Vertrok 3 uur van me werk, was er half 4. En een maatje ging erna, die was er rond half 6 en die had de laatste. Dus zou wel tussen die tijden gaan halen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hoe laat ongeveer? Want ik ben er aanstaande vrijdag en dan schijnen ze weer een nieuwe levering te krijgen.
Ik heb er geen problemen mee als het optioneel is, dat bv. iemand die weinig tijd heeft credits kan kopen om alsnog die hele dure auto te kopen zeg maar. Alleen is het vrijwel altijd zo dat de makers de game zo inrichten dat ook de hardcore gamers enorm lang bezig zijn om zo'n dure auto te kunnen kopen, ZO lang dat je portemonnee trekken aantrekkelijker wordt en dat zuigt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
het gezwel van de game industrie imho
deep down heeft ook zoveel potentie, maar nu gaan ze er microtransacties in douwen
Yep, ook dat is een minpunt tegenwoordig!quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:17 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Micro-transacties zijn inderdaad wel een minpunt. Ander minpunt is ook dat game ontwikkelaars vaker een "beta" versie van een game releasen nu het heel makkelijk is om patches en hotfixes uit te draaien. Dat had je vroegâh niet, toen werden games grondig getest.
Dit.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:29 schreef DeeBee het volgende:
Microtransacties en andere 'pay-to-win'-constructies gaan echt tegen de principes van gamen in ja...
Volgens mij kraken we het ''als je geen extra geld betaalt voor dit of dat moet je 100.000 uur spelen voor je datgene vrij speelt'' vooral af.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:47 schreef Ipho het volgende:
Microtransacties of niet. Je krijgt de mogelijkheid het spel gratis te spelen en te kijken of het wat voor je is. Als het wat voor je is dan betaal je toch de fullpriced game? En anders breid je hem op jou manier uit en ben je nog minder kwijt.
Beetje onzin om nu iets wat niet verplicht is af te gaan kraken, je hebt de keuze om het te spelen en te kopen.
Na een Demo besluit je toch ook of het je meer geld waard is of niet.
Precies, er zitten voor niemand nadelen aan. Behalve in het geval als er geen 'volledige' game beschikbaar is.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:47 schreef Ipho het volgende:
Microtransacties of niet. Je krijgt de mogelijkheid het spel gratis te spelen en te kijken of het wat voor je is. Als het wat voor je is dan betaal je toch de fullpriced game? En anders breid je hem op jou manier uit en ben je nog minder kwijt.
Beetje onzin om nu iets wat niet verplicht is af te gaan kraken, je hebt de keuze om het te spelen en te kopen.
Na een Demo besluit je toch ook of het je meer geld waard is of niet.
;quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Volgens mij kraken we het ''als je geen extra geld betaalt voor dit of dat moet je 100.000 uur spelen voor je datgene vrij speelt'' vooral af.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]weinig autos dus en van het woord microtransacties krijg ik al gelijk de schijterij
quote:
Vrij algemeen afkraken van de term microtransacties, en hier wordt dan ook de discussie op gebouwd.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:17 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Micro-transacties zijn inderdaad wel een minpunt. Ander minpunt is ook dat game ontwikkelaars vaker een "beta" versie van een game releasen nu het heel makkelijk is om patches en hotfixes uit te draaien. Dat had je vroegâh niet, toen werden games grondig getest.
Killzone heeft toch nog wel een bepaalde emotionele waarde voor de echte liefhebbers,dus is die prijs gewoon voor hun te laag.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:39 schreef Siyara het volgende:
Kijk eens rond op Markplaats en Tweakers. 25 is niet heel onrealistisch. Veel mensen hebben hem bij de bundel gekregen en willen hem niet meer.
Gelukt?quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:34 schreef kreuk050 het volgende:
Heb mn PS3 verkocht, moet nu wel een nieuwe PS4, ga maar eens wat MM bellen vandaag..
Hoe oud? Nieuw kost dat ding 180 euro, dus tja.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:37 schreef Bolters het volgende:
Wat kun je eigenlijk vragen voor een PS3 Slim?
Jaartje of 3 denk ikquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:38 schreef rene90 het volgende:
[..]
Hoe oud? Nieuw kost dat ding 180 euro, dus tja.
Ok, ga ik hem wel verkopenquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:43 schreef rene90 het volgende:
[..]
Met 100 euro zit je redelijk in de richting denk voor een kale ps3.
Heb hem uiteindelijk voor 30. Niet heel ver af dus...quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:13 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Killzone heeft toch nog wel een bepaalde emotionele waarde voor de echte liefhebbers,dus is die prijs gewoon voor hun te laag.
Nee maar de nieuwprijs van 180 voor PS3 slim gaat om een 120 GB model dus als je 500gb versie hebt kan je meer vragen. Mijne zelf voor 170 verkocht.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:05 schreef Bolters het volgende:
[..]
Dat zou ik even moeten nakijken. Interesse?
Thnx!quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:23 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Nee maar de nieuwprijs van 180 voor PS3 slim gaat om een 120 GB model dus als je 500gb versie hebt kan je meer vragen. Mijne zelf voor 170 verkocht.
Massive bugsquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:34 schreef rene90 het volgende:
Wat zijn de slechte verhalen van BF4 dan? Ik heb het nu een aantal uur gespeeld maar niks van gemerkt eigenlijk.
'The Division komt pas in 2015' ^^quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:33 schreef Bartcoah het volgende:
Killzone multiplayer vind ik toch er wel gaaf.
Ik koop Bf4 nog niet aangezien ik nog steeds te veel slechte verhalen lees over de multiplayer.
The Division komt ook zo uit dus die maar eerst kopen voor Bf4 denk ik zo ^^.
De grootste problemen lijken ook wel voorbij (crashes vooral) maar ook nu is er nog lag en rubberbanding aanwezig, zeker bij Lancang Dam.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:34 schreef rene90 het volgende:
Wat zijn de slechte verhalen van BF4 dan? Ik heb het nu een aantal uur gespeeld maar niks van gemerkt eigenlijk.
Wel iets maar er zijn nog altijd problemen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:38 schreef rene90 het volgende:
[..]
Is er niet veel uitgehaald met die update van gister? (was 630 mb ofzo)
Is er niet veel uitgehaald met die update van gister? (was 630 mb ofzo)quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De grootste problemen lijken ook wel voorbij (crashes vooral) maar ook nu is er nog lag en rubberbanding aanwezig, zeker bij Lancang Dam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |