abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135358293
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 16:14 schreef DjinN het volgende:
Kutzooi, krijg crash bij het opstarten. Solution? Anyone? :{
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 15:54 schreef zerokil het volgende:
"Our team is performing a maintenance of the beta server today, Sat. the 11th of January - 9.45 AM EST (14:45 GMT).
During the maintenance the beta server will be offline and you will not have the possibility to connect to the game. However, our team is working to bring it back online as soon as possible. We will provide updates on this thread and let you know when the maintenance is completed."
9:50 EST - "The game server is now offline."
pi_135358317
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 16:15 schreef Drankster het volgende:

[..]

[..]

Ja dat weet ik, maar ik kom nog niet eens bij het inlogscherm. Krijg ik error
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  zaterdag 11 januari 2014 @ 16:25:55 #153
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_135358628
Inbe4 alle mensen die gaan lopen janken "ja maar het is beta :')".

Toch wel een beetje knullig om mensen een beta van 3 dagen te geven en dan maintenance gaan uitvoeren. Die beta is toch om te testen en om te kijken hoe het spel valt bij mensen.
pi_135358670
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 16:25 schreef DjUntzUntz het volgende:

Toch wel een beetje knullig om mensen een beta van 3 dagen te geven en dan maintenance gaan uitvoeren. Die beta is toch om te testen en om te kijken hoe het spel valt bij mensen.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het met je eens ben. Ik vind het ook knullig dat ze juist nu een maintenance gaan uitvoeren.
Dat ze dan die tijd van het onderhoud achter die drie dagen ofzo aan plakken
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  zaterdag 11 januari 2014 @ 16:28:17 #155
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_135358694
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 16:27 schreef DjinN het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het met je eens ben. Ik vind het ook knullig dat ze juist nu een maintenance gaan uitvoeren.
Dat ze dan die tijd van het onderhoud achter die drie dagen ofzo aan plakken
Wauw! Een positieve reactie, hier op het FOK forum! _O_
pi_135358701
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 16:25 schreef DjUntzUntz het volgende:

Een stress test is bedoelt om de servers te testen onder druk van vele spelers, niet echt voor bugtesting of om te zien hoe wij het spel vinden.
pi_135358745
Denk ook wel dat we nog vaker in de beta mogen.
En het is ook wel voor bugvtesting, wordt goed aangegeven bij het inloggen dat je met /bug een bug kan reporten.
  zaterdag 11 januari 2014 @ 16:30:58 #158
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_135358791
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 16:28 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Een stress test is bedoelt om de servers te testen onder druk van vele spelers, niet echt voor bugtesting of om te zien hoe wij het spel vinden.
Je kunt het (en dan bedoel ik met Je ook mensen over het algemeen) wel blijven hebben over een stresstest, en dat zal ongetwijfeld mede bepalend zijn geweest om een beta invite krijgen, maar met die informatie hebben ze mij geen beta key gestuurd. Ik mocht Tamriel exploren en ervaring op doen om te kijken wat ik van de game vind en ESO op de hoogte brengen van dingen waar ik tegen aan loop. Ze hebben me niet specifiek vermeld, waar dan ook, om mij louter een beta key te doen om servers te testen.
pi_135358905
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 16:30 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

Je kunt het (en dan bedoel ik met Je ook mensen over het algemeen) wel blijven hebben over een stresstest, en dat zal ongetwijfeld mede bepalend zijn geweest om een beta invite krijgen, maar met die informatie hebben ze mij geen beta key gestuurd. Ik mocht Tamriel exploren en ervaring op doen om te kijken wat ik van de game vind en ESO op de hoogte brengen van dingen waar ik tegen aan loop. Ze hebben me niet specifiek vermeld, waar dan ook, om mij louter een beta key te doen om servers te testen.
Naja, bij mij stond er:
STRESS TEST SESSION FRIDAY AT 6:00PM EST
in grote letters boven de mail met mijn invite. De rest van de mail heeft het idd over exploren etc.
pi_135358996
quote:

[..]

Precies. En als de servers er nu uit liggen door de drukte, is het een geslaagde test.

Daarom heeft ook de halve wereld een key gekregen, zodat het lekker druk wordt en ze de server capaciteit goed kunnen testen.
pi_135359089
Ik heb niks kunnen testen door kutte internetverbinding thuis.
Twiddel
  zaterdag 11 januari 2014 @ 16:42:21 #162
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_135359160
Geslaagde stresstest dust
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_135359233
quote:

[..]

Mwoah, beta testen worden over het algemeen door online gameboeren wel degelijk gebruikt voor acceptatie. Dat ze meteen stresstesten met echte mensen kunnen doen is mooi meegenomen. Dat is een extraatje op de simulatoren die ze ter beschikking hebben voor de interne stresstesten.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_135359269
quote:
9s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 16:40 schreef summer2bird het volgende:
Ken je niemand die de game ook heeft? Kun je daar even langs gaan met een externe schijf en alles kopieren.
pi_135359310
quote:
9s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 16:40 schreef summer2bird het volgende:
Dit dus. Hij ging niet verder dan 13 nu :{
pi_135359514
Misschien is het geen maintenance maar is het er gewoon allemaal uitgeknald :P
Zoals het nu is... naja, wat ik van de wereld heb gezien is het mooi, maar de gameplay en dingen die je kunt doen wijken voor mij nogal af van het Elder Scrolls gevoel. Beetje overal je handje vasthouden. Hopelijk is dat alleen het noob gedeelte.
  zaterdag 11 januari 2014 @ 17:11:13 #167
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_135360030
Ik ben geīnteresseerd in wie er momenteel 13/14 euro voor over heeft om deze game te gaan spelen? Laat ook gerust weten waarom. :)
pi_135360169
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 17:11 schreef DjUntzUntz het volgende:
Ik ben geīnteresseerd in wie er momenteel 13/14 euro voor over heeft om deze game te gaan spelen? Laat ook gerust weten waarom. :)
Als ik weet hoe de PvE en PvP eruit gaat zien en dat bevalt me, dan wil ik het best doen. Betaal nu maandelijks voor WoW en als TESO interessant is wissel ik het gewoon om en betaal ik voor die game :P

Het is trouwens $14 toch, dus ongeveer 10 euro.
  zaterdag 11 januari 2014 @ 17:15:51 #169
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_135360221
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 17:14 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Als ik weet hoe de PvE en PvP eruit gaat zien en dat bevalt me, dan wil ik het best doen. Betaal nu maandelijks voor WoW en als TESO interessant is wissel ik het gewoon om en betaal ik voor die game :P

http://help.elderscrollsonline.com/app/answers/detail/a_id/2328
pi_135360247
Ah thanks. Zelfde bedrag als WoW dus, 13/maand.
pi_135360340
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 17:11 schreef DjUntzUntz het volgende:
Ik vind het zelf een redelijk tot goed spel tot nu toe. Mooie graphics, leuke wereld. Ben benieuwd naar de mogelijkheden die ik kan verzinnen met de classes en wapens. Ik zou die 13/14 euro wel willen betalen. Maar bovenop de maandelijkse kosten komt natuurlijk ook de aankoopprijs. Dat is het punt wat me laat twijfelen. En maandelijkse kosten én de aankoopprijs is, van wat ik nu gezien heb, misschien een beetje te veel voor me. Ligt aan de hoogte van de aankoopprijs wel, maar inderdaad, het is allemaal een beetje te rechtlijnig qua quests en gebieden. Ik heb het gevoel dat ik vastzit in een koker en dat ik gewoon van plek 1 naar plek 2 naar plek 3 moet. Maar hopelijk verandert dat in de uiteindelijke versie, waar je meer gebieden hebt, meer keuze. Exploration ofzo zit er natuurlijk bij deze beta niet in.

Bij een aankoopprijs van 30-40 euro wil ik het wel kopen, ik vrees echter dat het hoger ligt...
  zaterdag 11 januari 2014 @ 17:20:14 #172
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_135360372
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 17:14 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ik zie echt geen goede PVP of PVE met dit systeem, te consolegericht, want een mousepointer had er echt wel ingemoeten, hoe kun je ooit dungeons doen of raiden? Kun je wel zeggen "het is TES" , maar dit is een net niet MMO.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zaterdag 11 januari 2014 @ 17:23:42 #173
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_135360495
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 17:19 schreef Helgen het volgende:

[..]

Ik vind het zelf een redelijk tot goed spel tot nu toe. Mooie graphics, leuke wereld. Ben benieuwd naar de mogelijkheden die ik kan verzinnen met de classes en wapens. Ik zou die 13/14 euro wel willen betalen. Maar bovenop de maandelijkse kosten komt natuurlijk ook de aankoopprijs. Dat is het punt wat me laat twijfelen. En maandelijkse kosten én de aankoopprijs is, van wat ik nu gezien heb, misschien een beetje te veel voor me. Ligt aan de hoogte van de aankoopprijs wel, maar inderdaad, het is allemaal een beetje te rechtlijnig qua quests en gebieden. Ik heb het gevoel dat ik vastzit in een koker en dat ik gewoon van plek 1 naar plek 2 naar plek 3 moet. Maar hopelijk verandert dat in de uiteindelijke versie, waar je meer gebieden hebt, meer keuze. Exploration ofzo zit er natuurlijk bij deze beta niet in.

Bij een aankoopprijs van 30-40 euro wil ik het wel kopen, ik vrees echter dat het hoger ligt...
Het questen doet mij een beetje denken aan Guild wars 2. Je doet veel originelere quests dan in WoW en bepaald aan de hand van wat eigen keuzes welke richting je eventueel op wil, maar inderdaad...je kunt ook niet uit meerdere gebieden kiezen. Je loopt hetzelfde pad af die in één richting gemaakt is (voor mij althans tot dusver).

Ik meende, (en daar heb ik geen bron voor) dat de aankoopprijs rond de 60 dollar zal liggen. Het is nog maar de vraag of ze daarbij ook nog rekening houden met de valutaverschillen tussen verschillende munten...pond zal vast wel, maar euro/dollar? (dat geintje flikt WoW nu ook namelijk)
pi_135360557
ik ben binnen *O*
pi_135360720
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 17:25 schreef Drankster het volgende:
ik ben binnen *O*
Same, ik geef het nog een kans.
pi_135360758
Jammer wel van de flinke rollback.
pi_135360814
Het is een gepolijste versie van GW2. De subscription zal wel niet lang duren voordat het over gaat op free-to-play.
  zaterdag 11 januari 2014 @ 17:33:41 #178
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_135360864
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 17:32 schreef CamelNLD het volgende:
Het is een gepolijste versie van GW2. De subscription zal wel niet lang duren voordat het over gaat op free-to-play.
Ik verwacht om heel eerlijk te zijn hetzelfde.

Ik vind overigens GW2 wel echt een kickass spel voor een MMORPG waarbij je eenmaal betaalt en daarna niks meer bij hoeft te betalen, maandelijks oid.
pi_135361679
Steeds een error 108 hier. Zou te maken hebben met vreemde tekens in username maar die heb ik niet.
pi_135361680
Het spel ziet er wel nice uit, maar ik heb tot nu toe nog geen enkel aspect gezien dat het een MMO maakt. Ik ben nu +- level 5 maar ik heb alles solo gedaan en een dungeon ben ik ook niet tegengekomen.

[ Bericht 0% gewijzigd door CamelNLD op 11-01-2014 18:03:17 ]
pi_135362049
--

[ Bericht 99% gewijzigd door CamelNLD op 11-01-2014 18:03:10 ]
pi_135362176
Vechten lijkt een stuk beter nu, het reageert iig op tijd.
pi_135362244
Kan niet meer inloggen, krijg constant een alliance / char creating error...

Attempted to create character with invalid race or alliance.

En dan crashed de client. Zowel op USA als EU server.
pi_135362521
Hij blijft bij mij crashen. Dan is het weer net na het inloggen, dan weer tijdens het introfilmpje, dan weer tijdens het char createn Pfff :{
pi_135362710
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 18:05 schreef Nezhi het volgende:
Vechten lijkt een stuk beter nu, het reageert iig op tijd.
Dus ik ben niet de enige, vind het nu opeens veel mooier.
pi_135363197
Wow, ik kwam maar liefst tot halverwege het introfilmpje met laden _O-
pi_135363295
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 18:07 schreef CamelNLD het volgende:

Dat had ik net ook ja, volgens mij kun je dan voor "ignore once" kiezen. Zit nu op character screen, maar als ik inlog krijg ik error 310.
pi_135363407
310 krijgt iedereen nu, servers issue.
pi_135363497
verdomme ik kom niet aan spelen toe zo :{ Irritante crashes
pi_135363555
We are currently aware of some players having issues with logging into the game and getting assorted error messages. We are currently investigating and will update as new information becomes available.
pi_135363717
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 18:41 schreef zerokil het volgende:
We are currently aware of some players having issues with logging into the game and getting assorted error messages. We are currently investigating and will update as new information becomes available.
Assorted error messages? Wat houdt dat in ? Verschillende errors ?
pi_135363786
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 16:46 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ken je niemand die de game ook heeft? Kun je daar even langs gaan met een externe schijf en alles kopieren.
Nope, al mijn vrienden wonen ook in dit pand, met dezelfde internetverbinding.
Ik zou ook naar mijn ouders kunnen, maar ze zijn nog niet zo modern dat ze mij toestaan om een paar dagen achter mijn laptop te gamen :D
Twiddel
pi_135364173
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 17:32 schreef CamelNLD het volgende:
Vind de combat in tegenstelling tot GW2 best nog houterige aanvoelen, nu zal dat deels liggen aan de server locaties (hoge ping etc.) maar dat mag best nog wel verbeterd worden. Die jump animatie alleen al....
Naar mijn idee eerder een stap terug van wat ze met GW2 gedaan hebben. Lijkt allemaal wat minder dynamisch te zijn en het questen is ook weer zo ongeīnspireerd. Loop naar kerel, krijg quest, doe quest, loop terug naar kerel. Dacht dat we na GW2 daar nu eindelijk vanaf zouden zijn. Maar goed was toch al niet van plan het te kopen :P
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_135364219
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 18:07 schreef CamelNLD het volgende:

Kan je op ignore drukken of iets dergelijks? Kreeg ook die error maar kom daarna wel op character select.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_135364397
Zit er inmiddels weer in .
pi_135364939
Overigens is de sub fee geen ¤15,00, maar ¤12,99 ;)
pi_135365204
Ik ben overigens ff schijtziek van de crashes. Heb nog geen enkele kans gehad het spel te proberen.
Dan maar weer ff Guild Wars 2 :W
pi_135367280
Als iemand een key over heeft of vindt het niet leuk, ik wil echt graag een key :D :D
pi_135367322
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 19:55 schreef Grazzle het volgende:
Als iemand een key over heeft of vindt het niet leuk, ik wil echt graag een key :D :D
Hoe vaak heb je dat ondertussen al gevraagd?

Zelf ook te laat geweest, maar ja zat er ook niet echt om te springen.
pi_135368422
Had trouwens ook wel wat grotere zones verwacht. Als je kijkt op de world map (Die eigenlijk ingame hoort) zie je dat er maar vrij weinig van de wereld ingame zit. Lijkt ook niet echt open world te zijn, dat viel me bij andere MMO's ook wel tegen. Loading screens :r

http://elderscrollsonline.com/en/map/tamriel

Pluspunt: De Guar zijn wel lief.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')