hoe bedoel je dat dan? Ik wil een soort van gordijn maken met slierten neon.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:10 schreef Pvoesss het volgende:
Ik zou hem wel de lamp weghalen voor hij goed in de puberteit zit..
Anders zie je dingen die je liever niet wil zien.
[..]
Bepaalde lichaamssappen die oplichten onder uvlampen enzo..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:35 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
hoe bedoel je dat dan? Ik wil een soort van gordijn maken met slierten neon.
ik zie daar niks verkeerds in.
hoort bij het snoezelen.
hij is pas 4jr...quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:44 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Bepaalde lichaamssappen die oplichten onder uvlampen enzo..
Dan zie je lichtgevende trekvlekken
het idee komt van Barry emonsquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:48 schreef p_iglet het volgende:
Bar. Bijt Roy ook op dingen?
Want dan zou ik via barry Emons officiële slangen en verlichting kopen. Veel lichtbuizen worden heel heet en die oplichtende slierten zijn vaak van plastic vol weekmakers etc. Niet bestand tegen ruwe kids en zeker niet tegen tanden.
Leuk!quote:Op zondag 12 januari 2014 11:17 schreef -Spring het volgende:
Mogge!
Lekker weer! Wij gaan zo lekker strandwandelen in Domburg.
Domburgquote:Op zondag 12 januari 2014 11:17 schreef -Spring het volgende:
Mogge!
Lekker weer! Wij gaan zo lekker strandwandelen in Domburg.
ben je op vakantie ?quote:Op zondag 12 januari 2014 13:18 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Domburg![]()
ik was in de sneeuw,op het ijs.
straks in de zon met opa en oma.
je moet ze ook niet in het swahili plaatsenquote:Op zondag 12 januari 2014 16:31 schreef Ticootje het volgende:
Ok. Ik heb weer marktplaats advs. Maar jeetje sommige mensen snappen het niet zeg.
Niet?quote:Op zondag 12 januari 2014 17:11 schreef moussy het volgende:
[..]
je moet ze ook niet in het swahili plaatsen
schijnt niet te werken, jip en janneke taal, geld toe én brengen welquote:
Ja dat. Mensen verwachten werkelijk dat je dingen bijna gratis kan afhalen.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:44 schreef moussy het volgende:
[..]
schijnt niet te werken, jip en janneke taal, geld toe én brengen wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |