Ik heb gelijk teruggemaild en daarna kreeg ik gelukkig een vriendelijker en milder mailtje terug.quote:Op zondag 11 oktober 2015 11:50 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Dat is ook jammer zeg.... Kan me wel een voorstelling maken wat er gemaild zal zijn. Maarja, een relatiebreuk als dreigende donderwolk is wel een serieus probleem dat aangepakt moet worden..... Ik hoop echt dat je eruit komt, en ik denk echt dat 1 kat herplaatsen al een groot verschil kan gaan maken...
Zoiets had ik dus ook gelezen, dat gratis nogal verleidelijk is voor mensen die niet al te goede bedoelingen hebben of er niet goed over nadenken.quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou ze niet gratis aanbieden, dan worden ze vaak verhandeld of niet goed behandeld, mensen willen snel gratis hebbedingetjes.Je kan altijd als je ergens echt een heel gevoel bij hebt van betaling afzien. Alhoewel ik daar niet snel mee zou zijn, mensen zijn zo onbetrouwbaar vaak...
Is er geen rasvereniging herplaatsingsgebeuren? Vraag hulp aan je fokker.
Wil je man echt niet eens proberen wat veranderingen door te voeren?
Damn, wat een rotsituatie.
Heb je niet mss een kennis of familie waar ze een poos zouden mogen zodat je ze eventueel terug zou kunnen halen?
Als je eigen fokker je niet kan helpen, een goede vriendin van mij fokt ook spynxen, ik wil wel advies aan haar vragen eventueel.
Dan echt katloos. Man kan niet meer langer de katten verdragen. Laten we het daar op houden.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:35 schreef Murmeli het volgende:
Balen zeg, Venco![]()
En dan voortaan katloos, of is het probleem grotendeels dat het sfinxen zijn? (omdat speels, vettiger vachtje...)
Ik wens je heel erg veel sterkte (en je man ook natuurlijk, want hij gaat ze ook missen).
En ik hoop dat jullie relatie er goed van opknapt
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dan echt katloos. Man kan niet meer langer de katten verdragen. Laten we het daar op houden.
Sterkte!quote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dan echt katloos. Man kan niet meer langer de katten verdragen. Laten we het daar op houden.
De man naar het asiel brengen is geen optie?quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:15 schreef vencodark het volgende:
Daarnet hebben mijn man en ik weer gesproken. Ik ben nu eenmaal nog niet zover om werkelijk een advertentie te plaatsen en nieuwe baasjes te zoeken. Maar zodra ik mijn man daarover vertel, dan wordt er al gezegd dat hij het dan wel gaat doen en als ze eind vd maand niet weg zijn, dan wilt hij ze naar het asiel brengen.
Echt veel tijd krijg ik dus niet, hoewel ik ook wel begrijp dat hij er gewoon echt klaar mee is en er gewoon een 'einde' aan wilt breien. Dit speelt natuurlijk niet sinds een paar weken.
Hij zegt ook wel dat het voor hem ook niet makkelijk is maar de opluchting dat ze straks weg zouden kunnen zijn, maakt hem al een stuk blijer.
Tja, we staan dus lijnrecht tegenover elkaar.
Natuurlijk zou ik alle bovenstaande tips met liefde willen proberen en aan mijn man voorstellen maar de deur is dicht, om het zo te stellen.
Dus ik heb geen idee waar dit naartoe zal leiden. Ik kan geen katten kiezen boven mijn man maar er spelen natuurlijk meer dingen tussen ons dan alleen een stel katten.
Dat is ook iets dat mij tegenhoudt. Ik heb namelijk niet de garantie dat alles ineens koek en ei is wanneer de katten weg zijn.
Om toch even verder te denken: als ik ze nou toch online aanbiedt, moet ik daar dan geld voor vragen of gratis? Ik lees er verschillende dingen over namelijk en aangezien het hier toch om raskatten gaat...
Dit!quote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:18 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
De man naar het asiel brengen is geen optie?
Ik, als kattenmens, denk daar ook wel zo over, maar er zijn natuurlijk wel hordes mensen die geen kat/huisdier willen omdat een dier je huis een soort van overneemt. Dus ik kan het me wel voorstellen dat meneer Venco geen katten meer wil.quote:Op zondag 17 januari 2016 07:53 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Dit!of man naar therapie. Ik meen deze suggestie trouwens wel serieus. Ik hoor in je opsomming enkel irritatie over materiële zaken; kapotte stoelen, krassen op de kast, hecht hij werkelijk zo aan een huis zonder beschadigingen? Zou hij niet iets aan zijn eigen gevoel over schade aan spullen kunnen doen? Het zijn enkel spullen. Vlekken op de vloer en sporen op het aanrecht; vaker poetsen? Of minder ergernis over oplosbare hygiene die tijdelijk iets minder is. Het klinkt zo in de opsomming zo futiel. Ik bedoel dit niet baggataliserend maar ik zou het zelf heel erg vinden als mijn vriend er zo over dacht en ik hoop heel erg dat er nog een andere oplossing is dan kat loos verder leven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |