Op vrijdag 17 januari 2014 10:51 schreef Kyara het volgende: Ik vind jongenskleding soms ook leuker om te shoppen dan meisjeskleding. Meisjeskleding is er in overvloed en voor jongenskleding moet je soms net wat beter zoeken. Maar er is echt zoveel leuks te vinden
Dat lijkt me ook, juist de 'pareltjes' er tussen vinden .
Dat lijkt me ook, juist de 'pareltjes' er tussen vinden .
Als je je best doet kan je echt wel heel leuke dingen vinden Het wordt wel lastiger naarmate je kind groter wordt, maar vooralsnog vind ik mijn kledingzoektochten wel geslaagd
Is er interesse in een hele lading rompers in maat 62-68? Vooral Hema & H&M, wit mouwloos, lange mouwen in groen, blauw, grijs tinten en nog een klein beetje roze. Mag allemaal tegen verzendkosten weg maar dan wel in 1 pakket (okey, ik kan een meisjespakket en jongenspakket maken). Ophalen mag natuurlijk ook.
WIt mouwloos is duidelijk gedragen maar nog wel netjes, lange mouwen rompers zien er sowieso nog prima uit.
ik snap niet wat M met al die rompers moest
Ik in de blommetjesromper (als je nog weet welke ik bedoel) heb je m ook in t blauw?
Als je je best doet kan je echt wel heel leuke dingen vinden Het wordt wel lastiger naarmate je kind groter wordt, maar vooralsnog vind ik mijn kledingzoektochten wel geslaagd
Ik heb zo mijn adresjes inderdaad. Wat ik het lastigst van al vind is dat een kind op een gegeven moment (en hier was dat al vrij snel) een eigen idee heeft over wat te dragen. En dat zijn dan natuurlijk de dingen die ik af-schu-welijk vind. Merchandisezooi enzo.
Ik heb zo mijn adresjes inderdaad. Wat ik het lastigst van al vind is dat een kind op een gegeven moment (en hier was dat al vrij snel) een eigen idee heeft over wat te dragen. En dat zijn dan natuurlijk de dingen die ik af-schu-welijk vind. Merchandisezooi enzo.
Wat ik dus echt verafschuw, die Disneyprints. Mijn dames mogen het wel, maar dan een pyjama of ondergoed ( de middelste heeft bij hoge uitzondering een Dora shirt, maar het stofje was zo zacht dat ik alleen daar voor overstag ging, haha). Als ik dan bv kijk naar mijn schoonzusje met haar zoontje, allemaal Cars, Mickey mouse en Donald Duck. Hij is ouder, dus ik mag de kleertjes uitzoeken die ik leuk vind voor I. het zal jullie niet verbazen dat er maar zeer weinig van ons neefje in de kast ligt, haha
Ze hadden hier vooral rompers aan in de couveuse en die rompers zijn allemaal mee gegaan in het Fok! prematurenpakketje. Had 2 pakjes in maat 44 en die zitten hier in de bewaardoos. Eenmaal thuis vooral kleinvallend maat 50 aangehad.
(prenatal verkoopt hier maat 44 trouwens, dat is nog wel redelijk geprijsd maar wel vooral Nijntje spul)
Wat ik dus echt verafschuw, die Disneyprints. Mijn dames mogen het wel, maar dan een pyjama of ondergoed ( de middelste heeft bij hoge uitzondering een Dora shirt, maar het stofje was zo zacht dat ik alleen daar voor overstag ging, haha). Als ik dan bv kijk naar mijn schoonzusje met haar zoontje, allemaal Cars, Mickey mouse en Donald Duck. Hij is ouder, dus ik mag de kleertjes uitzoeken die ik leuk vind voor I. het zal jullie niet verbazen dat er maar zeer weinig van ons neefje in de kast ligt, haha
Haha, hier dezelfde concessie gedaan: het mag op de pyjama ondergoed, of sokken Jammer dat er dan opa's en oma's af en toe heel goed bedoeld met zulke shirts aankomen.
Haha, hier dezelfde concessie gedaan: het mag op de pyjama ondergoed, of sokken Jammer dat er dan opa's en oma's af en toe heel goed bedoeld met zulke shirts aankomen.
Godzijdank weten mijn ouders en schoonouders dat, wij kregen bijv. Met kerst kleren voor onze kinderen. I.kreeg een mooi Name it shirtje, ons neefje kreeg Cars sjaal en handschoenen. Hij heeft zelfs een Cars winterjas...
Jongetjeskleertjes (veel tuinbroekjes) Prijzen excl verzenden, tenzij anders vermeld. Bij afname van een pakketje delen we de verzendkosten Sorry, ik strijk inderdaad niet
Kik Kid pakje mt 56 NIEUW met kaartjes er nog aan (nieuwprijs 29,95 euro) 15 euro incl
donkerbruin rib mt 62 2 euro, Oshkosh 3-6 months zomertuinbroekje 3 euro Etos zomerpakje NIEUW mt 62/68 2 euro uiltjes longsleeve mt 56 NIEUW met kaartjes, 1,50
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oilily broekje, staat 62 in,lijkt groot te vallen 3 euro
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*weg*
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hema tuinbroek mt 86 2 euro *weg*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*weg*
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gebreide paddestoeltrui mt 92/98 2,- *weg* *weg*
SPOILER
[ Bericht 6% gewijzigd door DustinHenderson op 17-01-2014 18:00:19 ]
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
Op vrijdag 17 januari 2014 15:57 schreef danic het volgende: Ik heb deze mobiel in de aanbieding. Merk Tiny Love. Nieuw ¤75,- voor betaald. Incl afstandsbediening