Dan hoef je je er als werkloze niet eenzaam te voelen...quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:54 schreef Karzai het volgende:
Volgens mij is de werkeloosheid in Spanje 99,5%
export dan vanuit Spanje? Sevillaanse rijschool vermoed ikquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
Er zit nog wel wat handel in Spaanse paarden.
Of Jerez, Cordoba en misschien nog wel andere locaties?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:47 schreef chufi het volgende:
[..]
export dan vanuit Spanje? Sevillaanse rijschool vermoed ik
ow diequote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:02 schreef Deisyy het volgende:
De winters van vroegah, toen de boten nog van hout waren en de mannen van staal.
toen Sinterklaas nog bestond en het elke zomer echt mooi weer wasquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:09 schreef Deisyy het volgende:
Toen het zo hard vroor en ijzelde dat je op je schaatsen naar school kon
Ik nam toen altijd de slee ...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:09 schreef Deisyy het volgende:
Toen het zo hard vroor en ijzelde dat je op je schaatsen naar school kon
Brilmij, wat een achterlijke naam was dat als je erover nadenktquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:27 schreef Deisyy het volgende:
En zijn paard nog Americo heette![]()
Zo had ik het vanmiddag ineens over Brilmij in plaats van Pearl![]()
Herinnert u zich deze nog nog nog nog?
Brillenmaatschappijquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Brilmij, wat een achterlijke naam was dat als je erover nadenkt
Groot destijds, ik was het vergetenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Brillenmaatschappij
Waarschijnlijk bedacht door iemand die het hip vond klinken.
Brilmij, hoe kom ik erop
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik nam toen altijd de slee ...![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |