Vaste prik als de communicatie in het Engels gaat.quote:Op woensdag 2 december 2015 21:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Floortje heet deze aflevering Flora
In de zomer is het daar prima toeven. Zou er niet aan moeten denken daar in de winter te leven.quote:
Nogal ja, beetje onverantwoord om zonder communicatiemiddelen de zee op te gaan. Zonder Floortje's telefoon waren ze echt screwed.quote:Op woensdag 2 december 2015 22:04 schreef Reismeis het volgende:
Uhm okee, dit was toch best wel effe scary,,,
Onverantwoord van de vent en goed dat zij haar satelliettelefoon bij zich had.quote:Op woensdag 2 december 2015 22:04 schreef Reismeis het volgende:
Uhm okee, dit was toch best wel effe scary,,,
maar wel met TVquote:
Mag ik dan rendier komen rijden?quote:Op donderdag 14 januari 2016 01:10 schreef golfer het volgende:
Wat een lieve beessies, die rendieren.![]()
Ik wil er eentje in mijn tuin.
http://www.mediacourant.n(...)nderwerp-spoeddebat/quote:Op vrijdag 20 november 2015 04:38 schreef Iwanius het volgende:
Wat verdient die Floortje eigenlijk met al dat reizen? Bedoel ze is al wat jaartjes bezig en wat ik mij nu afvraag: Stel ze wil zelf eens een leuke vakantie houden? Waar zou ze dan heengaan want ze heeft volgens mij nu alles in de wereld wel gezien ,dankzij haar werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |