abonnement Unibet Coolblue
  zondag 12 januari 2014 @ 19:34:38 #226
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_135406663
Ook voor het eerst geprobeerd. Game ziet er erg goed uit en de combat (ben met een sorcerer begonnen) vind ik wel oké, iig leuker dan bijv. Rift waar je statisch wat hotkeys staat te spammen.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_135407620
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 18:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

-O- Ik wil goddomme naar Seyda Neen en Vivec en Balmora en en... kunnen gaan ;(

Ik hoop dat ze binnenkort weer een beta doen en ik dit keer wèl een key krijg :P
Ja dat wou ik ook, daarom bij Ebonheart pact gegaan. -O- Wel een gozers van House Indoril en Dren gezien, hand of almalexia, temple ornators. Alleen Ebonheart zit ingame, maar dat ligt niet op dezelfde plaats als in Morrowind. (Ligt niet op Vvardenfell.) Ook weinig herkenbaars aan verder.

[ Bericht 1% gewijzigd door Timwonnacott op 12-01-2014 20:19:04 ]
  zondag 12 januari 2014 @ 21:05:24 #228
250938 RodeNek
No humans allowed
pi_135412214
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 15:19 schreef Jimbo het volgende:
Ik vind het een slechte mmo, je zoekt je dood en het lijkt of je met constante lag speelt ;(

jammer dit
Wat is dit toch allemaal. Mensen kap eens met het beoordelen van een BETA versie. De hele bedoeling van die beta is om het spel te testen, en niet om het af te zeiken. Ze zeggen niet voor niets stress-tests. In de disclaimer van de ESO staat zelfs dat je er ook niet open over mag praten (ook niet tegen vrienden). Dat lijkt me logisch want ze hebben geen zin in leeghoofden die een beta afzeiken en daardoor het uiteindelijke spel niet kopen, omdat ze dan wijzen naar de beta.

Bovendien gaat het hier zelfs over een closed-beta, welke eigenlijk de voorloper is van de open beta, en daarnaast zullen heel veel features (zoals criminaliteit e.d.) pas na de release beschikbaar zijn.

En over dat doodzoeken, heeft gewoon te maken het feit dat dit geen WoW kloon zal worden waar je 10 boars moet gaan slachten. Veel quests bestaan uit treasure hunting (heb er al 2 gehad) en vergt echt dat je gaat nadenken. Geen spel voor dombo's dus.

Anyways, tot nu toe speelt het spel echt lekker weg. 0 crashes meegemaakt en als fervente TES aanhanger kan ik zeggen dat ik de sfeer van de singleplayer reeks zeker voel (wel wat minder dan in de single-player reeks, maar dat is ook logisch bij een MMO). Daarbij is er altijd wel wat te doen!. De snelle respawn tijden en het gevoel dat je "wat raakt" in combat is wel een minpunt, maar tis nog een beta.
Busier than a cat covering crap on a marble floor
=======================================
When dealing with aliens, try to be polite, but firm. And always remember that a smile is cheaper than a bullet.
pi_135412943
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:05 schreef RodeNek het volgende:

[..]

Wat is dit toch allemaal. Mensen kap eens met het beoordelen van een BETA versie. De hele bedoeling van die beta is om het spel te testen, en niet om het af te zeiken. Ze zeggen niet voor niets stress-tests. In de disclaimer van de ESO staat zelfs dat je er ook niet open over mag praten (ook niet tegen vrienden). Dat lijkt me logisch want ze hebben geen zin in leeghoofden die een beta afzeiken en daardoor het uiteindelijke spel niet kopen, omdat ze dan wijzen naar de beta.

Bovendien gaat het hier zelfs over een closed-beta, welke eigenlijk de voorloper is van de open beta, en daarnaast zullen heel veel features (zoals criminaliteit e.d.) pas na de release beschikbaar zijn.

En over dat doodzoeken, heeft gewoon te maken het feit dat dit geen WoW kloon zal worden waar je 10 boars moet gaan slachten. Veel quests bestaan uit treasure hunting (heb er al 2 gehad) en vergt echt dat je gaat nadenken. Geen spel voor dombo's dus.

Anyways, tot nu toe speelt het spel echt lekker weg. 0 crashes meegemaakt en als fervente TES aanhanger kan ik zeggen dat ik de sfeer van de singleplayer reeks zeker voel (wel wat minder dan in de single-player reeks, maar dat is ook logisch bij een MMO). Daarbij is er altijd wel wat te doen!. De snelle respawn tijden en het gevoel dat je "wat raakt" in combat is wel een minpunt, maar tis nog een beta.
Het is een stress test, de 'echte' closed beta zal wel over een tijdje komen :)
pi_135413709
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 15:19 schreef Jimbo het volgende:
Ik vind het een slechte mmo, je zoekt je dood en het lijkt of je met constante lag speelt ;(

jammer dit
Je zoekt je dood? Met die miljard pijltjes die overal staan?
  Moderator zondag 12 januari 2014 @ 21:29:21 #231
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_135413822
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:27 schreef Nezhi het volgende:

[..]

Je zoekt je dood? Met die miljard pijltjes die overal staan?
Die heb ik niet? :')

Zelfs de map met M of Alt werkt amper
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  zondag 12 januari 2014 @ 21:29:56 #232
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_135413886
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:29 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Die heb ik niet? :')

Zelfs de map met M of Alt werkt amper
Ben je wel ingelogd?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_135413899
Dan is er iets mis met jouw pc of client.
  Moderator zondag 12 januari 2014 @ 21:30:06 #234
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_135413901
quote:
10s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:29 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Ben je wel ingelogd?
_O- ja
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  zondag 12 januari 2014 @ 22:58:13 #235
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_135419586
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 18:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

-O- Ik wil goddomme naar Seyda Neen en Vivec en Balmora en en... kunnen gaan ;(

Ik hoop dat ze binnenkort weer een beta doen en ik dit keer wèl een key krijg :P
Come, Drizzt_DoUrden. Friend or traitor, come! Come and look upon the Heart, and Akulakhan. And bring Wraithguard... I have need of it.

Ik heb genoten van de beta, ondanks de stresstest en zeikerds :). Hopelijk komt er gauw weer een beta, en anders nog maar 3 maandjes aftellen.
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
pi_135424971
Ik heb dit weekend weer verder gespeeld met mijn eerdere beta characters en ben op mijn nightblade tot 21 gekomen en op mijn sorc tot 24 maar ik geef het nu op en heb de beta verwijderd. Ik ben een echte hardcore MMO gamer en fan van the elder scrolls maar deze game is absoluut onacceptabel voor het geld wat je er voor neer moet leggen + subscription fees. De paar maanden die er nog aan development in gaan kunnen de game onmogelijk redden. Het middelmatige eindproduct zal nog voor het einde van 2014 over gaan op een F2P verdienmodel of een eenzame dood sterven in de niche-markt.

Jammer, heel jammer. :'(
  maandag 13 januari 2014 @ 06:55:17 #237
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_135425877
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 01:41 schreef DiggerNick het volgende:
Ik heb dit weekend weer verder gespeeld met mijn eerdere beta characters en ben op mijn nightblade tot 21 gekomen en op mijn sorc tot 24 maar ik geef het nu op en heb de beta verwijderd. Ik ben een echte hardcore MMO gamer en fan van the elder scrolls maar deze game is absoluut onacceptabel voor het geld wat je er voor neer moet leggen + subscription fees. De paar maanden die er nog aan development in gaan kunnen de game onmogelijk redden. Het middelmatige eindproduct zal nog voor het einde van 2014 over gaan op een F2P verdienmodel of een eenzame dood sterven in de niche-markt.

Jammer, heel jammer. :'(
Heb ik ergens een post gemist met je argumenten waarom die een op zijn best middelmatige game is? Die mis ik nu een beetje en zelf vind ik het tot dusver wel een leuk spel dus ik ben benieuwd wat er mis mee is. Afgezien van de "graphics zijn kut" kaart die imho onterecht te vaak word gespeeld.
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
pi_135426620
Maar een paar uur gespeeld dit weekend, want ik had het helaas druk :(, maar ik ben verkocht.
Vrijdag nacht wat bugs gehad, dat ik de map uit vloog en dood ging en daardoor een bluescreen kreeg _O-, en gister avond nog gespeeld, en op een enkele kleine bug geen problemen gezien.

Kan niet wachten tot hij uit komt. Jammer dat het forum ook weer gesloten is.
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_135426634
Tevens had ik de settings zo low mogelijk omdat m'n laptop kut is. Zag er niet goed uit, maar heb me er totaal niet aan gestoord. Ben juist blij dat hij zelfs op mijn laptopje kon draaien.
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_135427158
Okay, ik moet toegeven. Elke keer dat ik dacht: 'nu heb ik wel genoeg gezien' startte ik wat later het spel weer op om toch verder te spelen. Misschien koop ik hem toch :)
pi_135431287
Iemand enig idee of er al een datum voor de volgende beta bekend is ?
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  maandag 13 januari 2014 @ 12:52:39 #242
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_135432197
als iemand nog key overheeft mijn DM staat open groeten.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_135432416
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 18:57 schreef Sapstengel het volgende:
Gisteren windblade gespeeld of hoe heet dat, wel leuk alleen voelde beetje gek aan. Vanochtend een Templar gemaakt en dat speelt echt lekker _O_
Templar is echt OP, begon het op een gegeven moment zelfs saai te vinden. Ben 1x dood gegaan omdat ik van een te hoge rots afsprong wat eigenlijk de enige reden is waarom ik dood ga in een Elder Scrolls game. :')
  Moderator maandag 13 januari 2014 @ 13:00:17 #244
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_135432473
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:58 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

Come, Drizzt_DoUrden. Friend or traitor, come! Come and look upon the Heart, and Akulakhan. And bring Wraithguard... I have need of it.
:D _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_135433561
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 12:58 schreef Drankster het volgende:

[..]

Templar is echt OP, begon het op een gegeven moment zelfs saai te vinden. Ben 1x dood gegaan omdat ik van een te hoge rots afsprong wat eigenlijk de enige reden is waarom ik dood ga in een Elder Scrolls game. :')
Zijn erg sterk inderdaad. Alleen in dungeons blijft het lastig. Ik dacht met die ultimate ability en die aanval met die 4 slagen naar voren krijg je wel genoeg AoE threat, maar dat werkt dus niet zo.. ze hebben eigenlijk nog een passive nodig oid, of een threat buff die je aan en uit kunt zetten.

Alleen een single target taunt is niet genoeg als je groepen van 10 mobs hebt. Ben na 4 door mn stamina heen.
  maandag 13 januari 2014 @ 14:11:20 #246
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_135435163
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 12:52 schreef 2Happy4U het volgende:
als iemand nog key overheeft mijn DM staat open groeten.
De beta is alweer klaar.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  maandag 13 januari 2014 @ 14:14:38 #247
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_135435309
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2014 14:11 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

De beta is alweer klaar.
ah oké
volgende keer beter dan
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_135435340
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 14:14 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

ah oké
volgende keer beter dan
Niks gemist. Zit aardig in elkaar maar gaat denk ik geen geslaagde MMO worden. ;(
pi_135435403
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 06:55 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

Heb ik ergens een post gemist met je argumenten waarom die een op zijn best middelmatige game is? Die mis ik nu een beetje en zelf vind ik het tot dusver wel een leuk spel dus ik ben benieuwd wat er mis mee is. Afgezien van de "graphics zijn kut" kaart die imho onterecht te vaak word gespeeld.
- Veels te makkelijk. Geen enkele diepgang wat betreft combat. Dat je maar een paar skills tegelijk op je actionbar kan hebben illustreert dat des te meer. The casual scrolls, dus.
- Houterige combat. PvP (wat voor mij het belangrijkst is) kan onmogelijk ook maar iets gaan voorstellen.
- Zieldodende quests

Middelmatig vind ik nog een overstatement. Ik heb het denk ik 5 uurtjes volgehouden en zelfs daarin moest ik al mijn best doen om het spel niet uit te zetten en een echt toffe game te gaan spelen. Ik kan eigenlijk geen enkel ding bedenken uit deze game wat niet al eerder en beter is gedaan door een andere MMO. Jij?
Conscience do cost.
  maandag 13 januari 2014 @ 14:16:49 #250
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_135435407
quote:
14s.gif Op maandag 13 januari 2014 14:15 schreef Typisch het volgende:

[..]

Niks gemist. Zit aardig in elkaar maar gaat denk ik geen geslaagde MMO worden. ;(
Er is zeker ruimte voor verbetering. Ook een beetje jammer dat je (momenteel iig) zo weinig hotkeys hebt voor skills. Interrupt werkte voor mij ook niet op de voorgeschreven manier (LMB+RMB)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')