Zinloze discussie, ik vermaak me er goed mee. Bovenstaande begrijp ik niet helemaal maar dat is prima.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En daarbij zijn er altijd een paar spelers die zo goed zijn dat je jezelf mankeert als je ze niet haalt.
Het is niet echt een discussie toch? Ieder zijn ding waren we al over uit.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Zinloze discussie, ik vermaak me er goed mee. Bovenstaande begrijp ik niet helemaal maar dat is prima.
Is helemaal waar maar jezelf mankeren door het niet afschaffen van spelers is nogal bijzonder. Gezien het namelijk om vraag/aanbod en jouw investering gaat, die je al dan niet kan maken. Messi bijvoorbeeld, erg handig maar niet te betalen.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het is niet echt een discussie toch? Ieder zijn ding waren we al over uit.
Pace abusers bv.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Is helemaal waar maar jezelf mankeren door het niet afschaffen van spelers is nogal bijzonder. Gezien het namelijk om vraag/aanbod en jouw investering gaat, die je al dan niet kan maken. Messi bijvoorbeeld, erg handig maar niet te betalen.
budget?quote:Op maandag 13 januari 2014 15:41 schreef Baghdaddy het volgende:
Ik ben van plan een monitor (23"?) aan te schaffen voor de PS4. Iemand tips of ervaringen?
Die nemen de telefoon niet op daar.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:59 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
Misschien even de MediaMarkt in Eindhoven bellen. Wie weet hebben ze er nog wel een paar liggen.
Iedereen is gewoon te kopen en verkopen hoor?quote:Op maandag 13 januari 2014 15:47 schreef SugeLucky het volgende:
Er zijn bij fifa14 overigens ook maar een beperkt aantal spelers beschikbaar voor de transfermarkt. Vorig jaar waren volgens mij zo goed als alle spelers te kopen en verkopen. Ik begrijp niet wat de gedachte hier achter is naast dat ze wellicht willen dat je die packs koopt om spelers te krijgen die je niet op de transfermarkt kan kopen.
Alleen de spelers in je starterpack niet (FUT) de rest wel inderdaad.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:02 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Iedereen is gewoon te kopen en verkopen hoor?
Dan is het toch geen 2 vs 2, maar 2 vs 1quote:Op maandag 13 januari 2014 17:58 schreef Sickert het volgende:
Dat 2vs2 met Fifa kan toch enkel met 1 vriend tegen een random tegenstander? of heb ik iets over het hoofd gezien
Vorige week woensdag heb ik serieus 30 minuten aan de lijn gehangen. Precies na 30 minuten werd er opgenomen.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:52 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Die nemen de telefoon niet op daar.
Als ik opzoek ga naar bijvoorbeeld een goldplayer, spits, uit de spaanse competitie, krijg ik steeds dezelfde 6 a 7 namen te zien. Je gaat me toch niet vertellen dat er maar zo weinig spitsen in Spanje spelen? Of zijn er maar zo weinig goldplayers?quote:Op maandag 13 januari 2014 17:02 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Iedereen is gewoon te kopen en verkopen hoor?
Ik speel zelf op deze Acer S243HL niks dan lof! Alleen de box is niet heel verassend natuurlijk. Hoe sluit je externe speakers aan op zo'n monitor?quote:Op maandag 13 januari 2014 15:41 schreef Baghdaddy het volgende:
Ik ben van plan een monitor (23"?) aan te schaffen voor de PS4. Iemand tips of ervaringen?
www.futhead.comquote:Op maandag 13 januari 2014 20:52 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Als ik opzoek ga naar bijvoorbeeld een goldplayer, spits, uit de spaanse competitie, krijg ik steeds dezelfde 6 a 7 namen te zien. Je gaat me toch niet vertellen dat er maar zo weinig spitsen in Spanje spelen? Of zijn er maar zo weinig goldplayers?
Lijkt me heel erg vreemd en dan waren er wel meer klachten geweest denk ikquote:Op maandag 13 januari 2014 20:52 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Als ik opzoek ga naar bijvoorbeeld een goldplayer, spits, uit de spaanse competitie, krijg ik steeds dezelfde 6 a 7 namen te zien. Je gaat me toch niet vertellen dat er maar zo weinig spitsen in Spanje spelen? Of zijn er maar zo weinig goldplayers?
Die test range is idd handig, vooral voor het vliegen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:26 schreef rene90 het volgende:
BF4 ben ik nu veel aan het spelen, wel erg prettig dat ze een 'test range' hebben toegevoegd waar je op je gemak wat wapens kan uitproberen en ook alle voertuigen. Het vliegen is wel wat veranderd wat wel even wennen is. Verder moet ik het nog maar wat meer spelen, 64 man op een server is wel mooi natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |