Het ergste is dat het zo'n iemand is dat seks niet eens een prioriteit is, ik begin gay te wordenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:58 schreef Maringo het volgende:
[..]
Hoezo bij weg blijven?
Af en toe neuken en verder geen verplichtingen eraan. Ideaal toch?
Waar is emma stonequote:
Oh, ze ziet je als haar gayfriend! Leuk joh, lekker shoppen, haar naakt zien en niks mogen doen!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:00 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Het ergste is dat het zo'n iemand is dat seks niet eens een prioriteit is, ik begin gay te worden![]()
Ja nee dan neuk d'r kapot, maar ik bedoel het anders. Weet er alleen geen woorden voorquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:12 schreef Maringo het volgende:
[..]
Oh, ze ziet je als haar gayfriend! Leuk joh, lekker shoppen, haar naakt zien en niks mogen doen!
Wat weet jij over vbs scripten?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:13 schreef BBQSausage het volgende:
Denk je een rustig dagje te hebben, krijg je weer klanten die bellen dat ze even een dagje lekker alles gaan zitten doortesten.
Fuckquote:
| 1 2 | set WshShell = CreateObject("WScript.Shell") WshShell.SendKeys "{NUMLOCK}" |
Oké, suggesties hoe ik een script maak in een codetaal waar jij wel verstand van hebt, dat alsware numlock intoetst?quote:
Ligt er aan, waarvoor wil je het gebruiken?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:45 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Oké, suggesties hoe ik een script maak in een codetaal waar jij wel verstand van hebt, dat alsware numlock intoetst?
Idle timer van windows te resetten, zodat een pc niet in slaapstand gaat 1 nacht in de weekquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ligt er aan, waarvoor wil je het gebruiken?
Dat kun je toch gewoon instellen in windows?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:50 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Idle timer van windows te resetten, zodat een pc niet in slaapstand gaat 1 nacht in de week
Nou nee niet echt, wil een policy doorvoeren dat een pc na een uur in slaapstand gata, maar dat mag niet op dinsdag nacht. En een uitzondering maken op die policy kan ik niet vindenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat kun je toch gewoon instellen in windows?
Maar nee, ik hou me totaal niet bezig met zaken buiten websites.Sorry.
Heb je dan wel rechten om een bestandje uit te voeren die doet wat jij wil?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:56 schreef Roburtt het volgende:
Tevens heb ik geen rechten in energiebeheer en dergelijke.
Ben domain admin. Maar het is al gelukt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:46 schreef Maringo het volgende:
[..]
Heb je dan wel rechten om een bestandje uit te voeren die doet wat jij wil?
Ik heb een cracker met jam!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb een tosti hawaii
Tevens hallon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |