abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 januari 2014 @ 07:24:18 #1
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_135262520

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar Lady Oracle als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellen
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2014 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run

[ Bericht 0% gewijzigd door SEMTEX op 10-01-2014 22:52:51 ]
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_135262646
@Levitas gefeliciteerd!!!
pi_135262692
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 05:22 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik snap die fetisj voor het per se continu willen doorlopen, kost wat 't kost.Wat maakt het nou uit om af en toe een paar tellen de spieren te ontspannen of rustig wat te drinken tijdens een wedstrijd? Ik denk dat het uiteindelijk betere trainingen oplevert en ook snellere eindtijden, omdat je na een korte pauze gewoon weer beter kunt lopen dan wanneer je krampachtig door strompelt.
Ik snap het wel, dat is gewoon een doel wat je voor ogen hebt als je begint, die 5 km aan een stuk lopen.
Je opmerkingen snijden hout, maar men wil gewoon dat eerste doel bereiken, die 5 km aan één stuk hardlopen.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_135262941
Levitas van harte :)

Ik snap dat onafgebroken willen doorlopen wel. Vooral op de langere afstanden tijdens mijn M-training voelde dat mentaal heel goed en de wetenschap dat ik dat al eens geflikt had nam ik ook mee in de M zelf. Maar ik denk ook dat het persoonlijk is en dat het voor anderen niet zo hoeft te werken.
pi_135263262
Er zit een best grote kloof tussen willen en wijsheid. Zorg dat je de stevigste brug eroverheen vindt, anders kun je nog best eens hard vallen.

[/tegeltjeswijsheid by Mo]
Ja doei.
  donderdag 9 januari 2014 @ 08:49:17 #6
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_135263335
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 08:44 schreef motorbloempje het volgende:
Er zit een best grote kloof tussen willen en wijsheid. Zorg dat je de stevigste brug eroverheen vindt, anders kun je nog best eens hard vallen.

[/tegeltjeswijsheid by Mo]
gewoon hardlopend een aanloop nemen,springen en hopen dat je de overkant haal.....
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_135263820
Ik word juist altijd heel stijf als ik even stilsta :o liever op een heel rustig tempo doorjoggen. (Oh nee, ik zei joggen!)

Bleh, kwakkelende gezondheid.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_135263844
Hoi iedereen,

mijn eerste post in dit topic. Ik ben nu bezig met Evy, serieus sinds juni, maar op een laag tempo. Eind september ziek geworden en zo'n 2 maanden weinig gedaan. Nu weer een paar weken bezig en heb gisteren les 7 gelopen van Evy. Gaat best lekker. Ik heb me ingeschreven voor de 5 km van de Leidse Marathon in mei. Goede motivatie wel. Probeer in ieder geval 2 keer per week te lopen, 3 als het lukt.
pi_135263847
Nou, ik zal ook maar weer eens wat posten (en nu wat actiever proberen bij te blijven, de topics lopen zo hard ;))

In oktober gestart met hardlopen, na 2 weken een scheenbeen blessure opgelopen. Naar de sport arts geweest en een maand rust gehad.

Daarna meteen nieuwe schoenen gekocht en weer gaan lopen! Ging prima tot deze week, heb nu last van een vervelende lies blessure :(
Het vervelende is dat ik het zo ontzettend rustig opbouw, daar ligt het dus allemaal niet aan.

Het is wat dat hardlopen ;) Ik ga maar eens flink werken aan core stabiliteit en heb binnenkort 3 sessies bij een loopschool om mijn looptechniek te analyseren en te verbeteren.
  donderdag 9 januari 2014 @ 09:26:08 #10
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_135263867
Mijn heen en weer routes zijn daarin perfect 8-) . Ik loop altijd de helft, stop eventjes, keer om en loop weer terug. Zo heb ik er altijd een korte bijtankpauze in :)
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  donderdag 9 januari 2014 @ 09:26:53 #11
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_135263882
Maar er fietsen (ja fietsen) nu 2 dingen door elkaar: aan één stuk door ineens 25 min gaan lopen in een training als beginner & aan één stuk doorlopen tijdens een wedstrijd ja/nee.

De eerste is mi een no-go. De tweede maar wat je wil ;)

Eigenlijk is alles maar wat je wil w/
pi_135263893
Ik moest gisteren bij de heuveltraining héél even stoppen omdat m'n sok niet goed zat, en moest nog één keer die stomme heuvel op en af... kon daarna écht niet meer op gang komen :%
Maar normaal even stoppen bij 'n normale run vind ik totaal niet erg.

Gefeliciteerd trouwens, Levitas! :*

En welkom nieuwen! :W
Ja doei.
  donderdag 9 januari 2014 @ 09:27:58 #13
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_135263901
welkom Yellowflower en Chuck, gewoon lekker vol houden, zowel het lopen als het posten!
  donderdag 9 januari 2014 @ 09:29:11 #14
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_135263927
de collega en zijn loopvriendin waarmee ik verleden jaar de TdF liep gaan dit jaar beiden voor de 50km ^O^
pi_135263986
Welkom nieuwe lopers! En gefeliciteerd Levitas!
pi_135264107
Welkom Levitas! Gefeliciteerd nieuwe lopers!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  donderdag 9 januari 2014 @ 09:39:34 #17
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_135264143
quote:
14s.gif Op donderdag 9 januari 2014 09:37 schreef De_kluizenaar het volgende:
Welkom Levitas! Gefeliciteerd nieuwe lopers!
:D
c_/

En idem vice versa trouwens!
  donderdag 9 januari 2014 @ 10:16:21 #18
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_135265045
Welkom nieuwelingen! *O*
Wel de voortgang blijven melden!

En van harte Levi!
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  donderdag 9 januari 2014 @ 10:22:43 #19
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_135265184
Gisteravond lekker door de regen gelopen zwemles gehad. Pittige heuveltraining. Stukje warming up, 8 keer de bult op en neer gegaan. En daarna rustig teruggehobbeld naar de club. Al met al toch weer 8 kilometer afgetikt waarvan ongeveer de helft de warming up en cooling down waren.

En vandaag voel ik het in m'n bovenbenen. Blijkbaar toch m'n best gedaan. :%

http://www.endomondo.com/workouts/284220435/10882483

Wel volledig verzopen teruggekomen. Onder de douche was het minder nat.
pi_135265313

_O-
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_135265458
Het valt me nu pas op, dat de schoenen die ik gisteren binnenkreeg. Er helemaal niet uitzien zoals ik ze besteld had. Ze heten wel hetzelfde volgens mij.

Dit plaatje staat op de website

Dit zijn de schoenen die ik heb.

donderdag 9 januari 2014 @ 10:37:22 #22
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_135265531
quote:
14s.gif Op donderdag 9 januari 2014 10:34 schreef Myraela het volgende:
Het valt me nu pas op, dat de schoenen die ik gisteren binnenkreeg. Er helemaal niet uitzien zoals ik ze besteld had. Ze heten wel hetzelfde volgens mij.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Misschien wel even navragen? Kan zijn dat het hezelfde model maar van een ander jaar is. Het is sowieso niet alleen de belichting, het logo zit op een hele andere plek. Constructie ziet er verder wel helemaal hetzelfde uit.
pi_135265583
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 10:37 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Misschien wel even navragen? Kan zijn dat het hezelfde model maar van een ander jaar is. Het is sowieso niet alleen de belichting, het logo zit op een hele andere plek. Constructie ziet er verder wel helemaal hetzelfde uit.
Ja, ik ga het even navragen. Of ze in ieder geval even op de hoogte stellen ervan.
pi_135265618
quote:
14s.gif Op donderdag 9 januari 2014 10:34 schreef Myraela het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En deze heb je aan laten meten, of zijn dit die schoenen in de aanbieding voor 50 euro?
pi_135265701
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 10:40 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

En deze heb je aan laten meten, of zijn dit die schoenen in de aanbieding voor 50 euro?
Aanbieding.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')