en die heb je nog?quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
NMC… Mooie tijden, dat ik ze kocht voor 9...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
en die heb je nog?
HAHA SUKKELNeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verlies gepakt, uitgehuild en nu vast in ltc.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Ja ik heb net alles erin gedonderd op 800, schoot nog naar beneden, maar ziet er goed uit nu.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Had ik maar. Story van mijn btcleven
Heb je al bijgekocht?quote:
Ik heb ook een slecht gevoel over vandaag. Nouja eigenlijk goed, want ik zit fiat.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:46 schreef GTAnoob het volgende:
Wie zit eraan te denken zijn coins om te zetten in fiat (tijdelijk dan)?
Ik heb een slecht gevoel over vandaag
quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee
Verlies gepakt, uitgehuild en nu vast in ltc.
27..quote:
Eh… 24.5 is ongeveer de top van vandaag geweest?quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:49 schreef roislecxe het volgende:
Ik wil dat LTC even boven de 24.5 komt. Stomme nachtelijke buyorder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
8 uur geleden bedoel jequote:Op donderdag 9 januari 2014 15:51 schreef GTAnoob het volgende:
Gvd ik had op 24.5 moeten verkopen halfuur geleden of zo
Nee man je had ze voor 31.8 moeten verkopen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:51 schreef GTAnoob het volgende:
6 uur geleden..quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:51 schreef GTAnoob het volgende:
43 gek!quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:52 schreef ulq het volgende:
[..]
Nee man je had ze voor 31.8 moeten verkopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |