Hmm het plaatje op internet lijkt meer op een sprintschoen, die eronder lijkt me veel meer drop te hebben.quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:37 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Misschien wel even navragen? Kan zijn dat het hezelfde model maar van een ander jaar is. Het is sowieso niet alleen de belichting, het logo zit op een hele andere plek. Constructie ziet er verder wel helemaal hetzelfde uit.
Heb je wel je voeten en loopstijl laten analyseren door een hardloopwinkel? Dat is misschien niet geheel onverstandig, want nu zou goedkoop wel eens duurkoop kunnen worden. Wellicht proneer je, en heb je schoenen nodig die dat corrigeren. Nike staat niet bekend om zijn dempende factor en stevigheid, terwijl je voeten dat misschien wel nodig hebben.quote:
Allereerst: gefeliciteerd! En dat hadden we in het vorige topic al geadviseerd.quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:45 schreef Levitas het volgende:
[..]
Heb je wel je voeten en loopstijl laten analyseren door een hardloopwinkel? Dat is misschien niet geheel onverstandig, want nu zou goedkoop wel eens duurkoop kunnen worden. Wellicht proneer je, en heb je schoenen nodig die dat corrigeren. Nike staat niet bekend om zijn dempende factor en stevigheid, terwijl je voeten dat misschien wel nodig hebben.
Misschien heb je er wel helemaal geen last van, dat kan ook zomaar zijn, maar zo vergroot je de kans op blessures natuurlijk wel.
En bedankt iedereen voor de felicitaties natuurlijk!
Naast dat dat gewoon niet verstandig is, heb je ook trailschoenen en geen wegschoenen gekocht. Als ik het goed zie heb je deze, al hebben alle Nike trailschoenen zo'n soort zool: http://store.nike.com/nl/(...)d-754267/pgid-754269quote:
Dat komt volgens mij door de iets andere hoek waarin de foto is genomen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:45 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hmm het plaatje op internet lijkt meer op een sprintschoen, die eronder lijkt me veel meer drop te hebben.
Wat is er mis met trailschoenen dan? Ik heb alleen begrepen dat ze meer grip hebben, wat ik zelf wel fijn vind.quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:50 schreef hatsaflats het volgende:
Naast dat dat gewoon niet verstandig is, heb je ook trailschoenen en geen wegschoenen gekocht. Als ik het goed zie heb je deze, al hebben alle Nike trailschoenen zo'n soort zool: http://store.nike.com/nl/(...)d-754267/pgid-754269
Die zijn voor niet-asfaltondergronden en slijten als de neten als je daar 100% mee op de weg gaat lopen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat is er mis met trailschoenen dan? Ik heb alleen begrepen dat ze meer grip hebben, wat ik zelf wel fijn vind.
Ik heb de Speedcross 3 en de xt wings 3. Echte super schoenen voor trailrunningquote:
ik heb de Sense Mantra.quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:40 schreef raimen het volgende:
[..]
Ik heb de Speedcross 3 en de xt wings 3. Echte super schoenen voor trailrunning
Zijn ook mooi schoenen die Matra'squote:Op donderdag 9 januari 2014 11:43 schreef Guard het volgende:
[..]
ik heb de Sense Mantra.
Zitten echt heerlijk door dat endofit
Goed gedaan!quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:47 schreef amaranta het volgende:
Vanmorgen 10km! Gelopen.
Ging niet zo hard, maar wel in één keer. Ben echt trots op mezelf!!
Balen joh!quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:03 schreef Lastpost het volgende:
M'n teller van dit jaar staat nog steeds op 13km, inmiddels dag 8 van rusthouden i.v.m scheenpijn en voel amper verbetering. Morgen even langs de huisarts.
das 13 km meer dan ik...quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:03 schreef Lastpost het volgende:
M'n teller van dit jaar staat nog steeds op 13km, inmiddels dag 8 van rusthouden i.v.m scheenpijn en voel amper verbetering. Morgen even langs de huisarts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |