Ik verwacht om heel eerlijk te zijn hetzelfde.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:32 schreef CamelNLD het volgende:
Het is een gepolijste versie van GW2. De subscription zal wel niet lang duren voordat het over gaat op free-to-play.
Dus ik ben niet de enige, vind het nu opeens veel mooier.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:05 schreef Nezhi het volgende:
Vechten lijkt een stuk beter nu, het reageert iig op tijd.
Dat had ik net ook ja, volgens mij kun je dan voor "ignore once" kiezen. Zit nu op character screen, maar als ik inlog krijg ik error 310.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:07 schreef CamelNLD het volgende:
Kan niet meer inloggen, krijg constant een alliance / char creating error...
Attempted to create character with invalid race or alliance.
En dan crashed de client. Zowel op USA als EU server.
Assorted error messages? Wat houdt dat in ? Verschillende errors ?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:41 schreef zerokil het volgende:
We are currently aware of some players having issues with logging into the game and getting assorted error messages. We are currently investigating and will update as new information becomes available.
Nope, al mijn vrienden wonen ook in dit pand, met dezelfde internetverbinding.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ken je niemand die de game ook heeft? Kun je daar even langs gaan met een externe schijf en alles kopieren.
Vind de combat in tegenstelling tot GW2 best nog houterige aanvoelen, nu zal dat deels liggen aan de server locaties (hoge ping etc.) maar dat mag best nog wel verbeterd worden. Die jump animatie alleen al....quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:32 schreef CamelNLD het volgende:
Het is een gepolijste versie van GW2. De subscription zal wel niet lang duren voordat het over gaat op free-to-play.
Kan je op ignore drukken of iets dergelijks? Kreeg ook die error maar kom daarna wel op character select.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:07 schreef CamelNLD het volgende:
Kan niet meer inloggen, krijg constant een alliance / char creating error...
Attempted to create character with invalid race or alliance.
En dan crashed de client. Zowel op USA als EU server.
Hoe vaak heb je dat ondertussen al gevraagd?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:55 schreef Grazzle het volgende:
Als iemand een key over heeft of vindt het niet leuk, ik wil echt graag een key![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |