Dan hoef je je er als werkloze niet eenzaam te voelen...quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:54 schreef Karzai het volgende:
Volgens mij is de werkeloosheid in Spanje 99,5%
export dan vanuit Spanje? Sevillaanse rijschool vermoed ikquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
Er zit nog wel wat handel in Spaanse paarden.
Of Jerez, Cordoba en misschien nog wel andere locaties?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:47 schreef chufi het volgende:
[..]
export dan vanuit Spanje? Sevillaanse rijschool vermoed ik
ow diequote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:02 schreef Deisyy het volgende:
De winters van vroegah, toen de boten nog van hout waren en de mannen van staal.
toen Sinterklaas nog bestond en het elke zomer echt mooi weer wasquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:09 schreef Deisyy het volgende:
Toen het zo hard vroor en ijzelde dat je op je schaatsen naar school kon
Ik nam toen altijd de slee ...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:09 schreef Deisyy het volgende:
Toen het zo hard vroor en ijzelde dat je op je schaatsen naar school kon
Brilmij, wat een achterlijke naam was dat als je erover nadenktquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:27 schreef Deisyy het volgende:
En zijn paard nog Americo heette![]()
Zo had ik het vanmiddag ineens over Brilmij in plaats van Pearl![]()
Herinnert u zich deze nog nog nog nog?
Brillenmaatschappijquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Brilmij, wat een achterlijke naam was dat als je erover nadenkt
Groot destijds, ik was het vergetenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Brillenmaatschappij
Waarschijnlijk bedacht door iemand die het hip vond klinken.
Brilmij, hoe kom ik erop
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik nam toen altijd de slee ...![]()
[ afbeelding ]
Ik was het ook vergeten, maar toen schoot het ineens mijn hersens inquote:
Nu ga je te ver, hahaha nee naaimachines heb ik nooit mee te maken gehad, Mijn moeder kan ook niks wat dat betreft. Er rinkelt wel een belquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was het ook vergeten, maar toen schoot het ineens mijn hersens in
Zo belde er afgelopen week een klant, Grevenstein, waarop ik "Lewenstein, Lewenstein, uw ijvere naaimachine begon te zingen".
Hoe oud is die reclame?
Nee, mijn moeder naaide ook niet, al heeft ze wel 6 dochters. Ze had wel een naaimachine, met zo'n pedaal op de grond, dat was trouwens een Husqvarna, maar die gebruikte ze af en toe in een vlaag van creativiteit, dan naaide ze iets uit de Knippiequote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Nu ga je te ver, hahaha nee naaimachines heb ik nooit mee te maken gehad, Mijn moeder kan ook niks wat dat betreft. Er rinkelt wel een bel
Huskvaaanaaaaaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, mijn moeder naaide ook niet, al heeft ze wel 6 dochters. Ze had wel een naaimachine, met zo'n pedaal op de grond, dat was trouwens een Husqvarna, maar die gebruikte ze af en toe in een vlaag van creativiteit, dan naaide ze iets uit de Knippie
Uit Zweden!quote:
Oh jaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Uit Zweden!
Zou ik aan het dementeren zijn, dan komen er toch ook altijd dingen van vroeger weer boven?
Beter dan dat je dingen niet meer weetquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Uit Zweden!
Zou ik aan het dementeren zijn, dan komen er toch ook altijd dingen van vroeger weer boven?
Het was een nijvere naaimachine, geen ijvere...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was het ook vergeten, maar toen schoot het ineens mijn hersens in
Zo belde er afgelopen week een klant, Grevenstein, waarop ik "Lewenstein, Lewenstein, uw ijvere naaimachine begon te zingen".
Hoe oud is die reclame?
Ja, maar daar heb ik ook last vanquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Beter dan dat je dingen niet meer weet
Oh, zo ijver zijn we dusquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het was een nijvere naaimachine, geen ijvere...
Ik niet hoor, nooit. Wat zei jequote:
Dat is een hele geruststelling, ik wist dat dus niet meer, dat betekent dat ik niet aan het dementeren benquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het was een nijvere naaimachine, geen ijvere...
http://www.denijverenaaimachine.nl/
Nee, Alzheimer light alleen maar...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is een hele geruststelling, ik wist dat dus niet meer, dat betekent dat ik niet aan het dementeren ben
Even denken ja. Er ligt er nu een te borrelen en erwtensoepquote:
Gelukkig weet ik zeker dat ik niet de enige her bent.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, Alzheimer light alleen maar...
Heb je zelfgemaakte erwtensoep? Mmm, lekker, ik heb het laatst ook gemaakt, het was heerlijkquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Even denken ja. Er ligt er nu een te borrelen en erwtensoep
Bij de hema gekocht. Die is best lekker, maar die van mijn moeder is beter. Ik heb het nog nooit zelf gemaakt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je zelfgemaakte erwtensoep? Mmm, lekker, ik heb het laatst ook gemaakt, het was heerlijk
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik zeker dat ik niet de enige her bent.
Dat schept toch een band
Jij als keukenprinses hebt nog nooit zelf erwtensoep gemaakt?!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Bij de hema gekocht. Die is best lekker, maar die van mijn moeder is beter. Ik heb het nog nooit zelf gemaakt.
Leuk hè, al die oude dingen, ik hoor het papier van de Blue Band nog knisperen, dat was een bepaald geluidje.quote:
Nee wel met linzen, ook best een gedoe met zeven enzo. Wel erg lekkerquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij als keukenprinses hebt nog nooit zelf erwtensoep gemaakt?!
Ik ook pas 2 keer, de eerste keer was ruim 20 jaar geleden en de laatste keer dus een week of 3 geleden en hij was lekkerLekker met schouderkarbonades en lekker makkelijk met voorgesneden groente.
Yep. Gewoon dwars door het papier heen snijden voor een plak margarine voor in de cake...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk hè, al die oude dingen, ik hoor het papier van de Blue Band nog knisperen, dat was een bepaald geluidje.
Linzensoep getrokken van gerookte osseworsten...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee wel met linzen, ook best een gedoe met zeven enzo. Wel erg lekker
Ohh dat ken ik niet ik kan wel zelf roken (vlees, vis en groentes)quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Linzensoep getrokken van gerookte osseworsten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |