Een autonome Koerdische regio binnen Syri. Seculier.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:07 schreef Baklava95 het volgende:
Ben je dan voor een seculier West-Koerdistan of een Islamitisch West-Koerdistan (net als mij).
En dan mag van mij de Assad vlag ook weg en daarvoor in de plaats mag er een "neutrale" en "relevante" foto komen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:07 schreef Veldkamp het volgende:
Charismatisch, kun je nu niet even wachten en die enorme FSA-/VSL-kippenkop verwijderen.
Daar hoort gewoon een neutrale foto of relevante foto te staan. Niet dit logo.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:05 schreef De_Ilias het volgende:
De grootmuftie van SA is een goede man, zijn hart zit op de juiste plek! Assad en NasrShaytaan hebben een kogel nodig en niet andersom!
Knippen en plakken dat doen de terroristen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:05 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je filmt en welke stukken je knipt en plakt. Zo kan je van syrie nu ook een lord of the rings film maken als je de juiste stukken pakt.
FSA bestaat niet meer? Logo van het Islamitische Front moet in ieder geval in de OP.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:07 schreef Veldkamp het volgende:
Charismatisch, kun je nu niet even wachten en die enorme FSA-/VSL-kippenkop verwijderen.
Daar hoort gewoon een neutrale foto of relevante foto te staan. Niet dit logo.
Een islamitisch West-Koerdistan klinkt goed, tenzij heel Syri islamitisch wordt, dan is het beter om te blijven en samen Libanon binnen te vallen en te anexeren.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:07 schreef Baklava95 het volgende:
Ben je dan voor een seculier West-Koerdistan of een Islamitisch West-Koerdistan (net als mij).
Een ding is zeker, ISIS haat YPG en seculiere Turkse nationalisten evenveel. Dus Erdogan denkt misschien dat ie ISIS kan "sturen", maar dat is niets meer dan schijn en uiteindelijk vallen ze net zo goed de seculiere Turkse nationalisten aan.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:59 schreef Baklava95 het volgende:
Expans hoopt echt dat ISIS tegen de YPG gaat vechten.
Daarom hoop ik ook echt dat ISIS en JAN Turkije gaan aanvallen.
Kijken hoe anders Expans en andere Turkse nationalisten gaan reageren.
Met hoofddoek nog wel!quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:01 schreef Veldkamp het volgende:
soennitische vrouwen die het Syrische Leger prijzen, met hoofddoek
VSL/FSA is gedecimeerd en in oplossing, behalve in delen van Aleppo.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:23 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
FSA bestaat niet meer? Logo van het Islamitische Front moet in ieder geval in de OP.
Wil je hiermee zeggen dat Syrische soennitische moslima's en oude oma's met hoofddoek uit Adra gevacueerd door het regeringsleger "vast geen echte moslims" zijn, omdat ze pro-Assadslogans zingen?quote:Met hoofddoek nog wel!
Als ik op tv zie hoe vrouwen met hoofddoek losgaan tijdens een concert..
Volgens mij zijn zij meer culturele moslims, die blind hun voorouders volgen.
Wie ben ik om hen het moslim-zijn te ontzeggen?quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:26 schreef Veldkamp het volgende:
Wil je hiermee zeggen dat Syrische soennitische moslima's en oude oma's met hoofddoek uit Adra gevacueerd door het regeringsleger "vast geen echte moslims" zijn, omdat ze pro-Assadslogans zingen?Wat eenzijdig ben jij. Deze oma's en moslima's gaan niet 'los bij concerten'.
En dan nog? Wil je hen daarom het moslimzijn ontzeggen?
quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:28 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Wie ben ik om hen het moslim-zijn te ontzeggen?
Ik neem ze alleen niet zo serieus, ze zijn duidelijk onwetend.
In Jemen en Egypte zag je vrouwen in niqaab die pro-Mubarak en pro-Saleh waren.Ik ben niet onder de indruk van hun hoofddoek of niqaab.
Word al gedaan toch? Of bedoel je gewapende versies? If so, heeft Iran die berhaupt?quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:19 schreef Veldkamp het volgende:
Wanneer zet Iran in Syri eindelijk drones in, zoals in Irak het Irakese leger mag?
Met drones kan men beter de terroristen vernietigen.
Waarom noemt de westerse media dan nog steeds de FSA.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:23 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
FSA bestaat niet meer? Logo van het Islamitische Front moet in ieder geval in de OP.
[..]
Een islamitisch West-Koerdistan klinkt goed, tenzij heel Syri islamitisch wordt, dan is het beter om te blijven en samen Libanon binnen te vallen en te anexeren.
[..]
Een ding is zeker, ISIS haat YPG en seculiere Turkse nationalisten evenveel. Dus Erdogan denkt misschien dat ie ISIS kan "sturen", maar dat is niets meer dan schijn en uiteindelijk vallen ze net zo goed de seculiere Turkse nationalisten aan.
[..]
Met hoofddoek nog wel!
Als ik op tv zie hoe vrouwen met hoofddoek losgaan tijdens een concert..
Volgens mij zijn zij meer culturele moslims, die blind hun voorouders volgen.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:34 schreef expans het volgende:
[..]
Word al gedaan toch? Of bedoel je gewapende versies? If so, heeft Iran die berhaupt?
In ontwikkeling en proeffase...quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:34 schreef expans het volgende:
[..]
Word al gedaan toch? Of bedoel je gewapende versies? If so, heeft Iran die berhaupt?
Jouw woorden, niet mijn woorden.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:32 schreef Veldkamp het volgende:
Dus moslima's moeten per se pro-islamisten of zelfs pro-takfiri's zijn, anders zijn het geen chte moslima's in jouw ogen.
Mijn punt was dat ik mensen niet beoordeel aan de hand van of ze wel of geen hoofddoek/niqaab dragen, ik beoordeel hun gedrag, die vrouwen in niqaab die een dictator steunen, hun gedrag is net zo lelijk als SyrianGirl. Zum kotzen, dictator-aanbidders.quote:Ik zeg ook niet dat dit radicaal-islamistische moslima's waren, maar gewoon soennitische moslima's zoals de meeste Syrische vrouwen (inclusief ongedoekte Asma al-Assad en de ongedoekte bloedmooie soennitische internetactiviste Syrisch-Australische 'SyrianGirlPartisan')!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |