Ik weet het niet.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:31 schreef arjan1112 het volgende:
is het dit jaar nou echt zoveel kouder dan normaal in de vs ..
in denver is het bv. gewoon 5 graden boven 0... in Florida 20 graden.. enz
Ze heeft gewoon gelijk.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:35 schreef arjan1112 het volgende:
[ afbeelding ]
Ze heeft best dikke tieten voor een chineesje met haar racistische boek..
http://www.volkskrant.nl/(...)het-beter-doen.dhtml
Wat zou er gebeuren als in Nederland iemand dat ging onderzoeken en er een boek over schreef ?quote:
Dan zou het Zwarte Piet-gehuil een peulenschil lijken.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:41 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Wat zou er gebeuren als in Nederland iemand dat ging onderzoeken en er een boek over schreef ?
die mevr. is chinees hoor.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:43 schreef betyar het volgende:
Dat komt omdat de Joden alles mogen, als je ze tegenhoudt word je als antisemiet bestempeld, een verwijzing naar de holocaust ligt uiteraard ook meteen op de tong bij ze.![]()
![]()
quote:
De kop alleen al.quote:'Tijgermoeder' brult VS weer wakker: waarom Joden en Indiërs het beter doen
Bah.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:54 schreef betyar het volgende:
[..]
Rotsen klappen in Canada uit elkaar.
Volgende week kan je weer flink gaan stoken als het goed is.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:54 schreef betyar het volgende:
[..]
Rotsen klappen in Canada uit elkaar.
Ik stook al vanaf oktober.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Volgende week kan je weer flink gaan stoken als het goed is.
Hopelijk wordt het geen winter.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Volgende week kan je weer flink gaan stoken als het goed is.
Zeer herkenbare zaken. En dan sta jij nog niet eens bekend als "de IT'er".quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:15 schreef De_Guidance het volgende:
Ik mag de computer van de buurvrouw fixen. joepie
Goed zo, doe je eindelijk ook wat voor je medemens.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:15 schreef De_Guidance het volgende:
Ik mag de computer van de buurvrouw fixen. joepie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |