quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:14 schreef DjinN het volgende:
Kutzooi, krijg crash bij het opstarten. Solution? Anyone?
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:54 schreef zerokil het volgende:
"Our team is performing a maintenance of the beta server today, Sat. the 11th of January - 9.45 AM EST (14:45 GMT).
During the maintenance the beta server will be offline and you will not have the possibility to connect to the game. However, our team is working to bring it back online as soon as possible. We will provide updates on this thread and let you know when the maintenance is completed."
9:50 EST - "The game server is now offline."
Ja dat weet ik, maar ik kom nog niet eens bij het inlogscherm. Krijg ik errorquote:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het met je eens ben. Ik vind het ook knullig dat ze juist nu een maintenance gaan uitvoeren.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:25 schreef DjUntzUntz het volgende:
Inbe4 alle mensen die gaan lopen janken "ja maar het is beta".
Toch wel een beetje knullig om mensen een beta van 3 dagen te geven en dan maintenance gaan uitvoeren. Die beta is toch om te testen en om te kijken hoe het spel valt bij mensen.
Wauw! Een positieve reactie, hier op het FOK forum!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:27 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het met je eens ben. Ik vind het ook knullig dat ze juist nu een maintenance gaan uitvoeren.
Dat ze dan die tijd van het onderhoud achter die drie dagen ofzo aan plakken
Een stress test is bedoelt om de servers te testen onder druk van vele spelers, niet echt voor bugtesting of om te zien hoe wij het spel vinden.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:25 schreef DjUntzUntz het volgende:
Inbe4 alle mensen die gaan lopen janken "ja maar het is beta".
Toch wel een beetje knullig om mensen een beta van 3 dagen te geven en dan maintenance gaan uitvoeren. Die beta is toch om te testen en om te kijken hoe het spel valt bij mensen.
Je kunt het (en dan bedoel ik met Je ook mensen over het algemeen) wel blijven hebben over een stresstest, en dat zal ongetwijfeld mede bepalend zijn geweest om een beta invite krijgen, maar met die informatie hebben ze mij geen beta key gestuurd. Ik mocht Tamriel exploren en ervaring op doen om te kijken wat ik van de game vind en ESO op de hoogte brengen van dingen waar ik tegen aan loop. Ze hebben me niet specifiek vermeld, waar dan ook, om mij louter een beta key te doen om servers te testen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:28 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Een stress test is bedoelt om de servers te testen onder druk van vele spelers, niet echt voor bugtesting of om te zien hoe wij het spel vinden.
Naja, bij mij stond er:quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:30 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Je kunt het (en dan bedoel ik met Je ook mensen over het algemeen) wel blijven hebben over een stresstest, en dat zal ongetwijfeld mede bepalend zijn geweest om een beta invite krijgen, maar met die informatie hebben ze mij geen beta key gestuurd. Ik mocht Tamriel exploren en ervaring op doen om te kijken wat ik van de game vind en ESO op de hoogte brengen van dingen waar ik tegen aan loop. Ze hebben me niet specifiek vermeld, waar dan ook, om mij louter een beta key te doen om servers te testen.
Precies. En als de servers er nu uit liggen door de drukte, is het een geslaagde test.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:28 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Een stress test is bedoelt om de servers te testen onder druk van vele spelers, niet echt voor bugtesting of om te zien hoe wij het spel vinden.
Mwoah, beta testen worden over het algemeen door online gameboeren wel degelijk gebruikt voor acceptatie. Dat ze meteen stresstesten met echte mensen kunnen doen is mooi meegenomen. Dat is een extraatje op de simulatoren die ze ter beschikking hebben voor de interne stresstesten.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:28 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ken je niemand die de game ook heeft? Kun je daar even langs gaan met een externe schijf en alles kopieren.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:40 schreef summer2bird het volgende:
Ik heb niks kunnen testen door kutte internetverbinding thuis.
Dit dus. Hij ging niet verder dan 13 nuquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:40 schreef summer2bird het volgende:
Ik heb niks kunnen testen door kutte internetverbinding thuis.
Als ik weet hoe de PvE en PvP eruit gaat zien en dat bevalt me, dan wil ik het best doen. Betaal nu maandelijks voor WoW en als TESO interessant is wissel ik het gewoon om en betaal ik voor die gamequote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:11 schreef DjUntzUntz het volgende:
Ik ben geīnteresseerd in wie er momenteel 13/14 euro voor over heeft om deze game te gaan spelen? Laat ook gerust weten waarom.
http://help.elderscrollsonline.com/app/answers/detail/a_id/2328quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Als ik weet hoe de PvE en PvP eruit gaat zien en dat bevalt me, dan wil ik het best doen. Betaal nu maandelijks voor WoW en als TESO interessant is wissel ik het gewoon om en betaal ik voor die game![]()
Het is trouwens $14 toch, dus ongeveer 10 euro.
Ik vind het zelf een redelijk tot goed spel tot nu toe. Mooie graphics, leuke wereld. Ben benieuwd naar de mogelijkheden die ik kan verzinnen met de classes en wapens. Ik zou die 13/14 euro wel willen betalen. Maar bovenop de maandelijkse kosten komt natuurlijk ook de aankoopprijs. Dat is het punt wat me laat twijfelen. En maandelijkse kosten én de aankoopprijs is, van wat ik nu gezien heb, misschien een beetje te veel voor me. Ligt aan de hoogte van de aankoopprijs wel, maar inderdaad, het is allemaal een beetje te rechtlijnig qua quests en gebieden. Ik heb het gevoel dat ik vastzit in een koker en dat ik gewoon van plek 1 naar plek 2 naar plek 3 moet. Maar hopelijk verandert dat in de uiteindelijke versie, waar je meer gebieden hebt, meer keuze. Exploration ofzo zit er natuurlijk bij deze beta niet in.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:11 schreef DjUntzUntz het volgende:
Ik ben geīnteresseerd in wie er momenteel 13/14 euro voor over heeft om deze game te gaan spelen? Laat ook gerust weten waarom.
Ik zie echt geen goede PVP of PVE met dit systeem, te consolegericht, want een mousepointer had er echt wel ingemoeten, hoe kun je ooit dungeons doen of raiden? Kun je wel zeggen "het is TES" , maar dit is een net niet MMO.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Als ik weet hoe de PvE en PvP eruit gaat zien en dat bevalt me, dan wil ik het best doen. Betaal nu maandelijks voor WoW en als TESO interessant is wissel ik het gewoon om en betaal ik voor die game![]()
Het is trouwens $14 toch, dus ongeveer 10 euro.
Het questen doet mij een beetje denken aan Guild wars 2. Je doet veel originelere quests dan in WoW en bepaald aan de hand van wat eigen keuzes welke richting je eventueel op wil, maar inderdaad...je kunt ook niet uit meerdere gebieden kiezen. Je loopt hetzelfde pad af die in één richting gemaakt is (voor mij althans tot dusver).quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:19 schreef Helgen het volgende:
[..]
Ik vind het zelf een redelijk tot goed spel tot nu toe. Mooie graphics, leuke wereld. Ben benieuwd naar de mogelijkheden die ik kan verzinnen met de classes en wapens. Ik zou die 13/14 euro wel willen betalen. Maar bovenop de maandelijkse kosten komt natuurlijk ook de aankoopprijs. Dat is het punt wat me laat twijfelen. En maandelijkse kosten én de aankoopprijs is, van wat ik nu gezien heb, misschien een beetje te veel voor me. Ligt aan de hoogte van de aankoopprijs wel, maar inderdaad, het is allemaal een beetje te rechtlijnig qua quests en gebieden. Ik heb het gevoel dat ik vastzit in een koker en dat ik gewoon van plek 1 naar plek 2 naar plek 3 moet. Maar hopelijk verandert dat in de uiteindelijke versie, waar je meer gebieden hebt, meer keuze. Exploration ofzo zit er natuurlijk bij deze beta niet in.
Bij een aankoopprijs van 30-40 euro wil ik het wel kopen, ik vrees echter dat het hoger ligt...
Ik verwacht om heel eerlijk te zijn hetzelfde.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:32 schreef CamelNLD het volgende:
Het is een gepolijste versie van GW2. De subscription zal wel niet lang duren voordat het over gaat op free-to-play.
Dus ik ben niet de enige, vind het nu opeens veel mooier.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:05 schreef Nezhi het volgende:
Vechten lijkt een stuk beter nu, het reageert iig op tijd.
Dat had ik net ook ja, volgens mij kun je dan voor "ignore once" kiezen. Zit nu op character screen, maar als ik inlog krijg ik error 310.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:07 schreef CamelNLD het volgende:
Kan niet meer inloggen, krijg constant een alliance / char creating error...
Attempted to create character with invalid race or alliance.
En dan crashed de client. Zowel op USA als EU server.
Assorted error messages? Wat houdt dat in ? Verschillende errors ?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:41 schreef zerokil het volgende:
We are currently aware of some players having issues with logging into the game and getting assorted error messages. We are currently investigating and will update as new information becomes available.
Nope, al mijn vrienden wonen ook in dit pand, met dezelfde internetverbinding.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ken je niemand die de game ook heeft? Kun je daar even langs gaan met een externe schijf en alles kopieren.
Vind de combat in tegenstelling tot GW2 best nog houterige aanvoelen, nu zal dat deels liggen aan de server locaties (hoge ping etc.) maar dat mag best nog wel verbeterd worden. Die jump animatie alleen al....quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:32 schreef CamelNLD het volgende:
Het is een gepolijste versie van GW2. De subscription zal wel niet lang duren voordat het over gaat op free-to-play.
Kan je op ignore drukken of iets dergelijks? Kreeg ook die error maar kom daarna wel op character select.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:07 schreef CamelNLD het volgende:
Kan niet meer inloggen, krijg constant een alliance / char creating error...
Attempted to create character with invalid race or alliance.
En dan crashed de client. Zowel op USA als EU server.
Hoe vaak heb je dat ondertussen al gevraagd?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:55 schreef Grazzle het volgende:
Als iemand een key over heeft of vindt het niet leuk, ik wil echt graag een key![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |