Heldin. Ik was zo bijna vergeten dat WIDM is.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:30 schreef Moira. het volgende:
Zo ff schnitzels bakken en dan weer WIDM kijken
Ben benieuwd of ik kan bevestigen dat Jan-Willem de mol is
EAU MON DIEU. Moiraaaaquote:
Serieus brah J-W is de molquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heldin. Ik was zo bijna vergeten dat WIDM is.
[..]
EAU MON DIEU. Moiraaaa![]()
Ik ga het nog een keer bekijken. Ik ben nog meer benieuwd of je uiteindelijk gelijk krijgtquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Serieus brah J-W is de molKijk het introfilmpje van hem nog maar eens, dan zegt hij het op 1:11 ook zelf, en met z'n zaklamp schijnt hij de beweging 'm-o-l' in de aflevering 'schijnbeweging', en de cijfers van de code van de kluis zijn de radio's waar hij bij gewerkt heeft
![]()
Vooral die m-o-l schijnbeweging en zijn gedrag/uitspraken
Nu krijgen we allemaal maarquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:20 schreef Oerbeer het volgende:
Stormloop SC dit. Komt zeker omdat LB er niet is. Als zij komt posten krijg je dit:
LB![]()
Brownie![]()
Schatje![]()
![]()
OMG LB
quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:37 schreef BBQSausage het volgende:
He bah, zometeen zwemmen.
En ik heb het al koud.
wat is er mis met de sloot?quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:38 schreef Rezania het volgende:
[..]Ik zou zo graag iedere dag gaan zwemmen hè.
Alleen duur en zo.
Ja zwembroek aan en go! en neem je hond mee!quote:
Ja, elke dag is gewoon niet te doen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:38 schreef Rezania het volgende:
[..]Ik zou zo graag iedere dag gaan zwemmen hè.
Alleen duur en zo.
spoilers!!! vorige week deed de uitzending gemist het pas vrijdag ochtend, dat was gemeenquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:45 schreef BBQSausage het volgende:
Moet ik straks WIDM gaan terugkijken.
Zou wel vet zijn als ik het eindelijk een keer goed hebquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga het nog een keer bekijken. Ik ben nog meer benieuwd of je uiteindelijk gelijk krijgt
Gekke mevrouw uit Lelystad Havenquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:35 schreef Rezania het volgende:
Dat niemand nou even deze post.Jullie stellen me teleur.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |