Ik weet niet of dit in Nederland ook is, maar Vente Exclusive verkoopt nu vanalles van lief! 2de verkoop al, geen idee of dit je eventueel interesseert?quote:Op maandag 13 januari 2014 17:34 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Geeft niet hoor. Maar ik denk je moet het wel even weten.Doe maar rustig aan w.b. De shirtjes. Duurt nog even voor ze ze past.
Oh wat lief dat je aan me denkt. Ik zal eens even gaan kijken of dat ook in NL geldt. Ondanks mijn eigen verkoopverbodquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:25 schreef StefanieV het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit in Nederland ook is, maar Vente Exclusive verkoopt nu vanalles van lief! 2de verkoop al, geen idee of dit je eventueel interesseert?
Ik ook, maar die verkoopt ze niet, gok ikquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Groen pakje? Ik wil die kleine frummel F![]()
Dat verkoopverbod ken ik ook. Heb bij de eerste verkoop al gekocht en zou weeral willen kopen. En het eerste is nog niet binnenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:34 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Oh wat lief dat je aan me denkt. Ik zal eens even gaan kijken of dat ook in NL geldt. Ondanks mijn eigen verkoopverbod
Ik kan vanavond eens boven kijken. Ik heb Daan toch uit de slaapzakken. Dacht dat er nog 1 of 2 dikke lagen, en nog 2 dunne.. Als ik er niet op terugkom, PB je even?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:59 schreef Cantare het volgende:
Ik blijf het proberen: heeft iemand dikke slaapzakken maat 86+?
wel in maat 26 Roy vind er niks aan.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:56 schreef Vlindur het volgende:
Heeft iemand soksloffen in maat 24 liggen?
Daar verzuipt hij nog inquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:46 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
wel in maat 26 Roy vind er niks aan.
Ik ga straks even op zolder kijken, hij komt me bekend voor.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:52 schreef JaleesaJoia het volgende:
Iemand die toevallig dit boek te koop/leen heeft? Vond dat een geweldig boek, maar heb m zelf weggegeven. En nieuw kopen vind ik ook weer zo zonde..![]()
[ afbeelding ]
Sorry, die heb ik dan weer net uitgeleend!quote:Op woensdag 15 januari 2014 09:41 schreef klaprooss het volgende:
Heeft iemand toevallig het boek veilig bevallen liggen?
Haha niet ergquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:07 schreef Sull het volgende:
[..]
Sorry, die heb ik dan weer net uitgeleend!
Ja, heb ik! PM me maar! Ik zie btw net dat het inderdaad nog wel een mooi boek is, jammer dat het hier de hele zwangerschap op zolder is blijven liggenquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:52 schreef JaleesaJoia het volgende:
Iemand die toevallig dit boek te koop/leen heeft? Vond dat een geweldig boek, maar heb m zelf weggegeven. En nieuw kopen vind ik ook weer zo zonde..![]()
[ afbeelding ]
Haha potsie! Nou met een beetje geluk heeft iemand anders hem nog liggenquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:54 schreef Sull het volgende:
[..]
Ja, heb ik! PM me maar! Ik zie btw net dat het inderdaad nog wel een mooi boek is, jammer dat het hier de hele zwangerschap op zolder is blijven liggen![]()
Klaproos, je bent ook echt net 1 dag te laat, heb hem gister in een tasje naar een oud-collega gedaan.
Ik heb dit nog liggen, allemaal 86/104 of 110 of maatloos, maar dezelfde lengtequote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:59 schreef Cantare het volgende:
Ik blijf het proberen: heeft iemand dikke slaapzakken maat 86+?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht Cantare geen interesse hebben, dan mogen anderen ook wel kijken of ze er iets aan hebben.
Mijn man vermoordt me vast als ik ja zeg, maar.... ja ik ben wel benieuwd wat je in de aanbieding hebtquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:10 schreef ymme het volgende:
Iemand interesse in jongenskleding in maat 56 en 62?
Indien interesse zal ik het weekend dingen op de foto gaan zetten.
Liefst doe ik alles in één pakket weg. Ik hoef er niet veel voor te hebben, anders ligt het op zolder te liggen. Zit veel mooi zgan spul tussen.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:56 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Ik heb dit nog liggen, allemaal 86/104 of 110 of maatloos, maar dezelfde lengteHartstikke bedankt voor de moeite, ik ben alleen net vandaag voorzien van 3 slaapzakken, tnx to laiveneertiekje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht Cantare geen interesse hebben, dan mogen anderen ook wel kijken of ze er iets aan hebben.
Oh goooooosh. Ik ben echt verliefd op het grijze jurkje/bolero van Mexxquote:Op woensdag 15 januari 2014 23:16 schreef Troeta het volgende:
Voor meisjes:
Maat 50/56
http://www.mijnalbum.nl/Album=GSYSZXNN
Maat 62
http://www.mijnalbum.nl/Album=EUQSAWTC
Maat 68
http://www.mijnalbum.nl/Album=QTUVG3GT
Prijzen zijn richtprijzen en als je veel koopt maak ik er altijd een mooi prijsje van. Verzendkosten delen we!
Hij is groen...idd wel grijsgroenig en hij stond zo snoezig!quote:Op donderdag 16 januari 2014 00:09 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Oh goooooosh. Ik ben echt verliefd op het grijze jurkje/bolero van Mexx
quote:Op donderdag 16 januari 2014 00:09 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Oh goooooosh. Ik ben echt verliefd op het grijze jurkje/bolero van Mexx
Hahaha, niet gevonden zeker?quote:Op donderdag 16 januari 2014 08:16 schreef danic het volgende:
[..]ik alle foto's af op zoek naar de zoon van troeta met een jurkje aan
Iemand anders interesse?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:55 schreef Cantare het volgende:
[..]
Hartstikke bedankt voor de moeite, ik ben alleen net vandaag voorzien van 3 slaapzakken, tnx to laiveneertiekje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag. Niets. Kopen.!!! Maar mooie dingen! Komt alleen wat duurder uit naar BE en ik heb moeten beloven om te wachten!quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:16 schreef Troeta het volgende:
Voor meisjes:
Maat 50/56
http://www.mijnalbum.nl/Album=GSYSZXNN
Maat 62
http://www.mijnalbum.nl/Album=EUQSAWTC
Maat 68
http://www.mijnalbum.nl/Album=QTUVG3GT
Prijzen zijn richtprijzen en als je veel koopt maak ik er altijd een mooi prijsje van. Verzendkosten delen we!
Neujquote:Op donderdag 16 januari 2014 08:48 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Hahaha, niet gevonden zeker?
hier ook wel interessequote:Op woensdag 15 januari 2014 10:10 schreef ymme het volgende:
Iemand interesse in jongenskleding in maat 56 en 62?
Indien interesse zal ik het weekend dingen op de foto gaan zetten.
Liefst doe ik alles in één pakket weg. Ik hoef er niet veel voor te hebben, anders ligt het op zolder te liggen. Zit veel mooi zgan spul tussen.
U roept, wij draaien! Ief gaat hier nu in 80 nl.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:29 schreef L-E het volgende:
Mijn jongetje gaat richting maat 74, iemand nog jumpsuits (of andere superkekke dingen!) over?
Die mensen liegen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:27 schreef Burdie het volgende:
Ooooooh en dan zijn er nog mensen die beweren dat er geen leuke jongenskleding bestaat![]()
.
Bewaar je het beetje roze voor mij?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:44 schreef Kyara het volgende:
Die Lindex pyjama heb ik ook
Zoooo leuk.
Is er interesse in een hele lading rompers in maat 62-68?
Vooral Hema & H&M, wit mouwloos, lange mouwen in groen, blauw, grijs tinten en nog een klein beetje roze. Mag allemaal tegen verzendkosten weg maar dan wel in 1 pakket (okey, ik kan een meisjespakket en jongenspakket maken). Ophalen mag natuurlijk ook.
WIt mouwloos is duidelijk gedragen maar nog wel netjes, lange mouwen rompers zien er sowieso nog prima uit.
ik snap niet wat M met al die rompers moest![]()
Roze gaat op de "Linda stapel"quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:48 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Bewaar je het beetje roze voor mij?
Dat lijkt me ook, juist de 'pareltjes' er tussen vindenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:51 schreef Kyara het volgende:
Ik vind jongenskleding soms ook leuker om te shoppen dan meisjeskleding. Meisjeskleding is er in overvloed en voor jongenskleding moet je soms net wat beter zoeken. Maar er is echt zoveel leuks te vinden
Als je je best doet kan je echt wel heel leuke dingen vindenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:57 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook, juist de 'pareltjes' er tussen vinden.
Ik in de blommetjesromper (als je nog weet welke ik bedoel) heb je m ook in t blauw?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:44 schreef Kyara het volgende:
Die Lindex pyjama heb ik ook
Zoooo leuk.
Is er interesse in een hele lading rompers in maat 62-68?
Vooral Hema & H&M, wit mouwloos, lange mouwen in groen, blauw, grijs tinten en nog een klein beetje roze. Mag allemaal tegen verzendkosten weg maar dan wel in 1 pakket (okey, ik kan een meisjespakket en jongenspakket maken). Ophalen mag natuurlijk ook.
WIt mouwloos is duidelijk gedragen maar nog wel netjes, lange mouwen rompers zien er sowieso nog prima uit.
ik snap niet wat M met al die rompers moest![]()
Ik heb zo mijn adresjes inderdaad. Wat ik het lastigst van al vind is dat een kind op een gegeven moment (en hier was dat al vrij snel) een eigen idee heeft over wat te dragen. En dat zijn dan natuurlijk de dingen die ik af-schu-welijk vind. Merchandisezooi enzo.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:07 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Als je je best doet kan je echt wel heel leuke dingen vindenHet wordt wel lastiger naarmate je kind groter wordt, maar vooralsnog vind ik mijn kledingzoektochten wel geslaagd
Wat ik dus echt verafschuw, die Disneyprints. Mijn dames mogen het wel, maar dan een pyjama of ondergoed ( de middelste heeft bij hoge uitzondering een Dora shirt, maar het stofje was zo zacht dat ik alleen daar voor overstag ging, haha). Als ik dan bv kijk naar mijn schoonzusje met haar zoontje, allemaal Cars, Mickey mouse en Donald Duck. Hij is ouder, dus ik mag de kleertjes uitzoeken die ik leuk vind voor I. het zal jullie niet verbazen dat er maar zeer weinig van ons neefje in de kast ligt, hahaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn adresjes inderdaad. Wat ik het lastigst van al vind is dat een kind op een gegeven moment (en hier was dat al vrij snel) een eigen idee heeft over wat te dragen. En dat zijn dan natuurlijk de dingen die ik af-schu-welijk vind. Merchandisezooi enzo.
Ze hadden hier vooral rompers aan in de couveuse en die rompers zijn allemaal mee gegaan in het Fok! prematurenpakketje. Had 2 pakjes in maat 44 en die zitten hier in de bewaardoos. Eenmaal thuis vooral kleinvallend maat 50 aangehad.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:59 schreef Linda2205 het volgende:
Trouwens Kyara...heb je eventueel wat in mt. 44?
Nee, wel in het zachtroze.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:07 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Ik in de blommetjesromper (als je nog weet welke ik bedoel) heb je m ook in t blauw?
Haha, hier dezelfde concessie gedaan: het mag op de pyjama ondergoed, of sokkenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:18 schreef milka82 het volgende:
[..]
Wat ik dus echt verafschuw, die Disneyprints. Mijn dames mogen het wel, maar dan een pyjama of ondergoed ( de middelste heeft bij hoge uitzondering een Dora shirt, maar het stofje was zo zacht dat ik alleen daar voor overstag ging, haha). Als ik dan bv kijk naar mijn schoonzusje met haar zoontje, allemaal Cars, Mickey mouse en Donald Duck. Hij is ouder, dus ik mag de kleertjes uitzoeken die ik leuk vind voor I. het zal jullie niet verbazen dat er maar zeer weinig van ons neefje in de kast ligt, haha
http://www.mijnalbum.nl/Foto800-YG4K6ID4.jpg wat zou je hiervoor willen Bla?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:12 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
maat 50/56 meisjes en
[ afbeelding ]
ja, die ook danquote:
Godzijdank weten mijn ouders en schoonouders dat, wij kregen bijv. Met kerst kleren voor onze kinderen. I.kreeg een mooi Name it shirtje, ons neefje kreeg Cars sjaal en handschoenen. Hij heeft zelfs een Cars winterjas...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Haha, hier dezelfde concessie gedaan: het mag op de pyjama ondergoed, of sokkenJammer dat er dan opa's en oma's af en toe heel goed bedoeld met zulke shirts aankomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oilily broekje, staat 62 in,lijkt groot te vallen 3 euroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*weg*
*weg*
*weg*
h&M Barbapapa longsleeve mt 86/92 1,50SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hema tuinbroek mt 86 2 euro
*weg*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*weg*
H&M tshirt 86/92 1,50
Obaibi tshirt mt 94 1,50
*weg*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gebreide paddestoeltrui mt 92/98 2,-
*weg*
*weg*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*weg*
[ Bericht 6% gewijzigd door DustinHenderson op 17-01-2014 18:00:19 ]“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Nee, de ene was sowieso al voor jou gereserveerd.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:25 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ja, die ook danvind je t erg om die 2 apart te verzenden? heb er zoveel dat je met de rest beter een ander blij kan maken
![]()
Een mens kan ook niet even twee tellen serieus werken he?![]()
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.![]()
De andere dingen die je wou zijn er nog!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:48 schreef Clubsoda het volgende:
Je hebt zeker die Gymboree sweater ingepikt he?
Ik reageer begin vd vanavond even terug op de PM's!“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Ik heb nog wat kleinvallend spul maat 50 of 44/48. Alleen niet voor een tweeling. Dus geen 2 dezelfde. Interesse?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:59 schreef Linda2205 het volgende:
Trouwens Kyara...heb je eventueel wat in mt. 44?![]()
Ik heb ook nog geen tweelingspul maar wel petit bateau rompers en die vallen bij kleine kindjes erg mooi vind ik.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:59 schreef Linda2205 het volgende:
Trouwens Kyara...heb je eventueel wat in mt. 44?![]()
Ik heb deze mobiel in de aanbieding. Merk Tiny Love. Nieuw ¤75,- voor betaald. Incl afstandsbediening![]()
![]()
![]()
Musthave mensen!! Eén van de betere baby aankopen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:57 schreef danic het volgende:
Ik heb deze mobiel in de aanbieding. Merk Tiny Love. Nieuw ¤75,- voor betaald. Incl afstandsbediening![]()
[ afbeelding ]Met een meidenkwartet![]()
Nee hoor! jij was de eerste. Zie verder PMquote:“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Nouja..ze past in principe wel mt. 50...maar ik dacht als.Kyara toch gaat verzenden... thnx voor het aanbod ladies
Lotte!
Noah!![]()
Iemand in het noord(oosten) van het land nog op zoek naar een ledikantje? Ik heb een Ikea Sundvik ledikantje in de aanbieding.![]()
Ik heb nog wat restanten.
3 overhemden maat 98 3 euro per stuk.
Maxomorra maat 98/104 5 euro hemd, 8 euro longsleeve
Lindex rompers maat 98/104 2 euro per stuk
Lindex maat 104 4 euro, babyface valt als 98/104 3 euro
Rompers maat 98/104 (blauwe met sterretjes is weg) 2 euro per stuk
Moonkids crawler maat 98 15 euro
Blauwe vest nog beschikbaar WE maat 98/104 (trui is weg) 3 euro
Katoenen zomerbroek die je op kan rollen maat 98 3 euro (uv setje is weg)
Ik heb je lief mijn hele leven![]()
We gaan het belevenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:51 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Musthave mensen!! Eén van de betere baby aankopen.
Ik heb m van Danic overgenomen!Wir müssen leben, bis wir sterben!![]()
Shirtjes maat 110 (vallen als 104-110) 3 euro per stuk
Setje mt 110( valt als 104-110) 8 euro
Tutta badstoffen jurkje mt 104 (als nieuw) 7,50
Z8 setje, mt 104-110, 10 euro
Alles verkocht!
[ Bericht 7% gewijzigd door milka82 op 19-01-2014 20:16:03 ]![]()
Jaaaaa dat Lindex jurkje met konijntje please!quote:Op zondag 19 januari 2014 17:09 schreef milka82 het volgende:
Shirtjes maat 110 (vallen als 104-110) 3 euro per stuk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nieuw van Lindex, mt 110/116 (ik pak hem gewoon niet, zo zonde) 10 euro
[ afbeelding ]
Setje mt 110( valt als 104-110) 8 euro
[ afbeelding ]
Tutta badstoffen jurkje mt 104 (als nieuw) 7,50
[ afbeelding ]
Z8 setje, mt 104-110, 10 euroWipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.![]()
Ik heb 3 paar aapies die weg mogen, allen maat S
En drie smalle broeken maat 74. Ik weet dat er iemand een tijd terug interesse in had, maar ik weet niet meer wie.
De linker en rechter broek is een skinny broek van Benneton, de middelste is van c&a.
Prijs Benneton 5,00 euro en die van C&A 2,50
De aapies mogen ook weg voor 5,00 euro p.s![]()
![]()
Iemand toevallig nog meiden longsleeves of dunne truien liggen in maat 80 of 86?
Ik ben eventueel ook geïnteresseerd in (spijker)broekjes of rokjes oid.
Ik heb een lange smalle meid, dus merken als H&M, Hema en Noppies zou super zijn![]()
![]()
ik heb kleine flessen van avent liggen 2x oud model en 2x nieuw model.
Iemand interesse?
ow en nog steeds de starter set tommee tippee flessen![]()
![]()
Ik zie je post nu pasquote:Op zondag 12 januari 2014 06:03 schreef Tinuviel het volgende:
De mijnes, ook 20 maanden zit nog maar in maat 21/ 22. Maar hij ij verder ook aan de kleine kant. Past maat 80 of 86 nu.
Ik heb ook maar weer eens wat kleding gefotografeers, ook babyspul vanaf maat 50 tot 74. En ik heb even het schoentje voor Poesopstokje gefotografeerd. Als je het wat vind, pm me maar alleen moet ik het 2e schoentje daarvan dan eerst vinden:
kinderkleding
Prizen komen we via pm, Dm wel uit.![]()
Heb je de laarsjes nog? Wat wil je er voor hebben incl verzenden?![]()
![]()
Is er interesse in zwangerschapskleding maat M/38?
Ik heb een aantal (spijker)broeken, shirts met lange mouwen, en een zwarte stretch jurk. Bij interesse maak ik wat foto's.
Ook nog jongensdingen tm maat 68, foto's kan ik maken/ opnieuw plaatsen op verzoek.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: