abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 januari 2014 @ 00:11:07 #151
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_135343158
edit: - en weer weg -
Rode stoelen en grijze bank van mijn oma, die 2 jaar geleden overleden is.

[ Bericht 77% gewijzigd door Grijs op 11-01-2014 13:20:24 ]
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_135345798
Wat leuk zo'n kijkje in je huis, Grijs. Vooral dat meisje achter de laptop. O+
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  zaterdag 11 januari 2014 @ 06:52:42 #153
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_135346554
Mooi grijs!

pfff wat is er lastig aan zachtjes doen...
p moet nog een paar uur gaan werken,en vroeg beginnen. Is het hele gezin mee wakker... Wekker loeihard,gereedschap laten vallen,deur best hard dicht gooien...
:O ik doe stiller op de zondagen en kunnen beide nog lekker slapen. :)

zo maar lekker ontbijten met Roy,eitje enzo :7
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zaterdag 11 januari 2014 @ 07:08:53 #154
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_135346587
Ik heb heerlijk uitgeslapen, dacht een rustige ochtend te hebben, las m'n email en kwam erachter dat de kinderen zijn uitgenodigd een opwarmles van het ballet van de Parijse opera mee te maken. Ooohkay, even een kopje thee nog, en dan gaan we die kant maar op. Wel een voordeel: ik hoef ze niet achter de broek te zitten, de motivatie is er al ;)
  † In Memoriam † zaterdag 11 januari 2014 @ 08:28:17 #155
37843 lady-wrb
kortaf
  † In Memoriam † zaterdag 11 januari 2014 @ 08:36:47 #156
37843 lady-wrb
kortaf
pi_135346959
wij waren in de ikea gisteren. schuifdeuren met panelen gekocht voor de kast op L. zijn verbouwde kamer. als nog een rib uit mijn lijf, maar wel mooi. O+
deuren voor paxkasten zijn nauwelijks te vinden op marktplaats (tenminste 4 tegelijk) en ik vond eigenlijk geen enkele deur mooi (behalve de risdal grijs, maar die is duuuuuur en eigenlijk zijn schuifdeuren praktischer)
pi_135347311
Ja die deuren zijn duuuur vergeleken met de rest, maar idd wel de enige mooie. En scheelt ruimte.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_135347442
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 21:59 schreef flowerbox het volgende:
Simmu gecondoleerd. Heftige periode zo met die verhuizing erbij. Hoe is het met je kinderen. Trekken ze het nog?
mwach, op zaterdag leven in huis 1, zondag naar huis 2, dinsdag naar huisje 3 en vrijdag huisje 4 (we moesten op het park nog een keer een huisje doorschuiven) blijkt voor die kleintjes meer onbegrip te leveren dan opa die doodging, hoe hard dat ook klinkt. ze hebben bij opa steeds mogen kiezen. of ze nog wilden kijken, of ze naar de kerkdienst wilden, enzovoorts. dat ging allemaal heel erg prettig, want werd allemaal gezamelijk geregeld en onze stiefschoonfamilie is heel lief.

ik heb deze week dus gewoon doorgetrokken met kindjes die gewoon naar school en gym enzo gaan. dat lijkt nu aan te slaan. plus heeft ons nieuwe huis een aantal kekke zaken die ze toch wel erg tof vinden (een bad en ik heb ff snel nick jr geregeld)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  zaterdag 11 januari 2014 @ 10:15:54 #159
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_135347924
Gaoxing wat bijzonder dat ze zo'n opwarmles mogen bijwonen. ^O^
  zaterdag 11 januari 2014 @ 10:27:50 #160
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_135348100
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 20:11 schreef Ticootje het volgende:
Ik pluk gewoon alles van marktplaats. 3 kinderen, het is gewoon niet te doen om dingen nieuw te kopen. J heeft echt een prachtige eettafel, daar is hij heel erg zuinig op. Ik hou elke keer weer mn hart vast zeg maar.
Ik vind het altijd zo knap, mensen met kinderen en dan hele dure meubels, vloeren en snuisterijen. Ik zou mijn hart vasthouden. Mijn schoonouders hadden een hele nieuwe dure parketvloer genomen toen de kinderen al wat groter waren en ze dachten dat het dus wel weer kon. De dag nadat hij gelegd was kwam mijn schoonzusjes met wat vriendinnen binnen. Ze hadden allemaal naaldhakken en de hele vloer zat vol met putjes. En een week later ging het aquarium kapot. Dag vloer :W
Het zijn leuke verhalen voor later, maar op dat moment :X
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 11 januari 2014 @ 10:28:34 #161
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_135348109
Wat leuk en mooi zeg om zo een les bij te mogen wonen.

wij beginnen wakker te worden,straks naar de Ikea.
  zaterdag 11 januari 2014 @ 10:30:15 #162
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_135348137
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 21:42 schreef Vicky het volgende:
Gecontroleerd Simmu.

en ik zpu ook zeggen rijbewijs!! Ik kan echt niet meer zonder..

Os bankstel (grijs en stof) komt van Heijlen in België. Na een hoop ellende en een half jaar wachten hadden we eindelijk de ban. Zit heerlijk en er zitten nog steeds geen vlekken op.

Geen idee wat ie precies kostte maar ik heb er nog 500/600 af weten te krijgen wegens nalatigheid.

de rest van ons huis is grotendeels Ikea.
Ohja dat was een heel gedoe toen
  zaterdag 11 januari 2014 @ 10:33:30 #163
37150 livelink
pi_135348189
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 21:20 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

http://m.ikea.com/nl/nl/catalog/products/spr/19809351/ een andere stoel die schuift het hele huis door.
ik ben echt opzoek naar dat ene stukje rust bij Roy
Deze hebben wij van O+ Fok O+ gekregen. Job gebruikt hem veel, maar dan echt meer als schommel of als boksbal. Als hij boos is rent hij naar zijn stoel, stompt er tegenaan, springt er in en gaat dan heel wild heen en weer schommelen. Dat is natuurlijk ook een manier om tot rust te komen, maar hij gebruikt hem niet om echt een beetje te wiegen of zo.
  zaterdag 11 januari 2014 @ 10:36:33 #164
37150 livelink
pi_135348250
Gecondoleerd Simmu. Wat een ongelooflijk hectische periode voor jullie. Trek je het zelf nog wel een beetje?

En Gao, wat bijzonder en spannend, zo'n opwarmles. Door je kinderen kom je nog eens ergens ;)
  zaterdag 11 januari 2014 @ 10:48:38 #165
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_135348471
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 10:33 schreef livelink het volgende:

[..]

Deze hebben wij van O+ Fok O+ gekregen. Job gebruikt hem veel, maar dan echt meer als schommel of als boksbal. Als hij boos is rent hij naar zijn stoel, stompt er tegenaan, springt er in en gaat dan heel wild heen en weer schommelen. Dat is natuurlijk ook een manier om tot rust te komen, maar hij gebruikt hem niet om echt een beetje te wiegen of zo.
heel eerlijk zie ik Roy dat ook niet doen,wiegen of rustig erin gaan zitten. Maar ik wil Roy wel de mogelijkheid bieden dat het kan.
zit nu ook te kijken naar fluordraad om daar een soort gordijn van te maken.
maar heb nog geenflauw idee wat blacklight kost om zoiets te verlichten.

gisteren heb ik mezelf opgegeven voor het 2de jaar Nederlands met ondersteunende gebaren *O*
  † In Memoriam † zaterdag 11 januari 2014 @ 11:40:08 #166
37843 lady-wrb
kortaf
pi_135349706
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 10:48 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

heel eerlijk zie ik Roy dat ook niet doen,wiegen of rustig erin gaan zitten. Maar ik wil Roy wel de mogelijkheid bieden dat het kan.
zit nu ook te kijken naar fluordraad om daar een soort gordijn van te maken.
maar heb nog geenflauw idee wat blacklight kost om zoiets te verlichten.

gisteren heb ik mezelf opgegeven voor het 2de jaar Nederlands met ondersteunende gebaren *O*
http://www.conrad.nl/ce/n(...)3godbQoAIw&WT.srch=1
pi_135354452
Ik zou hem wel de lamp weghalen voor hij goed in de puberteit zit..
Anders zie je dingen die je liever niet wil zien.
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 07:08 schreef Gaoxing het volgende:
Ik heb heerlijk uitgeslapen, dacht een rustige ochtend te hebben, las m'n email en kwam erachter dat de kinderen zijn uitgenodigd een opwarmles van het ballet van de Parijse opera mee te maken. Ooohkay, even een kopje thee nog, en dan gaan we die kant maar op. Wel een voordeel: ik hoef ze niet achter de broek te zitten, de motivatie is er al ;)
Wat enorm bijzonder en leuk!
  zaterdag 11 januari 2014 @ 14:17:34 #168
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_135354669
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 10:33 schreef livelink het volgende:
Wat fijn dat hij hem veel gebruikt. En gelukkig dat het plafond het houdt ;)

En ja, het was erg leuk, zowel de les als de uitvoering waarvoor we al kaartjes hadden, erna. De les ook vooral omdat de kinderen zagen dat deze totaal door de wol geverfde sterren gewoon precies dezelfde oefeningen doen als zij. Maar dan wat hoger, wat verder, wat harder.... :) En ze dansten voor de pauze een heel gevarieerd programma, waarvan de kinderen vooral ook de moderne stukken erg leuk vonden. Leuk om te zien hoe dat zich ontwikkelt, want een paar jaar geleden moesten ze daar nog weinig van hebben. Na de pauze dansten ze stukken uit Don Quixote, een ballet wat oudste twee keer heeft gedanst (naja... 'gedanst'; de eerste keer als vijfjarige) en wat ze allebei erg goed kennen.

En nu regent het. Dat is heel raar hier, het hoort gewoon echt niet... We hebben net zitten lachen om de arme kat die steeds probeerde om naar buiten te gaan, en als ze dan een natte poot kreeg weer naar binnen sprong O+
  † In Memoriam † zaterdag 11 januari 2014 @ 14:55:56 #169
37843 lady-wrb
kortaf
pi_135355872
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 14:17 schreef Gaoxing het volgende:

En ja, het was erg leuk, zowel de les als de uitvoering waarvoor we al kaartjes hadden, erna. De les ook vooral omdat de kinderen zagen dat deze totaal door de wol geverfde sterren gewoon precies dezelfde oefeningen doen als zij. Maar dan wat hoger, wat verder, wat harder.... :) En ze dansten voor de pauze een heel gevarieerd programma, waarvan de kinderen vooral ook de moderne stukken erg leuk vonden. Leuk om te zien hoe dat zich ontwikkelt, want een paar jaar geleden moesten ze daar nog weinig van hebben. Na de pauze dansten ze stukken uit Don Quixote, een ballet wat oudste twee keer heeft gedanst (naja... 'gedanst'; de eerste keer als vijfjarige) en wat ze allebei erg goed kennen.

En nu regent het. Dat is heel raar hier, het hoort gewoon echt niet... We hebben net zitten lachen om de arme kat die steeds probeerde om naar buiten te gaan, en als ze dan een natte poot kreeg weer naar binnen sprong O+
wat leuk!

ik kan me gewoon niet voorstellen dat het ergens niet hoort te regenen.:D
nou ja, het hier hoeft het van mij ook niet, maar hier schijnt het wel te horen :')
pi_135358988
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 10:36 schreef livelink het volgende:
Gecondoleerd Simmu. Wat een ongelooflijk hectische periode voor jullie. Trek je het zelf nog wel een beetje?

En Gao, wat bijzonder en spannend, zo'n opwarmles. Door je kinderen kom je nog eens ergens ;)
mwach. ben er onderhand wel schijtziek van om altijd door te moeten en altijd opzij te moeten voor een ander die iets wil. het oude huis moet 3 februari ofzo opgeleverd en ik heb dus hulp met dat laatste. ben nu de laatste shit eruit aan het trekken en vlot lekker.

maar het is nooit genoeg. ik ben het wel spuugzat hoe de zweep er altijd overheen moet en altijd maar dat "Moet Dingen Doen!!!!!!!!!!!!!!!!!! schiet op, geen tijd, doe dit, doe dat, hup! even doorzetten." het is goddomme al bijna 4 jaar even doorzetten.

nou ja. de waardering die hier ontbreekt zag ik wel terug bij mijn stiefschoonfamilie. ik had dat vakantiehuisje dus ff snel geboekt toen ik en de kinderen bij mijn schoonzusje zaten, dus sangdrax wist niet dat ik gewoon al geregeld had dat we er konden blijven tot de begrafenis. ik zag het echt niet zitten dattie met zn vermoeide harsens dan tig keer heen en weer zou rijden, of erger: alleen daar zou zitten. dus ik heb het allemaal gewoon maar geregeld. mijn stiefschoonmoeder en -zus hebben dat erg gewaardeerd. want sangdrax had zo op een fijne manier alle tijd voor hen.

[ Bericht 0% gewijzigd door simmu op 11-01-2014 17:01:51 ]
pi_135360140
de kinderen en ik zaten dus op kijkduinpark terwijl sangdrax grotendeels bij mijn stiefschoonfamilie was. er bleek niks geregeld te zijn. het was een puinhoop. dingen maar half af, dingen kwijt, toestanden. maar het lukte allemaal. ik heb jut&jul dus lekker met alles mee laten doen. in het kader van oud en nieuw was er gelukkig veel te doen. het was wel een beetje bizar. dan doe je zaterdagavond de minidisco en ga je erna dan eten bij het restaurantje en zondag zitten ze 's ochtends in de kerk (ravi blijkt kerk leuk te vinden, selene niet) en doen we 's middags het sluiten van de kist de katholieke manier. want we wilden graag wel dat ze betrokken werden bij alles. het is toch hun opa die dood ging en opa was altijd gek op ze en echt lief voor ze.

ik merk wel dat ik moeite heb met loslaten. ik loop nu al 4 jaar op standje "standby". telefoonopladers, douchegelletjes en het telefoonnummer van de oude buren die onze sleutel hebben op zak. als we een dagje naar het westen gingen altijd voorbereid zijn op een nachtje blijven slapen, dus kinderpijama's, knuffels en tandenpoetsspul voor allen mee. dat werk.
pi_135360290
en voordat iemand zich het afvraagt: sangdrax, de kinderen en mijn moeder koken vandaag en ik mag ff fijn een uurtje in mijn atelier annex het rookhol even gewoon relaxen. blijkbaar werd het hier toch opgemerkt dat ik een beetje moe ben en besloot 'men' dat ik ff lekker mag internetten, spelen, of watdan met lekker een biertje en een peuk terwijl 'men' dan gaat spelen met onze kekke nieuwe oven met kekke pizzaplaat O+ *)
  zaterdag 11 januari 2014 @ 17:23:15 #173
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_135360474
Wat is de kist sluiten op de katholieke manier?
pi_135361065
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 17:23 schreef amaranta het volgende:
Wat is de kist sluiten op de katholieke manier?
met de familie erbij, gebeden, kaarsen, nja, is lastig uit te leggen. hij was protestands gereformeerd, zij is katholiek. tis lastig uit te leggen, laten we het daarop houden. de dienst was trouwens oecemenisch.
  zaterdag 11 januari 2014 @ 17:47:36 #175
37150 livelink
pi_135361440
Ik hoop echt dat je snel in een standje relaxed kan, Simmu. Dit is niet nog jarenlang vol te houden zo. Sterkte :*
En fijn dat je stiefschoonfamilie het wel heeft gewaardeerd en dat ook heeft geuit. Soms zien mensen het wel en waarderen ze het wel, maar uiten ze het niet.
  zaterdag 11 januari 2014 @ 19:35:34 #176
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_135366229
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 14:10 schreef Pvoesss het volgende:
Ik zou hem wel de lamp weghalen voor hij goed in de puberteit zit..
Anders zie je dingen die je liever niet wil zien.

[..]

hoe bedoel je dat dan? Ik wil een soort van gordijn maken met slierten neon.
ik zie daar niks verkeerds in.
hoort bij het snoezelen.
  zaterdag 11 januari 2014 @ 19:40:44 #177
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_135366525
Straks als je eenmaal goed gesetteld bent vind je straks vanzelf je rust weer.
nu nog druk en rommelig.

wel fijn dat ze wel hun waardering uitgesproken hebben.

maar kan me ook levendig voorstellen dat jullie in een zwart gat vallen.

hoe gaat het met sandrax?

denk aan jezelf simmu jij bent ook geen batterij die altijd geladen kan zijn!
pi_135366685
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 19:35 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

hoe bedoel je dat dan? Ik wil een soort van gordijn maken met slierten neon.
ik zie daar niks verkeerds in.
hoort bij het snoezelen.
Bepaalde lichaamssappen die oplichten onder uvlampen enzo..
Dan zie je lichtgevende trekvlekken :D
  zaterdag 11 januari 2014 @ 20:19:50 #179
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_135368759
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 19:44 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Bepaalde lichaamssappen die oplichten onder uvlampen enzo..
Dan zie je lichtgevende trekvlekken :D
hij is pas 4jr...
neuh maak me daar niet druk om.
pi_135368916
Je gaat er veel te serieus op in :D
  zaterdag 11 januari 2014 @ 20:38:43 #181
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_135369776
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 20:22 schreef Pvoesss het volgende:
Je gaat er veel te serieus op in :D
Jij had de opmerking ook voor je kunnen houden.
pi_135369824
Dat kon ook ja.. :+
pi_135370395
Bar. Bijt Roy ook op dingen?
Want dan zou ik via barry Emons officiële slangen en verlichting kopen. Veel lichtbuizen worden heel heet en die oplichtende slierten zijn vaak van plastic vol weekmakers etc. Niet bestand tegen ruwe kids en zeker niet tegen tanden.
  zaterdag 11 januari 2014 @ 20:54:52 #184
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_135370714
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 20:48 schreef p_iglet het volgende:
Bar. Bijt Roy ook op dingen?
Want dan zou ik via barry Emons officiële slangen en verlichting kopen. Veel lichtbuizen worden heel heet en die oplichtende slierten zijn vaak van plastic vol weekmakers etc. Niet bestand tegen ruwe kids en zeker niet tegen tanden.
het idee komt van Barry emons ;) en de slierten ook.
alleen hun blacklight vind ik wat prijzig. Wilde daarvoor elders kijken of het goedkoper kan.
hun doen ook de verbouwing.

@pvpoess ik ga bijna overal serieus op in
pi_135388875
Mogge!

Lekker weer! Wij gaan zo lekker strandwandelen in Domburg. O+
  zondag 12 januari 2014 @ 11:24:58 #186
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_135389039
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 11:17 schreef -Spring het volgende:
Mogge!

Leuk!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  zondag 12 januari 2014 @ 13:18:25 #187
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_135391692
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 11:17 schreef -Spring het volgende:
Mogge!

Domburg O+

ik was in de sneeuw,op het ijs.
straks in de zon met opa en oma.
pi_135391928
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 13:18 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

Domburg O+

ik was in de sneeuw,op het ijs.
straks in de zon met opa en oma.
ben je op vakantie ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_135391957
Als die zieke zo eens wakker wordt kunnen wij ook even lekker naar de haven. Ff vissie happen. Het is zulk lekker weer dat ik spontaan de ramen heb gedaan.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  † In Memoriam † zondag 12 januari 2014 @ 14:39:43 #190
37843 lady-wrb
kortaf
pi_135394793
hier is het ook heerlijk weer
L. heeft er anderhalf uur roeien op zitten en ik heb relaxed aan een sjaal gehaakt
zodadelijk gaat de zweep er weer over en moet er weer van alles gebeuren aan huishouden en huiswerk
pi_135395286
Domburg. ♡

En nu vissoep in het strandpaviljoen. :9

[ Bericht 45% gewijzigd door -Spring op 12-01-2014 14:58:59 ]
  † In Memoriam † zondag 12 januari 2014 @ 14:57:43 #192
37843 lady-wrb
kortaf
pi_135395437
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 14:53 schreef -Spring het volgende:
[ afbeelding ]
leuke foto! (ik zag eerst alleen een zooitje tekens)
  zondag 12 januari 2014 @ 14:58:23 #193
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_135395452
Cool! Mooie foto Spring. En zo heerlijk weer.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_135399216
Ok. Ik heb weer marktplaats advs. Maar jeetje sommige mensen snappen het niet zeg.
  † In Memoriam † zondag 12 januari 2014 @ 17:11:49 #195
7074 moussy
kuttekop
pi_135400779
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 16:31 schreef Ticootje het volgende:
Ok. Ik heb weer marktplaats advs. Maar jeetje sommige mensen snappen het niet zeg.
je moet ze ook niet in het swahili plaatsen
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_135401399
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 17:11 schreef moussy het volgende:

[..]

je moet ze ook niet in het swahili plaatsen
Niet?
  † In Memoriam † zondag 12 januari 2014 @ 17:44:42 #197
7074 moussy
kuttekop
pi_135402014
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 17:29 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Niet?
schijnt niet te werken, jip en janneke taal, geld toe én brengen wel :Y
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_135402288
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 17:44 schreef moussy het volgende:

[..]

schijnt niet te werken, jip en janneke taal, geld toe én brengen wel :Y
Ja dat. Mensen verwachten werkelijk dat je dingen bijna gratis kan afhalen. :')

Nou als 35 eu te duur is voor een nieuwe maxi cosi, dan ga je toch lekker naar de winkel?!
  zondag 12 januari 2014 @ 18:04:21 #199
11682 Moonah
Jolie femme
pi_135402819
Oooh ja, irritant!
"Voor 30 euro kom ik het bedje dinsdag om 9.30uur halen".
Ja doei! Voor 30 euro staat dat bedje me niets in de weg. :W

Of dat je iets reserveert, en mensen komen niet over de brug (ook hier op Fok trouwens.... wie de schoen past...).
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 12 januari 2014 @ 18:05:32 #200
11682 Moonah
Jolie femme
pi_135402876
En Spring, heeft je dochter nou blote benen??? :o
Wat heerlijk, dat je zo even naar het strand kunt gaan. O+ Wij hebben dan weer het bos waar we vanmiddag zijn geweest, ook lekker, maar als je toch het strand om de hoek hebt...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')