Joop niet meerquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:51 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ehm, wist je dat een zeeleeuw heel goed kunsjes kan doen
quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:52 schreef marcodej het volgende:
Deze man is de enige man die Herman Pleij recht in zijn ogen aan kan kijken.
andries montangequote:Op woensdag 8 januari 2014 23:53 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Rebus.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Andriesgod.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:53 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Rebus.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
het zal wel andries knevel zijn maar ik weet niet waar je die knevel vandaan haaltquote:
Dat zit op Chiel zijn bovenlip.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:54 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
het zal wel andries knevel zijn maar ik weet niet waar je die knevel vandaan haalt
Chiel heeft een enorme knevel.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:54 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
het zal wel andries knevel zijn maar ik weet niet waar je die knevel vandaan haalt
Neee, dat is een verfkwastquote:
Nee hoor gewoon een andere hoogleraar zoeken op internet. Hebben we van Alexander geleerd.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:55 schreef ajacied4lf het volgende:
Daar moet je dan anderhalf uur naar luisteren tijdens college's.
Alleen als je een bamibakkerstudie doetquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:55 schreef ajacied4lf het volgende:
Daar moet je dan anderhalf uur naar luisteren tijdens college's.
Whut?quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor gewoon een andere hoogleraar zoeken op internet. Hebben we van Alexander geleerd.
weer wat geleerd.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:55 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Chiel heeft een enorme knevel.
Zoek maar op in het woordenboek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |