Is niet gratis, je betaald ervoor.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:19 schreef MMaRsu het volgende:
PS+ is nodig om online te kunnen gamen op je PS4. Daarnaast is het een soort leenservice waarbij je maandelijks gratis games krijgt. Deze games zijn verbonden aan je account als je ze download en zolang als je PS+ hebt kun je deze blijven spelen, gratis en voor niks.
Zo heb ik nu al Don't Starve ( geweldige game trouwens! ), Res0gun en Contrast gekregen via PS+. Als je online gaat gamen heb je sowieso PS+ nodig dus het toffe is dat je dan dus maandelijks nieuwe games krijgt.
Klopt maar qua wat je er voor krijgt is het super. Als je ziet welke games je daarvoor kunt spelen en de hoeveelheid games. PS+ is juist waar andere consoles het tegen moeten afleggen.quote:Op zondag 12 januari 2014 11:02 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Is niet gratis, je betaald ervoor.
Ik speel alleen Fifa momenteel en dat verwacht ik op de PS4 ook te gaan doenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:27 schreef eight het volgende:
[..]
Alsof het wachten dan voorbij is![]()
Daarna moet je wachten tot maart voor infamous en MGS en vervolgens weer lang wachten tot in september Destiny komt..
Ik verwacht dat gamers hele geduldige mensen worden
Misschien even de MediaMarkt in Eindhoven bellen. Wie weet hebben ze er nog wel een paar liggen.quote:Op zondag 12 januari 2014 16:51 schreef Nickskuh het volgende:
Iemand nog een winkel waar ze losse ps4's verkopen? Maakt niet uit waar in Nederland
Zijn daar ook alweer uitverkocht inmiddels, als ik de Twitter account mag geloven. Krijgen wel komende week (volgens mij weer vrijdag) weer een nieuwe levering. Mediamarkt lijkt de enige die het allemaal een beetje op orde heeft..quote:Op zondag 12 januari 2014 18:59 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
Misschien even de MediaMarkt in Eindhoven bellen. Wie weet hebben ze er nog wel een paar liggen.
Dat hebben ze mij inderdaad ook verteld. Aankomende week is het dan alleen console only. Dus er komen geen Knack of Killzone bundels binnen. Volgens de Mediamarkt in Eindhoven zal de Killzone bundel ook niet meer geleverd worden, dus ook niet de Killzone bundel met 2 controllers en camera..quote:Op zondag 12 januari 2014 19:44 schreef BartMcCormick het volgende:
[..]
Zijn daar ook alweer uitverkocht inmiddels, als ik de Twitter account mag geloven. Krijgen wel komende week (volgens mij weer vrijdag) weer een nieuwe levering. Mediamarkt lijkt de enige die het allemaal een beetje op orde heeft..
Ben benieuwd hoeveel er dan geleverd gaan worden.. Wel bizar, de Game Mania waar ik 'm heb gepreordered kon niet zeggen of ze er woensdag a.s. wel 25 binnen zullen krijgen, terwijl de MM er dus 160 binnen krijgt en een week later nog meer..quote:Op zondag 12 januari 2014 20:08 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
Dat hebben ze mij inderdaad ook verteld. Aankomende week is het dan alleen console only. Dus er komen geen Knack of Killzone bundels binnen. Volgens de Mediamarkt in Eindhoven zal de Killzone bundel ook niet meer geleverd worden, dus ook niet de Killzone bundel met 2 controllers en camera..
Weet niet of je graag met meerdere vrienden online speelt maar dat zit er niet meer inquote:Op zondag 12 januari 2014 13:11 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik speel alleen Fifa momenteel en dat verwacht ik op de PS4 ook te gaan doen. Division gaat erg goed worden maar dat duurt inderdaad nog even
. Verder ben ik niet zo haastig ingesteld maar speel graag Fifa op de PS4. Zal ook weer voor Fifa 15 gaan.
En zoals ik zei, mijn oude gaat naar neefje, die maak ik graag blij
Om vervolgen basisfuncties toe te voegen,met een prijskaartje eraan.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:43 schreef Sickert het volgende:
[..]
Weet niet of je graag met meerdere vrienden online speelt maar dat zit er niet meer in
EA heeft er een hoop dingen uit gesloopt...
Ooh, dit hoor ik niet graag... Speel regelmatig 2vs2 online, kan dat nog wel?quote:Op zondag 12 januari 2014 22:43 schreef Sickert het volgende:
[..]
Weet niet of je graag met meerdere vrienden online speelt maar dat zit er niet meer in
EA heeft er een hoop dingen uit gesloopt...
Alleen co-op Seasons. (met iemand via PSN, dus niet naast je op de bank)quote:Op maandag 13 januari 2014 09:04 schreef jackson het volgende:
[..]
Ooh, dit hoor ik niet graag... Speel regelmatig 2vs2 online, kan dat nog wel?
Die Co-op seizoenen pak ik inderdaad regelmatig met wat vrienden. Speelt goed ook met een maatje vanuit Denemarken. Goed om te horen dat de gameplay wel erg sterk is, dat hoor ik van meerdere kanten. Verder speel ik veel FUT.quote:Op maandag 13 januari 2014 09:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Alleen co-op Seasons. (met iemand via PSN, dus niet naast je op de bank)
Moet trouwens wel zeggen dat na enige gewenning de gameplay wel goed is hoor van nextgen Fifa, beter dan ik in eerste instantie had verwacht.
FUT speel ik juist weer helemaal niet, vind die gameplay echt te ''arcade'' en heb ook niets met kaartjes sparen.quote:Op maandag 13 januari 2014 09:11 schreef jackson het volgende:
[..]
Die Co-op seizoenen pak ik inderdaad regelmatig met wat vrienden. Speelt goed ook met een maatje vanuit Denemarken. Goed om te horen dat de gameplay wel erg sterk is, dat hoor ik van meerdere kanten. Verder speel ik veel FUT.
Ik heb ook niks met kaartjes sparen maar wel met het opbouwen van een team. Mooi om steeds betere spelers te kunnen halen en alle vrijheid te hebben mbt spelers / opstellingen etc. Ieder zijn ding natuurlijk.quote:Op maandag 13 januari 2014 09:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
FUT speel ik juist weer helemaal niet, vind die gameplay echt te ''arcade'' en heb ook niets met kaartjes sparen.
Ben bezig met een player career, wel lachen op zich, en verder zoals altijd Seasons met FC Utrecht.
Geef je eigen locatie (regio)en er zal voor je worden gezocht want het lijkt mij sterk dat jij alleen voor een PS4 als je bij wijze van in Den Helder woont en deze in Venlo wordt verkocht er helemaal heen reist.quote:Op zondag 12 januari 2014 16:51 schreef Nickskuh het volgende:
Iemand nog een winkel waar ze losse ps4's verkopen? Maakt niet uit waar in Nederland
Alle vrijheid vind ik nogal tegenvallen aangezien je rekening moet houden met de chemistry wanneer je spelers opstelt. Dat vind ik een groot minpunt.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Mooi om steeds betere spelers te kunnen halen en alle vrijheid te hebben mbt spelers / opstellingen etc. Ieder zijn ding natuurlijk.
quote:Op maandag 13 januari 2014 13:14 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Alle vrijheid vind ik nogal tegenvallen aangezien je rekening moet houden met de chemistry wanneer je spelers opstelt. Dat vind ik een groot minpunt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |