Haten op zwemmen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, elke dag is gewoon niet te doen.
Twee keer in de week doe ik nu, maar ik ben 't eigenlijk alweer zat.Maar goed, iets met doorzetten ofzo.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gekke mevrouw uit Lelystad Haven
Maar hoezo is zij relevant, dan?
TT is nu al vier keer veranderd of zo.quote:
Noeesssquote:
OF hij zet je expres verkeerd op de been. Zulke personen hebben we al vaker met WIDM gehadquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zou wel vet zijn als ik het eindelijk een keer goed heb
Zijn wel echt typische regie-aanwijzingenvooral die 'm-o-l'
zou me niks verbazen als we die in aflevering 10 voorbij zien komen als aanwijzing voor de kijkers
Niets is wat het lijktquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
OF hij zet je expres verkeerd op de been. Zulke personen hebben we al vaker met WIDM gehad
quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:46 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
spoilers!!! vorige week deed de uitzending gemist het pas vrijdag ochtend, dat was gemeen
Oerbeerquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nu krijgen we allemaal maar
Oerbeer
Succesquote:
Ik zat al helemaal klaar met een zak chips en een glas melk, bittere teleurstellingquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Zo klote is dat.
Ik keek een keer op twitter voordat ik de uitzending had gezien, en ik volgde @wieisdemol.
Hadden ze op dat account getweet wie er uit lag.![]()
![]()
Twitter.
Oh, ik let daar niet eens opquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
TT is nu al vier keer veranderd of zo.
hey, pssst, hey hey, trouwen?quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:53 schreef Rezania het volgende:
Als ik later een rijke tatta ben koop ik een huis met zwembad.Iedere dag zwemmen, soms skinny dippen.
![]()
Als ik later rijk ben, dan heb ik vanaf mijn balkon/slaapkamer een glijbaan dat eindigt in het zwembadquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:53 schreef Rezania het volgende:
Als ik later een rijke tatta ben koop ik een huis met zwembad.Iedere dag zwemmen, soms skinny dippen.
![]()
quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ik later rijk ben, dan heb ik vanaf mijn balkon/slaapkamer een glijbaan dat eindigt in het zwembad
quote:
Klopt klopt, maar als je verder naar hem kijkt zie je dat hij zich sowieso een beetje ongemakkelijk gedraagt, zijn houding is een beetje vaag (alsof er wat achter zit) en zijn reacties lijken niet oprecht. Stukjes van de vorige aflevering teruggezien en hoe hij deed met Daphne in die lichtshow opdracht en het hielp niet echt om niet in de Jan-Willem tunnel terecht te komenquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
NoeesssDas niet waar
[..]
OF hij zet je expres verkeerd op de been. Zulke personen hebben we al vaker met WIDM gehad
Geen Bart Baker parodiequote:
enge dragsquote:
Ik ook niet, iedereen is even verdacht nog, amper iets kunnen zienquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:00 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb dus gewoon geen idee wie de mol is, er is pas 1 aflevering geweest he..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |