv krijgen is dat hier geen probleem :)
pi_135272238
Hoera voor de jarige Bram en Isabel! *O*

Zo, (schoon)ouders en andere familieperikelen gister, zeg! :* voor iedereen die er last van heeft, het zijn rottige situaties!

Kleine kindjes worden groot! Goede stats van D&J Kyara! En het is ook gewoon super dat je bv geeft, daar mag je best af en toe een veer voor in je kont krijgen!

M is nog steeds niet fit, ik belde vanmorgen voor overleg even de huisartsassistente. Die wilde toch dat we even langskwamen. Het lijkt gewoon een virus te zijn, dus dat is mooi. En sinds we bij de ha zijn geweest heeft M geen koorts meer gehad, dus hopelijk is hij weer aan het beter worden!
Vandaag is eten en drinken opeens wel een heel stuk minder. Nou ja, van een dagje of wat minder goed eten en drinken zal hij heus niks krijgen.
R 09-10-2010
M 20-04-2013
  donderdag 9 januari 2014 @ 14:02:41 #256
378192 -mandy-
I am who I am
pi_135272256
Gefeliciteerd met Bram Ticootje en Joene! *O* *O* *O* *O*
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_135272376
E. zit steeds tegen dingen aan te boksen met haar hoofd. Why?! :{
E.
pi_135272929
Spark, wat super!

Skip, wat sneu! Hopelijk jeukt het niet te erg en is het snel over.

Fr, klinkt als een naar onderzoek weer. Weten ze al wanneer ze gaan operen?

Kyara, mooie stats!

Piekie, beterschap voor M!

Spark, euh... Lekker ritmisch ter ontspanning? (Ik deed dat ook altijd als kind, met name na spannende dingen enzo)

[ Bericht 38% gewijzigd door Cwen op 09-01-2014 14:24:49 ]
Home is where the O+ is...
pi_135272979
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 14:05 schreef .Sparkling. het volgende:
E. zit steeds tegen dingen aan te boksen met haar hoofd. Why?! :{
Doet die van mij ook. Die gebruikt regelmatig mijn tieten als trampoline :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_135273083
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 14:20 schreef Tally het volgende:

[..]

Doet die van mij ook. Die gebruikt regelmatig mijn tieten als trampoline :')
_O-
Hier ook, kastdeuren, dozen, noem maar op. En momenteel zit ze aan mijn bureau te knagen :')
Heel schattig en stoer als je kind kruipen kan maar ik moet ineens overal ogen hebben :D
E.
  donderdag 9 januari 2014 @ 14:25:01 #261
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_135273141
Kyara mooie stats zeg!

Ik heb vanmorgen onze 11 maanden afspraak verzet. Ik belde omdat ik die dag echt geen prikken wil laten zetten en of ik daarvoor tijdens het inloopspreekuur mocht konen, maar toen vond ze het voor mij handiger de afspraak 2 weken later te doen. Helemaal goed wat mij betreft.

Omen, is die van joiu ook al bijna jarign :o
pi_135273561
kyara mooie stats en fijn dat je niet alleen was.
pi_135273613
Is er hier iemand die een bakfiets of fietskar heeft en haar ervaring met mij wil delen?
pi_135274242
L-E, wij hebben een fietskar.
Het concept fietskar bevalt ons prima. Past opgevouwen in de schuur, je hangt hem aan je fiets en hij staat overdag op de opvang, zodat we op gewone fietsen naar het werk kunnen. Zowel man als ik hebben een beugeltje aan de fiets, dus de kar kan er bij ons allebei zo aangehangen worden. Geen gedoe met 1 of 2 kinderen op de fiets en ook nog een buggy, hup, allebei in de fietskar en gaan.
Een bakfiets past hier niet in de schuur en zou dan altijd voor het huis buiten moeten staan (we hebben geen achterom). Je 'moet' er ook nog een gewone fiets naast hebben. Fietst zwaarder. Maar je hebt wel zicht op de kinderen, dat heb je met een kar niet.

Als we deze kar niet voor een prikkie konden overnemen van vrienden, hadden we denk ik een andere gekocht. We hebben een Burley uit 2002. Die heeft een duwstang die er af moet als je hem inklapt (wat bij ons elke dag gebeurt, dus de duwstang gaat er alleen op als we naar de stad gaan oid), Het voorwiel zit relatief ver naar voren, waardoor de draaicirkel vrij groot is en je in de stad makkelijk iemands benen raakt. En hij is net een tikkie breed, past door een normale deur, maar dan heb je max 3 cm speling. Met deuren die niet helemaal open kunnen of met een dranger erop is het altijd een beetje worstelen om binnen te komen. Verder past de babyschaal er net niet helemaal lekker in, die zit een beetje houtje-touwtje vast.

Maar eigenlijk is het vooral de vraag wat je echt wil met een fietskar/bakfiets, ze hebben allebei hun voor- en nadelen.
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_135274372
Dank je Piekie!

Nou, Sticker raakt echt compleet overstuur als het hard waait. Echt, hysterisch, heel erg sneu. Ik wil dus graag een manier om hem met de fiets te vervoeren waarbij hij droog en beschut zit. Mijn buurvrouw heeft een bakfiets, dat lijkt me wel wat, maar niet goedkoop. En van een fietskar las ik dat ze 'makkelijk' los gaan, heb jij die ervaring ook of is dat weer stemmingmakerij op het viva-forum? :')
pi_135275012
Lijkt me echt onzin! Tenminste, ik kan het me niet voorstellen bij een goede fietskar! Bij ons werkt het zo:
Dit zit aan je achteras van je fiets: . Daar schuif je de arm van de kar in. Dan steek je er een pin doorheen die je borgt met een haak en voor de extra veiligheid maak je nog een band vast om een buis van je fiets. Die schiet echt niet los!

De merkkarren kan je vaak via marktplaats vinden, dat scheelt een hoop in het geld en je kan ze ook weer goed doorverkopen. Maar het is wel handig als je in een winkel gaat kijken om de verschillende karren met elkaar te vergelijken. Via internet vond ik het heel lastig om te bepalen welke karren aan onze eisen voldeden.
R 09-10-2010
M 20-04-2013
  donderdag 9 januari 2014 @ 15:24:02 #267
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_135275469
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 13:57 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

Ik zal het morgen op het cb ook vragen. De kinderarts zei 500 cc maar niet tot welke leeftijd. Ik las laatst op internet ook iets over 350 cc maar dat was vanaf 8 maanden dacht ik?

Kyara, wauw!!
Ja nou ja, dat is over een kleine drie weken al! Maar als jij het nou ook vraagt en zij zeggen het ook, dan zal het wel kloppen :D.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 9 januari 2014 @ 15:26:26 #268
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135275558
OMG, laatste officiële kolfpauze op het werk! Dat betekent dus dat E bijna 9 maanden is. When did that happen? :o
pi_135275616
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 15:26 schreef LadyBlack het volgende:
OMG, laatste officiële kolfpauze op het werk! Dat betekent dus dat E bijna 9 maanden is. When did that happen? :o
OMGWTF!

Negen maanden voelt wel een beetje als een mijlpaal hier. Misschien omdat het net zo lang is als een zwangerschap (jaaahaaa, ik weet dat daar 40 weken voor staat en dat dat geen negen maanden is, tsk)? Voor mijn gevoel kunnen ze ineens Heel Veel bij negen maanden.
  donderdag 9 januari 2014 @ 15:30:46 #270
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135275735
Ja! Nou maar dat ís ook wel zo vind ik! E kan ook ineens zwaaien ( O+! ), ze begint heel erg geïnteresseerd naar dingen te kijken en met een vingertje te wijzen, probeert woorden te vormen (lukt nog niet maar ze probeert je echt na te doen).... enenenen!

En ze wordt nog elke dag liever en knapper natuurlijk!!!! O+!
pi_135277043
Nee LB, dat kan nooit! Jij hebt je pas net in Z&G gemeld hoor :D

Ja XM, ik zat net de fles te geven en bekeek E. eens goed en bedacht me dat ze al bijna 8 maanden is. 8 MAANDEN! Mijn lieve meisje, over 4 maanden vieren we al bijna haar verjaardag O+
E.
pi_135277731
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 14:23 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

_O-
Hier ook, kastdeuren, dozen, noem maar op. En momenteel zit ze aan mijn bureau te knagen :')
Heel schattig en stoer als je kind kruipen kan maar ik moet ineens overal ogen hebben :D
Ik dien tegenwoordig ook als klimrek.
Best vermoeiend, zo'n 'kruipende' baby ipv een rollende baby.

Even off-topic: ben ik heel gevoelig als ik het bijzonder irritant en vervelend vindt dat de buren van 2 huizen verderop ons achterpad gebruiken voor de werklui die hun serre komt bouwen? :@
Onze aannemer heeft nergens paden gelegd, dat moet je zelf doen. Dus mijn schoonvader met hart en ziel een net pad gelegd...gebruiken die buren die. :(
Zal mijn man wel toestemming voor hebben gegeven maar ben er niet blij mee.
Laat ze een eigen pad leggen! :@
pi_135277844
Ik zou er geloof ik weinig problemen mee hebben Venco, je moet er nog lange tijd mee in dezelfde buurt wonen dus ik zou ze lekker laten. Het pad gaat vast niet kapot van wat werklui ;)
E.
pi_135277847
En tico: gefeliciteerd met Bram! *O*
  donderdag 9 januari 2014 @ 16:19:43 #275
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_135277910
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 16:18 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik zou er geloof ik weinig problemen mee hebben Venco, je moet er nog lange tijd mee in dezelfde buurt wonen dus ik zou ze lekker laten. Het pad gaat vast niet kapot van wat werklui ;)
Dat. En die werklui lopen er ook niet voor eeuwig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')