Ze snappen hem niet Rave...quote:Op maandag 13 januari 2014 16:09 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Unieke combinaties?
Een luchtmachtmedaille met een vijfkamp?
Wat een viespeukerij weerquote:Op maandag 13 januari 2014 19:45 schreef Aapsoldaat het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)met_gatenkaas__.html
![]()
![]()
Weer eens wat anders dan warme apple pie...quote:Op maandag 13 januari 2014 19:45 schreef Aapsoldaat het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)met_gatenkaas__.html
![]()
![]()
's Nachts parachutespringen en daar krijg je dan een onderscheiding (wing) voor.quote:
Heb wel een echte voor je. Heb er 3 geloof ikquote:Op maandag 13 januari 2014 21:11 schreef samthegreat5 het volgende:
Heeft iemand de meest recente versie van het HAMIL voor mij als .pdf?
I know maar vanwaar die reactie plotselingquote:Op maandag 13 januari 2014 21:12 schreef Lotusss het volgende:
[..]
's Nachts parachutespringen en daar krijg je dan een onderscheiding (wing) voor.
Welke versie is de meest recente?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:11 schreef samthegreat5 het volgende:
Volgens mij is dit de meest recente, althans die gebruik ik.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:11 schreef samthegreat5 het volgende:
Al sla je me dood.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:12 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
I know maar vanwaar die reactie plotseling
Thanks, maar heb thuis de meest recente wel liggen, alleen even niet bij de hand in Nijmegen.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:12 schreef ErwinRommel het volgende:
Heb wel een echte voor je. Heb er 3 geloof ik
Ja 1352quote:Op maandag 13 januari 2014 21:13 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Welke versie is de meest recente?
HB 2-1352?
Hehe ouwe pikquote:Op maandag 13 januari 2014 21:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Volgens mij is dit de meest recente, althans die gebruik ik.
FBquote:Op maandag 13 januari 2014 21:16 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Thanks, maar heb thuis de meest recente wel liggen, alleen even niet bij de hand in Nijmegen.
[..]
Ja 1352
[..]
Hehe ouwe pik
Ze hadden eerst gewoon de digitale versie op interne site staan, maar sinds die verbouwd is hebben ze alles er afgegooid.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:11 schreef samthegreat5 het volgende:
Een luchtmachtmedaille icm het MVK kruis/ MVK speld is natuurlijk science fiction...quote:Op maandag 13 januari 2014 20:58 schreef Ponjaard het volgende:
[..]
Ik zat al te kijken. Toelichting plox.
Hng.. wat is de nieuwste druk? HB 2-1352 en dan druk?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:19 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ze hadden eerst gewoon de digitale versie op interne site staan, maar sinds die verbouwd is hebben ze alles er afgegooid.
Kan je er met de telestick niet aan komen trouwens? Via intranet?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:19 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ze hadden eerst gewoon de digitale versie op interne site staan, maar sinds die verbouwd is hebben ze alles er afgegooid.
Ah, zodoende.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Een luchtmachtmedaille icm het MVK kruis/ MVK speld is natuurlijk science fiction...
Want sport.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |