Nee, ook al gedaan, want ik dacht inderdaad dat ik te weinig nieuwe had gekochtquote:
Deze:quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:29 schreef mikoxx het volgende:
Wat voor strijkijzer heb je, spring? Ik vrees dat er hier ook een nieuwe moet komen...
Wat herkenbaar zeg! Inderdaad het contact met het kruis. Ze zit heel vaak even met haar hand in broek/maillot om de onderbroek goed te doen, los te trekken. Ik heb nog geen ondergoed gevonden waarbij ze het niet heeft en ik heb heel veel merken en modellen al gehad, ook die van H&M die trui plaatst.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:42 schreef -Spring het volgende:
Thanks, trui!
Hebben die niet zo'n extra ingenaaid kruisje?
Dat idd, Miss. Ze lijkt het contact met dr kruis erg irritant te vinden. Trekt m ook de hele dag naar beneden. Spijkerbroeken wil ze ook niet meer dragen. En sokken zijn altijd al een probleem geweest.
Als het hele ondergoedritueel s ochtends goed zou gaan, zou ons dat zeker een kwartier schelen. Gisterochtend heeft ze zelfs op school nog van onderbroek gewisseld.
Ja hier ook herkenbaar. En had ik eindelijk DE broekjes gevonden (naadloze boxertjes vd action) zijn ze er niet meer. Nu hebben ze weer alleen met zo'n breed elastiek aan de bovenkant en dat vindt ze niet fijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:42 schreef -Spring het volgende:
Thanks, trui!
Hebben die niet zo'n extra ingenaaid kruisje?
Dat idd, Miss. Ze lijkt het contact met dr kruis erg irritant te vinden. Trekt m ook de hele dag naar beneden. Spijkerbroeken wil ze ook niet meer dragen. En sokken zijn altijd al een probleem geweest.
Als het hele ondergoedritueel s ochtends goed zou gaan, zou ons dat zeker een kwartier schelen. Gisterochtend heeft ze zelfs op school nog van onderbroek gewisseld.
Hebben ze die niet ook bij de zeeman?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:48 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Ja hier ook herkenbaar. En had ik eindelijk DE broekjes gevonden (naadloze boxertjes vd action) zijn ze er niet meer. Nu hebben ze weer alleen met zo'n breed elastiek aan de bovenkant en dat vindt ze niet fijn.
Heb nu onderbroekjes (gewoon van die normale, degelijke) van Beeren (of Beerens?). Die doet ze ook aan.
Die Beeren(s)? Heb ik op de markt gekocht.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
Hebben ze die niet ook bij de zeeman?
Die boxertjes, de volwassenversie van de Action ligt nl wel bij de Zeeman. Misschien dat dat voor de kinderversie ook zo isquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:52 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Die Beeren(s)? Heb ik op de markt gekocht.
Of die boxertjes? Nee, helaas nog niet gevonden.
Haha, dat dacht ik ook. En ik moet toegeven dat het merendeel ook wel te klein was.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, ook al gedaan, want ik dacht inderdaad dat ik te weinig nieuwe had gekocht
maar ze draagt nu 116 of zo, en zo groot en dik is ze echt niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar die heeft de moeder van een vriendin ergens op een markt in Rotterdam gekocht.
Ik had onderlaatst wel beerens hemden gekocht bij de Ter Stal, misschien dat ze daar ook onderbroeken van hebben?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:52 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Die Beeren(s)? Heb ik op de markt gekocht.
Of die boxertjes? Nee, helaas nog niet gevonden.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:59 schreef -Spring het volgende:
De enige die een beetje fatsoenlijk lijkt te zitten is dit synthetische ding:Zelfde als die ik van de action had. Geen naden of harde randjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar die heeft de moeder van een vriendin ergens op een markt in Rotterdam gekocht.Met een meidenkwartet
Dat ziet er wel goed en tamelijk naadloos uit, maar wel duurquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:44 schreef Puala het volgende:
En Ten Cate ondergoed? Dat is wat duurder (maar regelmatig in de aanbieding). Heb als kleiner meisje hetzelfde gehad en dat merk zat wel goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |