abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135472602
Ik ga zeker geen 60 eu uitgeven aan Tomb Raider, misschien ooit eens uit de budgetbak ofzo.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_135472666
als je hem op de lastgen al gespeeld hebt kan ik me dat goed voorstellen, maar als je hem nog helemaal niet gedaan hebt ... shame on you. Een van de betere games van afgelopen jaar, mijn persoonlijke favoriet. (granted: ik heb last of us niet)
pi_135472832
Nog een artikel over de game

quote:
In short, the Definitive Edition is a Tomb Raider that feels like a proper next-gen game and not a port-up. Its $60 asking price is perhaps a bit steep if you've already played it on a current-gen platform, but if you missed out on Lara's reboot last year, it's almost certain to be worth a look now.
pi_135472873
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 11:35 schreef Retarded het volgende:
als je hem op de lastgen al gespeeld hebt kan ik me dat goed voorstellen, maar als je hem nog helemaal niet gedaan hebt ... shame on you. Een van de betere games van afgelopen jaar, mijn persoonlijke favoriet. (granted: ik heb last of us niet)
Ik vond Tomb Raider beter dan The Last of Us. Persoonlijk vind ik de constante actie in Tomb Raider toffer en beter gedaan dan in The Last of Us.

Maar zoals je al zegt, één van de betere games van afgelopen jaar. Dit spel kun je zonder twijfel aanschaffen.

[ Bericht 0% gewijzigd door BraboMeneer op 14-01-2014 11:47:56 ]
pi_135473008
Outlast (PS+ horror spel voor februari) lijkt me wel een tof spel :)!
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_135473021
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 11:42 schreef BraboMeneer het volgende:

[..]

Ik vond Tomb Raider beter dan The Last of Us. Persoonlijk vind ik de constante actie in Tomb Raider toffer en beter gedaan dan in The Last of Us.

Maar zoals je al zegt, één van de betere games van afgelopen maar. Dit spel kun je zonder twijfel aanschaffen.
Heb er veel lol mee gehad maar de vele quick time events vond ik wel vervelend. En voor een tomb raider vond ik het jammer dat er zo weinig puzzel elementen in zaten.

Dus voor mij was the last of us net wat beter, maar was tomb raider zeker vet.
pi_135475782
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 11:31 schreef Retarded het volgende:

ziet er erg goed uit, en dat al op youtube met zn crappy kwaliteit! Ik heb mn 360 versie al verkocht, en de ps4 versie in de pre-order. Game is echt fantastisch, kan niet wachten om hem opnieuw te spelen!
Ziet er goed uit, heb hem gespeeld op ulta etc. op de PC en dit komt aardig in de buurt. :Y

Zeker een van de tofste games die ik vorig jaar heb gespeeld.

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 11:42 schreef BraboMeneer het volgende:

[..]

En veel mensen vinden juist de actie van Tomb Raider over the top, vooral vergeleken met de Tomb Raiders van vroeger.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 13:51:35 #183
343369 Laser.
Love Always Shines
pi_135476849
Vraagje.

Als ik bij "What's new" kijk zie ik alleen vakjes die over mij gaan. Dus welke games ik heb gespeeld. Echter krijg ik daar helemaal niets te zien van vrienden. Is dat een instelling van mijn kant? Beide vrienden hebben ook een PS4.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 13:56:41 #184
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_135477110
Die TR haal ik ook gewoon zodra ie in prijs keldert, lijkt me een leuke game maar voor mij geen must-have die ik direct wil aanschaffen. Niet dat de prijs te hoog ligt, kan er gewoon prima op wachten.

Heb 'm nooit gespeeld trouwens, ziet er wel goed uit. :7
  dinsdag 14 januari 2014 @ 13:57:10 #185
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_135477142
quote:

ziet er erg goed uit, en dat al op youtube met zn crappy kwaliteit! Ik heb mn 360 versie al verkocht, en de ps4 versie in de pre-order. Game is echt fantastisch, kan niet wachten om hem opnieuw te spelen!
Ik heb dat ook idd, op de 360 uitgespeeld en alles gedaan maar wil hem ook weer op de next gen gaan spelen. Vooral omdat er zo veel toffe uitzichten enzo in zaten.

Actie was wel te veel ja maar dat is in alle games, van mij zou dat echt niet hoeven maar denk dat de meerderheid wel constant wil.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_135477748
Er is weer een BF4 patch :

quote:
Jan 14 PS4 Game Update Notes
-Various fixes for improving general stability
-Fixed flickering in map and minimap on Rouge Transmission and Operation Locker
-Fixed issue with player spawning under the map in Lancang Dam
-Increased damage by 25% for the Stealth Jet 20mm cannons
-Normalized repair rates across all vehicles. Vehicles with lower health points, like aircraft and transport vehicles, now repair more slowly than before
-Fixed a bug where the M1 Abrams Coaxial HMG ammo box was occasionally blocking the driver’s camera
-Fix for friendly marker not always showing when needed to, resulting in players shooting team members
-Fixed problem with killer health in kill card not being correctly updated (showing 100% health even though the soldier was hurt)
-EU Players: Fixed bug where game wouldn’t start when when the console was running in any of these languages: Japanese, Dutch, Portuguese, Traditional Chinese, Korean, Czech, Brazilian Portuguese
-Fix for bug where it looked like soldier was dying with 1 health instead of 0
-Fixed a player feedback timing issue where blood was appearing before other damage indicators, and before damage was actually done
  dinsdag 14 januari 2014 @ 15:31:28 #187
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_135481107
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 13:51 schreef Laser. het volgende:
Vraagje.

Als ik bij "What's new" kijk zie ik alleen vakjes die over mij gaan. Dus welke games ik heb gespeeld. Echter krijg ik daar helemaal niets te zien van vrienden. Is dat een instelling van mijn kant? Beide vrienden hebben ook een PS4.
Spelen ze er ook op? :P
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_135481203
Gisteren na 15 dagen overleven in Don't Starve toch iets the enthausiast op zoek naar eten gegaan. Wat een heerlijk grappig spelletje is het zeg :D
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
  dinsdag 14 januari 2014 @ 15:35:59 #189
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_135481262
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 15:34 schreef Poit het volgende:
Gisteren na 15 dagen overleven in Don't Starve toch iets the enthausiast op zoek naar eten gegaan. Wat een heerlijk grappig spelletje is het zeg :D
Ik snap er echt helemaal geen drol van :@
pi_135481396
quote:
3s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 15:35 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ik snap er echt helemaal geen drol van :@
:D
Gewoon zorgen dat je niet dood gaat :P
  dinsdag 14 januari 2014 @ 15:45:51 #191
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_135481568
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 15:39 schreef Poit het volgende:

[..]

:D
Gewoon zorgen dat je niet dood gaat :P
Ik moet toegeven dat ik de game heb proberen te spelen met een krijsende baby op de achtergrond :X Ik snapte dat ik kon rondlopen, gras kon maaien, een axe kon maken en daarmee bomen kon omhakken. Maar verder dan dat ben ik nog niet gekomen _O-

Andere keer nog eens proberen dan maar
pi_135481659
quote:
3s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 15:45 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ik moet toegeven dat ik de game heb proberen te spelen met een krijsende baby op de achtergrond :X Ik snapte dat ik kon rondlopen, gras kon maaien, een axe kon maken en daarmee bomen kon omhakken. Maar verder dan dat ben ik nog niet gekomen _O-

Andere keer nog eens proberen dan maar
En met de houtblokken die je van die bomen omhakken krijgt kun je samen met gras, vuur maken.
Met vuur kun je dingen koken, etc etc etc
pi_135481863
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 15:48 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

En met de houtblokken die je van die bomen omhakken krijgt kun je samen met gras, vuur maken.
Met vuur kun je dingen koken, etc etc etc
En zo verder inderdaad :D
De game is behoorlijk fors.. Heb het idee nog geen 10% van de te maken / vinden items gezien te hebben.
Ik had overigens wel een pimpin' hoed :D
pi_135481898
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 15:55 schreef Poit het volgende:

[..]

En zo verder inderdaad :D
De game is behoorlijk fors.. Heb het idee nog geen 10% van de te maken / vinden items gezien te hebben.
Ik had overigens wel een pimpin' hoed :D
Ik zit pas in day 6 geloof ik, leuk spel hoor maar ik start op 't moment iig nog liever Fifa of BF op. ;)
pi_135482027
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 15:56 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik zit pas in day 6 geloof ik, leuk spel hoor maar ik start op 't moment iig nog liever Fifa of BF op. ;)
Heb ik beide niet. En Fifa 13 doe ik ook een stuk minder dan ik had verwacht.
Moet Killzone nog uitspelen. Dan gaan we maar eens verder kijken :)
De demo van Lego Marvel beviel me trouwens ook enorm :) Die maar eens uit de budgetbakken halen later :)
  dinsdag 14 januari 2014 @ 16:01:22 #196
343369 Laser.
Love Always Shines
pi_135482040
quote:
3s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 15:31 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Spelen ze er ook op? :P
Jazeker! :D
pi_135482111
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:00 schreef Poit het volgende:

[..]

Heb ik beide niet. En Fifa 13 doe ik ook een stuk minder dan ik had verwacht.
Moet Killzone nog uitspelen. Dan gaan we maar eens verder kijken :)
De demo van Lego Marvel beviel me trouwens ook enorm :) Die maar eens uit de budgetbakken halen later :)
Had Fifa eerst laten liggen omdat de demo mij niet echt had overtuigd, maar afgelopen week begon ’t toch te kriebelen, speelde ik de demo nog een paar keer en toen toch maar gekocht.
Lees best veel klachten over de gameplay online maar zelf ben ik wel tevreden eigenlijk, nog wel dan. :P

BF4 is sinds de eind december update prima te spelen en ik las dat de update van vandaag ook weer wat bugs eruit gehaald heeft.
Zeker een aanrader nu als je een multiplayer shooter zoekt, met 64 man Conquest spelen is echt heel tof! (dat vind ik nog ’t grootste verschil met currentgen, grafisch is het ook veel mooier maar die 64 ipv 24 man op een server is echt gamechanging)

KZ moet ik ook nog steeds uitspelen, laatste drie chapters nog geloof ik, ook erg tof als je het mij vraagt maar daar zijn maar weinig mensen het mee eens geloof ik. :D

Lego Marvel is ook wel leuk ja, tenminste, voor zover ik de demo heb gespeeld.
pi_135482456
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:03 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Had Fifa eerst laten liggen omdat de demo mij niet echt had overtuigd, maar afgelopen week begon ’t toch te kriebelen, speelde ik de demo nog een paar keer en toen toch maar gekocht.
Lees best veel klachten over de gameplay online maar zelf ben ik wel tevreden eigenlijk, nog wel dan. :P

BF4 is sinds de eind december update prima te spelen en ik las dat de update van vandaag ook weer wat bugs eruit gehaald heeft.
Zeker een aanrader nu als je een multiplayer shooter zoekt, met 64 man Conquest spelen is echt heel tof! (dat vind ik nog ’t grootste verschil met currentgen, grafisch is het ook veel mooier maar die 64 ipv 24 man op een server is echt gamechanging)

KZ moet ik ook nog steeds uitspelen, laatste drie chapters nog geloof ik, ook erg tof als je het mij vraagt maar daar zijn maar weinig mensen het mee eens geloof ik. :D

Lego Marvel is ook wel leuk ja, tenminste, voor zover ik de demo heb gespeeld.
Ik heb Fifa 14 niet, niet omdat dit deel niet goed vind maar omdat ik ook deel 13 veel te weinig heb gespeeld om de aankoop te verantwoorden.
BF4 speel ik toch echt liever op een PC
pi_135492285
Lego marvel is ook een leuke game.Ik heb de ps4 besteld bij gamemania..Hij zou deze week binnen komen dus ben benieuwd
pi_135493887
quote:

Nice! Die ga ik ook zeker spelen :)
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')