Is het al een Fall?quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:47 schreef Paper_Tiger het volgende:
Waarom gaat het spel door als ik de benodigde 18 SC heb ingenomen?
We zijn niet allemaal doorgewinterde experts natuurlijk.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is het al een Fall?
Congratz btw, maar tegenstanders mogen het nooit zover laten komen dat 1 speler 18 centers haalt.
Zegt het begrip "stalemate" jullie iets?
quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:47 schreef Paper_Tiger het volgende:
Waarom gaat het spel door als ik de benodigde 18 SC heb ingenomen?
quote:34 supply centers are required to win
Dat is wel erg bruut. Wie speelt er nog mee op het laatst?quote:
Ik hoop Reya, ik heb me opgeofferd voor hemquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:01 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat is wel erg bruut. Wie speelt er nog mee op het laatst?
De tijd dat ik een doorgewinterde expert was, is lang....heel lang geleden.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:54 schreef Euribob het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal doorgewinterde experts natuurlijk.
Ik denk ook niet dat ik er veel succes mee zou hebben. Bij Wereldgenocide gaat het tot nu toe wel goed, maar dat komt ook doordat waht niks deed en omdat ik zo nu en dan de tijd neem om in Paint plannetjes uit te tekenen. In een snel potje gaat dat natuurlijk niet werken.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:50 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik heb er een paar gedaan op de 'officiële' site. Keer op keer ingemaakt.
Echte liefdequote:Op donderdag 9 januari 2014 18:03 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik hoop Reya, ik heb me opgeofferd voor hem
Je moet te snel beslissen. Ik heb al gemerkt dat je het goed en langzaam moet opbouwen. Aanvallen heeft alleen zin als je je positie kan vasthouden. Je moet ook in kunnen schatten wat de tegenstander gaat doen. En goede afspraken maken met je bondgenoten.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:10 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ik er veel succes mee zou hebben. Bij Wereldgenocide gaat het tot nu toe wel goed, maar dat komt ook doordat waht niks deed en omdat ik zo nu en dan de tijd neem om in Paint plannetjes uit te tekenen. In een snel potje gaat dat natuurlijk niet werken.
Ach, zoveel tijd kost het niet, ik kijk gewoon elk uur effe of er weer iets gedaan kan worden.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:42 schreef 99.999 het volgende:
Met twee potjes in het eindspel vind ik het ook wel zat nu.
Als duke ons nou eens met rust zou laten zou dat schelen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ach, zoveel tijd kost het niet, ik kijk gewoon elk uur effe of er weer iets gedaan kan worden.
Tsss, jullie vallen mij lastigquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als duke ons nou eens met rust zou laten zou dat schelen.
Beetje Franco & Hitler lastigvallen.
Voor zover ik me kon herinneren viel jij als eerste Barcelona binnen.quote:
Daar herinner ik mij niets vanquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Voor zover ik me kon herinneren viel jij als eerste Barcelona binnen.
Jaja.quote:
Als je historische betekenissen gaat gebruiken dan is een alliantie van Italië en Polen ook wel een beetje gek.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Maar goed, Marokko is in elk geval bevrijd nu.
Wel naar dat jullie Lyon aanvielen.
Lyon is heroverd, niet veroverd.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Maar goed, Marokko is in elk geval bevrijd nu.
Wel naar dat jullie Lyon aanvielen.
Brave katholieken die een kruistocht voeren tegen de ongelovige fascisten.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:21 schreef Igen het volgende:
[..]
Als je historische betekenissen gaat gebruiken dan is een alliantie van Italië en Polen ook wel een beetje gek.
Nee, dat is een onvervreemdbaar erfrecht van de Franse koning richting de paus.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lyon is heroverd, niet veroverd.
Damn you.
De rest erkent het Heilige Roomse Rijk niet.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:21 schreef Igen het volgende:
[..]
Als je historische betekenissen gaat gebruiken dan is een alliantie van Italië en Polen ook wel een beetje gek.
Mooi niet dus.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:23 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nee, dat is een onvervreemdbaar erfrecht van de Franse koning richting de paus.
Barbaren, dat zijn het.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:23 schreef Euribob het volgende:
[..]
De rest erkent het Heilige Roomse Rijk niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |