Ik zou dan denk ik eerder bij sliponline.nl bestellen dan op ebay.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:50 schreef -Spring het volgende:
Wat een herkenning!
Dank allen! Ik kijk zo ff bij de Action. En anders zijn die micrfiberbroekjes van ebay ook wel een goeie denk ik. Ik vraag me alleen af of dat wel goed is. Volgens mij ademt dat nauwelijk. Of zou dat bij zo'n kleintje nog niet uitmaken?
lijkt me wel zo fijn als het niet zo broeierig is.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:50 schreef -Spring het volgende:
Wat een herkenning!
Dank allen! Ik kijk zo ff bij de Action. En anders zijn die micrfiberbroekjes van ebay ook wel een goeie denk ik. Ik vraag me alleen af of dat wel goed is. Volgens mij ademt dat nauwelijk. Of zou dat bij zo'n kleintje nog niet uitmaken?
Deze?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:11 schreef moussy het volgende:
[..]
lijkt me wel zo fijn als het niet zo broeierig is.
Hier nog zo'n meid, nóg! Ik koop nu de goedkoopste hipsters van de hema, pakje van 3, maar dat zijn dan inmiddels damesmaten, geen idee of ze dat model ook voor kleine meisjes hebben.
Net bekeken in een onderbroekenwinkel, maar die hebben ook gewoon gestikte naadjes en kruisjes. De verkoopster kon me überhaupt niet helpen trouwens.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:44 schreef Puala het volgende:
En Ten Cate ondergoed? Dat is wat duurder (maar regelmatig in de aanbieding). Heb als kleiner meisje hetzelfde gehad en dat merk zat wel goed
Die vind ik zó irritant zitten! Die naad precies door je naad heen, gaat altijd schrijnenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:20 schreef moussy het volgende:
deze, maar dan in het zwart, voor mn kleine (langer dan ik) meisje van bijna 15
[ afbeelding ]
Er zit zo'n flubber kruisje in, maar die zit met maar een paar draadjes vast, dus die pulk ik er altijd uit voor dr.
zo een naadloze achterkant is wel fijner ja, vind ik ook.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Die vind ik zó irritant zitten! Die naad precies door je naad heen, gaat altijd schrijnen
Ik moet ze ook niet hoor, misschien vind zij het juist wel fijnquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Die vind ik zó irritant zitten! Die naad precies door je naad heen, gaat altijd schrijnen
Er zijn alleen neonkleuren.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:19 schreef miss_sly het volgende:
Ah, wij moeten morgen ook nog naar de Action, dus dan kijk ik ook maar even.
Whehehe, leukquote:
spannend!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:22 schreef Saffier het volgende:
Omdat ik het peutertopic zo snel niet kan vinden maar even hier; kleinste wilde zonder luier slapen vannacht, ik ben heel erg benieuwd!!
stoer!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:22 schreef Saffier het volgende:
Omdat ik het peutertopic zo snel niet kan vinden maar even hier; kleinste wilde zonder luier slapen vannacht, ik ben heel erg benieuwd!!
binnenstebuiten, wat een ideequote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:17 schreef Nijna het volgende:
Herkenning, ik wilde net roepen of het het bouwjaar was, maar zie dat moussy haar dame er ohijnok last van heeft.
Ondergoed inderdaad, al zitten de slips van H&M (zo'n etui met 7 stuks) redelijk... die van hema vinden ze allebei helemaal niet fijn.
Alternatief nog niet gevonden.
En de jongste met sokken, ik dacht dat ik zelf een "zeikerdje" was op dat vlak, maar zij spant de kroon. Tegenwoordig moeten ze bij vlagen binnenstebuiten aan.
En het moet katoen zijn, want ze heeft ook behoorlijk zweetpootjes, ondanks katoenen sokken en gewoon leren schoenen... maar dat schijnt nog over te kunnen gaan (laten we het hopen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |