mwach, op zaterdag leven in huis 1, zondag naar huis 2, dinsdag naar huisje 3 en vrijdag huisje 4 (we moesten op het park nog een keer een huisje doorschuiven) blijkt voor die kleintjes meer onbegrip te leveren dan opa die doodging, hoe hard dat ook klinkt. ze hebben bij opa steeds mogen kiezen. of ze nog wilden kijken, of ze naar de kerkdienst wilden, enzovoorts. dat ging allemaal heel erg prettig, want werd allemaal gezamelijk geregeld en onze stiefschoonfamilie is heel lief.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:59 schreef flowerbox het volgende:
Simmu gecondoleerd. Heftige periode zo met die verhuizing erbij. Hoe is het met je kinderen. Trekken ze het nog?
Ik vind het altijd zo knap, mensen met kinderen en dan hele dure meubels, vloeren en snuisterijen. Ik zou mijn hart vasthouden. Mijn schoonouders hadden een hele nieuwe dure parketvloer genomen toen de kinderen al wat groter waren en ze dachten dat het dus wel weer kon. De dag nadat hij gelegd was kwam mijn schoonzusjes met wat vriendinnen binnen. Ze hadden allemaal naaldhakken en de hele vloer zat vol met putjes. En een week later ging het aquarium kapot. Dag vloerquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:11 schreef Ticootje het volgende:
Ik pluk gewoon alles van marktplaats. 3 kinderen, het is gewoon niet te doen om dingen nieuw te kopen. J heeft echt een prachtige eettafel, daar is hij heel erg zuinig op. Ik hou elke keer weer mn hart vast zeg maar.
Ohja dat was een heel gedoe toenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:42 schreef Vicky het volgende:
Gecontroleerd Simmu.
en ik zpu ook zeggen rijbewijs!! Ik kan echt niet meer zonder..
Os bankstel (grijs en stof) komt van Heijlen in België. Na een hoop ellende en een half jaar wachten hadden we eindelijk de ban. Zit heerlijk en er zitten nog steeds geen vlekken op.
Geen idee wat ie precies kostte maar ik heb er nog 500/600 af weten te krijgen wegens nalatigheid.
de rest van ons huis is grotendeels Ikea.
Deze hebben wij vanquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:20 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
http://m.ikea.com/nl/nl/catalog/products/spr/19809351/ een andere stoel die schuift het hele huis door.
ik ben echt opzoek naar dat ene stukje rust bij Roy
heel eerlijk zie ik Roy dat ook niet doen,wiegen of rustig erin gaan zitten. Maar ik wil Roy wel de mogelijkheid bieden dat het kan.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Deze hebben wij vanFok
gekregen. Job gebruikt hem veel, maar dan echt meer als schommel of als boksbal. Als hij boos is rent hij naar zijn stoel, stompt er tegenaan, springt er in en gaat dan heel wild heen en weer schommelen. Dat is natuurlijk ook een manier om tot rust te komen, maar hij gebruikt hem niet om echt een beetje te wiegen of zo.
http://www.conrad.nl/ce/n(...)3godbQoAIw&WT.srch=1quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:48 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
heel eerlijk zie ik Roy dat ook niet doen,wiegen of rustig erin gaan zitten. Maar ik wil Roy wel de mogelijkheid bieden dat het kan.
zit nu ook te kijken naar fluordraad om daar een soort gordijn van te maken.
maar heb nog geenflauw idee wat blacklight kost om zoiets te verlichten.
gisteren heb ik mezelf opgegeven voor het 2de jaar Nederlands met ondersteunende gebaren![]()
Wat enorm bijzonder en leuk!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 07:08 schreef Gaoxing het volgende:
Ik heb heerlijk uitgeslapen, dacht een rustige ochtend te hebben, las m'n email en kwam erachter dat de kinderen zijn uitgenodigd een opwarmles van het ballet van de Parijse opera mee te maken. Ooohkay, even een kopje thee nog, en dan gaan we die kant maar op. Wel een voordeel: ik hoef ze niet achter de broek te zitten, de motivatie is er al
Wat fijn dat hij hem veel gebruikt. En gelukkig dat het plafond het houdtquote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:33 schreef livelink het volgende:
Deze hebben wij vanFok
gekregen. Job gebruikt hem veel, maar dan echt meer als schommel of als boksbal. Als hij boos is rent hij naar zijn stoel, stompt er tegenaan, springt er in en gaat dan heel wild heen en weer schommelen. Dat is natuurlijk ook een manier om tot rust te komen, maar hij gebruikt hem niet om echt een beetje te wiegen of zo.
wat leuk!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:17 schreef Gaoxing het volgende:
En ja, het was erg leuk, zowel de les als de uitvoering waarvoor we al kaartjes hadden, erna. De les ook vooral omdat de kinderen zagen dat deze totaal door de wol geverfde sterren gewoon precies dezelfde oefeningen doen als zij. Maar dan wat hoger, wat verder, wat harder....En ze dansten voor de pauze een heel gevarieerd programma, waarvan de kinderen vooral ook de moderne stukken erg leuk vonden. Leuk om te zien hoe dat zich ontwikkelt, want een paar jaar geleden moesten ze daar nog weinig van hebben. Na de pauze dansten ze stukken uit Don Quixote, een ballet wat oudste twee keer heeft gedanst (naja... 'gedanst'; de eerste keer als vijfjarige) en wat ze allebei erg goed kennen.
En nu regent het. Dat is heel raar hier, het hoort gewoon echt niet... We hebben net zitten lachen om de arme kat die steeds probeerde om naar buiten te gaan, en als ze dan een natte poot kreeg weer naar binnen sprong
mwach. ben er onderhand wel schijtziek van om altijd door te moeten en altijd opzij te moeten voor een ander die iets wil. het oude huis moet 3 februari ofzo opgeleverd en ik heb dus hulp met dat laatste. ben nu de laatste shit eruit aan het trekken en vlot lekker.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:36 schreef livelink het volgende:
Gecondoleerd Simmu. Wat een ongelooflijk hectische periode voor jullie. Trek je het zelf nog wel een beetje?
En Gao, wat bijzonder en spannend, zo'n opwarmles. Door je kinderen kom je nog eens ergens
met de familie erbij, gebeden, kaarsen, nja, is lastig uit te leggen. hij was protestands gereformeerd, zij is katholiek. tis lastig uit te leggen, laten we het daarop houden. de dienst was trouwens oecemenisch.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:23 schreef amaranta het volgende:
Wat is de kist sluiten op de katholieke manier?
hoe bedoel je dat dan? Ik wil een soort van gordijn maken met slierten neon.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:10 schreef Pvoesss het volgende:
Ik zou hem wel de lamp weghalen voor hij goed in de puberteit zit..
Anders zie je dingen die je liever niet wil zien.
[..]
Bepaalde lichaamssappen die oplichten onder uvlampen enzo..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:35 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
hoe bedoel je dat dan? Ik wil een soort van gordijn maken met slierten neon.
ik zie daar niks verkeerds in.
hoort bij het snoezelen.
hij is pas 4jr...quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:44 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Bepaalde lichaamssappen die oplichten onder uvlampen enzo..
Dan zie je lichtgevende trekvlekken
het idee komt van Barry emonsquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:48 schreef p_iglet het volgende:
Bar. Bijt Roy ook op dingen?
Want dan zou ik via barry Emons officiële slangen en verlichting kopen. Veel lichtbuizen worden heel heet en die oplichtende slierten zijn vaak van plastic vol weekmakers etc. Niet bestand tegen ruwe kids en zeker niet tegen tanden.
Leuk!quote:Op zondag 12 januari 2014 11:17 schreef -Spring het volgende:
Mogge!
Lekker weer! Wij gaan zo lekker strandwandelen in Domburg.
Domburgquote:Op zondag 12 januari 2014 11:17 schreef -Spring het volgende:
Mogge!
Lekker weer! Wij gaan zo lekker strandwandelen in Domburg.
ben je op vakantie ?quote:Op zondag 12 januari 2014 13:18 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Domburg![]()
ik was in de sneeuw,op het ijs.
straks in de zon met opa en oma.
je moet ze ook niet in het swahili plaatsenquote:Op zondag 12 januari 2014 16:31 schreef Ticootje het volgende:
Ok. Ik heb weer marktplaats advs. Maar jeetje sommige mensen snappen het niet zeg.
Niet?quote:Op zondag 12 januari 2014 17:11 schreef moussy het volgende:
[..]
je moet ze ook niet in het swahili plaatsen
schijnt niet te werken, jip en janneke taal, geld toe én brengen welquote:
Ja dat. Mensen verwachten werkelijk dat je dingen bijna gratis kan afhalen.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:44 schreef moussy het volgende:
[..]
schijnt niet te werken, jip en janneke taal, geld toe én brengen wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |