Bij het betalen van je order, dus waar je bijv. ook de shipping soort kan kiezen, daar kan je ze gebruiken voor korting. Staat volgens mij ergens in de buurt van waar je je coupon code kan invullen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:30 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Die Tinydeal points he... wanneer kan ik ze eigenlijk gebruiken? Ik heb nu 15 van die points, maar bij available voor user 0??
Ik heb het nummer niet, maar maak tegenwoordig altijd gebruik van de twitter webcare van postnl. Werkt prima.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:45 schreef bakacakes het volgende:
Dit heb ik net gedaan, maar alsnog wil ik graag zelf even bellen. Aangezien het PostNL nummer zo belachelijk duur is wil ik daar niet aan beginnen. Vroeger had ik uit deze reeks een gratis nummer om PostNL te bereiken, maar kan die nu niet meer vinden. Heeft iemand deze nog?
Volgens mij die 058 ja, en kreeg je een keuze menu waar je even doorheen moest.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:45 schreef bakacakes het volgende:
e: was dit 058 2333333 of was het een 0800 nummer?
Het was inderdaad dit nummer en uiteindelijk ben ik er door gekomen en iemand aan de lijn gekregen. Twitter is handig om een 3S code te krijgen, maar vind dat ze niet goed reageren op klachten met betrekking tot het kwijtraken van een pakket.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:50 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik heb het nummer niet, maar maak tegenwoordig altijd gebruik van de twitter webcare van postnl. Werkt prima.
Sowieso kan het handig zijn te kijken om te splitsen zodat je geen douanekosten krijgt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:11 schreef Jimbo het volgende:
Boh wat vallen alle extra kosten me toch altijd tegen uit china zeg
bestel voor 38$ aan spullen, maar door de shipping en comissie en creditcard 3% kom ik al snel aan de 64dollar
En het stomme is, je houd er reking mee maar toch vergeet je altijd wel iets
ik krijg momenteel al 6 pakjes met tools binnen onder de 15 dollarquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:15 schreef rene90 het volgende:
[..]
Sowieso kan het handig zijn te kijken om te splitsen zodat je geen douanekosten krijgt.
Epic bitchfight, wiwa en ik vs. durex! maar nu zijn we weer vriendjes hoorquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:52 schreef bobbernaut het volgende:
HAHAHA WACHT HAD JIJ NIET RUZIE MET WIWA![]()
![]()
![]()
Gewoon een beetje uitzoeken, chinaprices.usquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:39 schreef flankert het volgende:
Dag superdeal bij Aliexpress: http://gaga.aliexpress.co(...)049941.1996153257.66
Mijn vraag: is dit nu écht een goede deal of gewoon NIET doen?
Ik zie door de android stickies bomen het android stickies bos niet meer...
Ha! Prijs is dus niet echt een superdeal te noemen. Dank je René!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:48 schreef rene90 het volgende:
[..]
Gewoon een beetje uitzoeken, chinaprices.us
Die stick: http://www.focalprice.com(...)th.html?SSAID=465956
Die air mouse: http://www.minitake.com/2(...)lang=1&sk=28497522xg
Maar dat kan je dus zelf ook makkelijk vinden, gewoon in de beschrijving naar het model nummer zoeken van ali express, dat in de zoekmachine van chinaprices.us gooien en zoeken. Eventueel bij zoekcriteria nog even minimaal 10 dollar tot max 100 doen ofzo zodat er al redelijk wat uit wordt gefilterd.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:50 schreef flankert het volgende:
[..]
Ha! Prijs is dus niet echt een superdeal te noemen. Dank je René!
Check anders hier even, is een heel topic voor:quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:55 schreef flankert het volgende:
Klopt. Ik vroeg me in eerste instantie af of dit uberhaupt (oei, ouderwets woord) iets zou zijn. Heb dus echt de ballen verstand van dit soort dingen. Daarom dit beroep op medefokkers mét kennis van zaken...
Nee. Ik zie met 2 seconden zoeken al een beter spul op Ali voor zelfde of lagere prijs.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:39 schreef flankert het volgende:
Dag superdeal bij Aliexpress: http://gaga.aliexpress.co(...)049941.1996153257.66
Mijn vraag: is dit nu écht een goede deal of gewoon NIET doen?
Ik zie door de android stickies bomen het android stickies bos niet meer...
Zo'n stick is geloof ik prima om een TV 'smart' mee te maken. Pleur er XBMC op, beetje browsen met chrome. Werkt waarschijnlijk sneller en beter dan normale 'smart' TV's.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:49 schreef flankert het volgende:
Oei, dat klink meteen érg negatief.![]()
Ik heb er dus echt NUL verstand van, alleen wél een vrouw die de TV 'smart' wil maken.![]()
Deze dus maar links laten liggen?
Tja; als jij een 4K TV wil halen uit China die duidelijk zijn gebreken zal hebben en waar jij blijkbaar ook niet zo'n verstand van hebt (Refresh rate ≠ "snelle verbinding met laptop"; wat jij met die zin bedoelt is reactietijd) weet ik niet of ik dit nou serieus moet nemen. Tuurlijk; uit Azië kun je prima rechtstreeks een monitor halen (denk maar aan de bekende Koreaanse IPS schermen) maar om nou een ultra-goedkope 40/50" 4K TV daar vandaan te gaan halen...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:46 schreef RDMKR het volgende:
tv boxen zijn al vrij nutteloos, maar dan ook nog zo'n matig dual core dingetje. de quadcore variant van de rockchip is vaak al een beetje teleurstellend kwa performance. prijs zal wel geweldig zijn maar wie wordt daar nou echt enthausiast van?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zijn alle coupons in mijn inbox.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
ok, dit is grappig. ga jij is moeite doen de post terug te vinden waarin ik die bewering maak terwijl ik in mijn vuistje lach omdat het je niet gaat lukken. trouwens, vraag stellen over chinese TV is iets heel anders dan super serieus overwegen tot koop over te gaan.quote:Tja; als jij een 4K TV wil halen uit China die duidelijk zijn gebreken zal hebben en waar jij blijkbaar ook niet zo'n verstand van hebt (Refresh rate ≠ "snelle verbinding met laptop"; wat jij met die zin bedoelt is reactietijd)
En terecht, laat ze maar lekker drie (liever 5) jaar de schuldsanering in gaan om alles te betalen of de bak. (juiste linkje: http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=179962&cat=1)quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:57 schreef henk3412 het volgende:
lees dit:
http://www.rtvoost.n...at=1&nid=179962
en dit is de topic waar hij om munten vroeg,
http://www.import-fo...ches/?hl=munten
Snel ja, over een week of twee is dat helaas weer voorbijquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:12 schreef J.B. het volgende:
Pakketje donderdag 2 januari met China Post verzonden en vandaag al binnen, wtf
Friends with benefitsquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:17 schreef Painore het volgende:
[..]
Epic bitchfight, wiwa en ik vs. durex! maar nu zijn we weer vriendjes hoor
Komt wel goed, schatje.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:58 schreef Iemand91 het volgende:
Nou met de komst van een bepaalde user is de slowchat er ook weer zeg...
Zoiets moet je dan ook alleen voor jezelf houden en er gebruik van maken, evt. met paar vrienden. Niet verkopen via internet met vage verhalen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:55 schreef RobertNL het volgende:
[..]
En terecht, laat ze maar lekker drie (liever 5) jaar de schuldsanering in gaan om alles te betalen of de bak. (juiste linkje: http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=179962&cat=1)
[..]
Snel ja, over een week of twee is dat helaas weer voorbij
Ja, oplichters zijn dan ook niet altijd even slimquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:57 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Zoiets moet je dan ook alleen voor jezelf houden en er gebruik van maken, evt. met paar vrienden. Niet verkopen via internet met vage verhalen.
Deze gasten komen de schuldsanering niet in gelukkig, die is niet bedoeld als je bewust mensen hebt opgelicht / fraude hebt gepleegd, of als het strafbare feiten zijn ofzo. Dus ze blijven hopelijk wat langer geld dokken.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:55 schreef RobertNL het volgende:
En terecht, laat ze maar lekker drie (liever 5) jaar de schuldsanering in gaan om alles te betalen of de bak.
hopelijk is mijn pakketje dan al aangekomenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:55 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Snel ja, over een week of twee is dat helaas weer voorbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |