Nee, KLM958 en KLM1520quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:36 schreef Modus het volgende:
[..]
Zometeen komt de AF32X over. Met 234 passagiers en 8 man crew. En de piloot heet Jan. Toch handig om te weten.
Pics van je antenne.quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb nu een keiharde antenne.
Niks mis mee.quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:41 schreef Drugshond het volgende:
In haar punani had ze een pistool verstopt. Ze haalde het voorwerp uit haar flamoes en bewoog het vuurwapen ruig in en uit haar vagijn.
Het wordt nog mooier, eerst hadden ze 2 banen in gebruik. Nu alleen nog de Oostbaan.. Corrie under attack!quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nu is mijn antenne nog harder.
We houden het maar op een (blond-IKEA) doosje.quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:43 schreef Karina het volgende:
In haar punani had ze een pistool verstopt. Ze haalde het voorwerp uit haar flamoes en bewoog het vuurwapen ruig in en uit haar vagijn.
Zoveel verschillende woorden voor kut in 2 zinnen.
Ik mis het mooiste vlaamse woord: foef.quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:43 schreef Karina het volgende:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:45 schreef Karina het volgende:
De beste man doopte het wapen in de wc en gooide dit vervolgens in de vuilnisbak.
Dit is ook wel grappig, eerst even schoonspoelen en dan pas weggooien
Ja,quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik mis het mooiste vlaamse woord: foef.
Foef als in: daar kun je een foefje mee doen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik mis het mooiste vlaamse woord: foef.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:43 schreef Karina het volgende:
Dat zijn nog veel meer woorden ervoor jaquote:
Dat klinkt wel lief ja. Moet je wel geen grote wild behaarde doos met rosbief hebben want daar past het niet bij.quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, [ afbeelding ].
Of foefje, voor extra liefkozendheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |