nee hoor mijn vader is 65 en mijn moeder is 62..quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:16 schreef Joene het volgende:
hebben jullie allemaal van die echt oude mensen als ouders ? of wat ?
sowieso zo'n bakbeest in zo'n smalle kamerquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:42 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]
Echt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kansloos toch?
JE MEET DAT TOCH EERST OP VOORDAT JE EEN BANK KOOPT?!![]()
Maar je bent zelf ook al bijna 60quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn allebei 72, m'n schoonouders zijn 84 en 82.
Ja dus
Bijna?quote:
Ja zou je denken hé. Toen wij ons huis kochten hebben we alles opgemeten maar de papieren vergeten toen we in België waren om meubels te kopen. Wij hebben toen een slaapkamer compleet gekocht waarbij dat niet eens bleek te passen in onze slaapkamer toen ze het kwamen brengenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:42 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]
Echt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kansloos toch?
JE MEET DAT TOCH EERST OP VOORDAT JE EEN BANK KOOPT?!![]()
Die kun je niet op marktplaats vinden?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:15 schreef _Bar_ het volgende:
Wij tegenwoordig ook. Of bij de kringloop.
morgen wel nog naar de Ikea eens kijken of zo'n hangstoel iets voor Roy is.
ik kon thuis het internet niet normaal op(overgens nog niet,komt een nieuwe modem aan,en er moet een ander kastje komen in de straat) en via mobiel vind ik markplaats niet fijn zoeken en kijken.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die kun je niet op marktplaats vinden?
Rijbewijs!!!!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:45 schreef Pvoesss het volgende:
Wij twijfelen nu over een mooie nieuwe bank of een rijbewijs voor mij.
Maar waar anderen echt pareltjes tegenkomen op marktplaats vind ik alleen maar crap
Rijbewijs.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:45 schreef Pvoesss het volgende:
Wij twijfelen nu over een mooie nieuwe bank of een rijbewijs voor mij.
Maar waar anderen echt pareltjes tegenkomen op marktplaats vind ik alleen maar crap
Nieuwe bank met 3 kinderen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:47 schreef Pvoesss het volgende:
Hehehe maar de bank is echt helemaal op
onze nieuwe bank overleefde het dat het ding net binnen stond en wij de katten binnenbrachten en vervolgens de dag erna een week wegbleven. we kwamen maandagavond 23.00 thuis, kattenkots overal. en het was echt zo weg.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nieuwe bank met 3 kinderen.
Dikke nee.
Welja joh. Wij hebben pas een nieuwe bank gekocht. Wit leer ook nog.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nieuwe bank met 3 kinderen.
Dikke nee.
Oh my.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:07 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Welja joh. Wij hebben pas een nieuwe bank gekocht. Wit leer ook nog.
Ik vond het zelf ook wel gewaagd met 3 kinderen en sinds kort ook nog een pup.
http://m.ikea.com/nl/nl/catalog/products/spr/19809351/ een andere stoel die schuift het hele huis door.quote:
Dat is waar, maar ik zal alsnog geen auto hebben en alles met de fiets moeten doen hier in de omgevingquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:14 schreef simmu het volgende:
als de keuze is: nieuwe bank of rijbewijs, dan zeg ik rijbewijs. dat geeft (zeker op het platteland) echt veel vrijheid en da's beter dan een nieuwe bank.
En toch; Rijbewijs.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:56 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik zal alsnog geen auto hebben en alles met de fiets moeten doen hier in de omgeving
Gecondoleerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |