Lego is idd best leuk, maar voor dat geld?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:16 schreef Tallie1982 het volgende:
Lego marvel is ook een leuke game.Ik heb de ps4 besteld bij gamemania..Hij zou deze week binnen komen dus ben benieuwd
Ik speel hem gewoon op de 360quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:31 schreef RRuben het volgende:
[..]
Lego is idd best leuk, maar voor dat geld?
Enig idee op welke plaats je staat? Ik sta bij GM op plek 25 en zou 'm ook deze week krijgen, maar nou blijkt dat ze er maar 10 binnen krijgenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:16 schreef Tallie1982 het volgende:
Lego marvel is ook een leuke game.Ik heb de ps4 besteld bij gamemania..Hij zou deze week binnen komen dus ben benieuwd
Ik sta ook op plek 25. Hoe weet je dat ze er maar 10 binnen krijgen?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:06 schreef BartMcCormick het volgende:
[..]
Enig idee op welke plaats je staat? Ik sta bij GM op plek 25 en zou 'm ook deze week krijgen, maar nou blijkt dat ze er maar 10 binnen krijgen
Ben er gister ff langs geweest om te vragen welke dag hij zou komen.. Toen zei hij dat ze ergens deze week zouden komen (wsl woensdag) maar dat er wel maar 10 binnen kwamen.. Maar dat is in Leiden zo, weet niet hoe het zit met de rest van het landquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:07 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Ik sta ook op plek 25. Hoe weet je dat ze er maar 10 binnen krijgen?
Mee eens.. Toen ik het de eerste keer vroeg zei hij ''dat moet geen probleem zijn, de vorige batch waren er veel meer dan 25''.. En nu zij hij dat Sony raar aan 't doen was ofzo, maar dat het vanaf de volgende levering soepeler zou lopen.. Terwijl een MediaMarkt Ehv er gewoon 160 binnen krijg met 1 levering.. Vind 't best belachelijkquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:10 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik bel morgen even op...dat zou echt waardeloos zijn
https://twitter.com/search?src=typd&q=ps4%20gamemaniaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:14 schreef BartMcCormick het volgende:
[..]
Mee eens.. Toen ik het de eerste keer vroeg zei hij ''dat moet geen probleem zijn, de vorige batch waren er veel meer dan 25''.. En nu zij hij dat Sony raar aan 't doen was ofzo, maar dat het vanaf de volgende levering soepeler zou lopen.. Terwijl een MediaMarkt Ehv er gewoon 160 binnen krijg met 1 levering.. Vind 't best belachelijk
Options > display (ofzo, tweede tabblad) > Battlelog moet je dan uitzetten. Ik heb ook kill-list uitgezet. Wat rustiger op het scherm, en die is toch overbodig.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:07 schreef rene90 het volgende:
Misschien dat jullie in één keer antwoord kunnen geven...hoe krijg ik in godsnaam dat balkje rechts bovenin bij BF4 weg, dat je op je touchpad moet drukken en zo'n icoontje van trofeeën? In de instellingen kon ik het niet zo snel vinden.
Thanksquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:55 schreef Retarded het volgende:
[..]
Options > display (ofzo, tweede tabblad) > Battlelog moet je dan uitzetten. Ik heb ook kill-list uitgezet. Wat rustiger op het scherm, en die is toch overbodig.
Zen Pinball 2 speel ik regelmatig. Ik heb dit spel op al mijn PS3 en PSVita gespeeld en het speelt enorm lekker. Er zitten wel een aantal kasten bij die ik minder vind zoals Iron Man. Ik ben benieuwd wanneer Thor voor de PS4 uitkomt, want dat is één van mijn favorieten.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Contrast en Zen Pinball 2 zijn trouwens ook leuke games. Iemand ze al gespeeld?
Wat kosten dergelijke games / kasten?quote:Op woensdag 15 januari 2014 09:02 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb de Plants vs Zombies kast gekocht in Zen Pinball II, maar speel het niet heel vaak.
2.99 was ie geloof ik.quote:Op woensdag 15 januari 2014 09:25 schreef jackson het volgende:
[..]
Wat kosten dergelijke games / kasten?
En dan heb je de hele game of is het een uitbreiding van een game die je eerder moet kopen?quote:
Zen Pinball II is gratis, krijg je 1 kast bij. Losse kasten kun je erbij kopen dus.quote:Op woensdag 15 januari 2014 09:29 schreef jackson het volgende:
[..]
En dan heb je de hele game of is het een uitbreiding van een game die je eerder moet kopen?
Dank voor de info, zijn eenvoudige vragen maar ben even benieuwd... Ik hoop het binnenkort ook te kunnen aanschouwen allemaalquote:Op woensdag 15 januari 2014 09:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zen Pinball II is gratis, krijg je 1 kast bij. Losse kasten kun je erbij kopen dus.
Hoe laat ongeveer? Want ik ben er aanstaande vrijdag en dan schijnen ze weer een nieuwe levering te krijgen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 08:59 schreef DannyEster het volgende:
Vorige week Vrijdag naar MM Utrecht gegaan, nergens een PS4 te zien totdat ik naar het personeel liep. Waren ze net de PS4's aan het uitpakken.
Was de eerste die dag die met een PS4 de winkel uitliep. Voordeel is dat ze kale PS4's nu los in verkoop doen, ook de bundels.
Dat verwacht ik ook van Killzone eerlijk gezegd. Zal wel even duren voordat ze volledige titels gaan aanbieden, denk mei of juni ofzo.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:17 schreef Jimbo het volgende:
Ik verwacht dat knack ergens ditj aar nog wel gratis bij plus komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |