Joop niet meerquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:51 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ehm, wist je dat een zeeleeuw heel goed kunsjes kan doen
quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:52 schreef marcodej het volgende:
Deze man is de enige man die Herman Pleij recht in zijn ogen aan kan kijken.
andries montangequote:Op woensdag 8 januari 2014 23:53 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Rebus.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Andriesgod.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:53 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Rebus.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
het zal wel andries knevel zijn maar ik weet niet waar je die knevel vandaan haaltquote:
Dat zit op Chiel zijn bovenlip.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:54 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
het zal wel andries knevel zijn maar ik weet niet waar je die knevel vandaan haalt
Chiel heeft een enorme knevel.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:54 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
het zal wel andries knevel zijn maar ik weet niet waar je die knevel vandaan haalt
Neee, dat is een verfkwastquote:
Nee hoor gewoon een andere hoogleraar zoeken op internet. Hebben we van Alexander geleerd.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:55 schreef ajacied4lf het volgende:
Daar moet je dan anderhalf uur naar luisteren tijdens college's.
Alleen als je een bamibakkerstudie doetquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:55 schreef ajacied4lf het volgende:
Whut?quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor gewoon een andere hoogleraar zoeken op internet. Hebben we van Alexander geleerd.
weer wat geleerd.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:55 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Chiel heeft een enorme knevel.
Zoek maar op in het woordenboek.
Ik vind hem wel goed.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:55 schreef ajacied4lf het volgende:
quote:Ik steun marcod3j
Ja, met heel mijn hart. Wat een verschrikking.
Ik vind het verschrikkelijk, maar actief steunen?
We kunnen niet overal wat aan doen
Dat was gênant.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Was bij DWDD, college's via een stream.
Kimquote:Op donderdag 9 januari 2014 00:00 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Rebus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
-g
quote:
geweer toch schatjequote:Op donderdag 9 januari 2014 00:02 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Hoe moet je pistool ueberhaupt met een g schrijven?
Bent u bordeelhouder ?quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:02 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]je wint een massage met happy ending door een thaise griet naar keuze
Ja, renske gaaat twerken zoquote:Op donderdag 9 januari 2014 00:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heb even gedoucht, ben ik op tijd voor de afterparty?
damn, daar zou ik al het christelijke wel uit kunnen neukenquote:Op donderdag 9 januari 2014 00:05 schreef marcodej het volgende:
Marije Knevel is wel lekker.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:02 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]je wint een massage met happy ending door een thaise griet naar keuze
Hm, ben je kieskeurig of ben ik ook goed genoegquote:Op donderdag 9 januari 2014 00:08 schreef alors het volgende:
[..]Mag het ook een man zijn? En een andere etniciteit?
Familie?quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:05 schreef marcodej het volgende:
Marije Knevel is wel lekker.
[ afbeelding ]
3Onderzoekt is pure aids.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:10 schreef tralalala het volgende:
De Duitsers & 3onderzoekt waren trouwens beide topshows, het terugkijken waard (en volgende week dus meeposten in het topic...)
Ik denk het niet, omdat ik zo'n kwajongen ben.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:10 schreef tralalala het volgende:
De Duitsers & 3onderzoekt waren trouwens beide topshows, het terugkijken waard (en volgende week dus meeposten in het topic...)
3 onderzoekt vergeet ik altijd. Zag het topic toen het al was afgelopen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:10 schreef tralalala het volgende:
Psssst!quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:09 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Hm, ben je kieskeurig of ben ik ook goed genoeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Valt wel mee, maar bij thaise mannen stel ik me altijd van die mannetjes van 1.60 voor zonder gebitquote:Op donderdag 9 januari 2014 00:09 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Hm, ben je kieskeurig of ben ik ook goed genoeg
Is een tweeluik, dus dan hoef je volgende week ook niet te kijken.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:10 schreef Karina het volgende:
[..]
3 onderzoekt vergeet ik altijd. Zag het topic toen het al was afgelopen.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Psssst!Daar lijk ik wel wat op ja, alleen dan ben ik blond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, nou dan kan het alleen maar meevallenquote:Op donderdag 9 januari 2014 00:11 schreef alors het volgende:
[..]
Valt wel mee, maar bij thaise mannen stel ik me altijd van die mannetjes van 1.60 voor zonder gebitWho's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Psssst!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
vertrouwen hebben, mijn broederquote:
Al die broeders, daarom hebben alle moslims een abonnement op het Tros Kompas, de grootste familie van Nederland.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:14 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
vertrouwen hebben, mijn broeder
:y is gezelligquote:Op donderdag 9 januari 2014 00:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Al die broeders, daarom hebben alle moslims een abonnement op het Tros Kompas, de grootste familie van Nederland.
Okequote:Op donderdag 9 januari 2014 00:21 schreef Mani89 het volgende:
Slaap lekker iedereen, ik spreek jullie morgen weer ok?
Ik dacht zo in bed nog even?quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:21 schreef Mani89 het volgende:
Slaap lekker iedereen, ik spreek jullie morgen weer ok?
susan visserquote:Op donderdag 9 januari 2014 00:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Verklap even wie het is ok?
Frank Visser.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Verklap even wie het is ok?
Dolle duikavond kun je wel op je buik schrijven.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht zo in bed nog even?
Mani en ik hebben een hele speciale band. Hij is dan ook heel "speciaal".quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Dolle duikavond kun je wel op je buik schrijven.
Precies!quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En daar moet ik het mee doen zeker?
Liefdeskind van meester Frank terwijl er weer eens een hek verkeerd stond geplaatst.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies!
Wel toevallig dat er blijkbaar een Susan Visser meedoet
quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Liefdeskind van meester Frank terwijl er weer eens een hek verkeerd stond geplaatst.
Sorry pik ik heb net even een plaat van Froger opgezet en het kwam er in een keer allemaal uit.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht zo in bed nog even?
Ja lach maar, bij jou ligt ie ook op de wc.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ja. Ik zat een beetje te suffen. Gaat het nou over de Libelle
Nee bij mij zou eerder de Power Unlimited of een Computerblad liggen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja lach maar, bij jou ligt ie ook op de wc.
Haar zus gaaf haar het eerste exemplaar voor haar 50e verjaardag.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:04 schreef OProg het volgende:
Kan jij de eerste jaren van de Libelle nog herinneren Corrie?
Je moest je toch bezig houden terwijl je zat te wachten tot de oorlog een keer begon.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Haar zus gaaf haar het eerste exemplaar voor haar 50e verjaardag.
Je vroeg je toch af wat de Hertog van Alva nu weer van plan was.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:06 schreef OProg het volgende:
[..]
Je moest je toch bezig houden terwijl je zat te wachten tot de oorlog een keer begon.
Lollercaust.gifquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:06 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Lol! Omdat hij ook scheel kijkt.
Even wachten op Ebru Umar.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:10 schreef tralalala het volgende:
Beter nodigen ze Britt en Ymke uit ofzo, dit is saai.
Nopequote:Op donderdag 9 januari 2014 23:10 schreef groenen het volgende:
Is Derksen al geweest dit seizoen van Knevel en vd Brink?
Nee.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:10 schreef groenen het volgende:
Is Derksen al geweest dit seizoen van Knevel en vd Brink?
Zijn collega's van Sport1 dachten gewoon dat hij een rare tic had.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:12 schreef Specularium het volgende:
Was wel een schokkende onthulling van Kieft.
Niemand zag dit aan komen.
Zag je dat niet? Raar. Normaal ben je zo bijdehand.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:12 schreef Specularium het volgende:
Was wel een schokkende onthulling van Kieft.
Niemand zag dit aan komen.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Zag je dat niet? Raar. Normaal ben je zo bijdehand.
Ik denk dan, wat moeten wij met deze informatie?quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou we willen jou laten meegenieten van dit diepzinnige gesprek.
Dat denk ik ook van deze trailer voor de 293029e keer.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk dan, wat moeten wij met deze informatie?
Ik ook.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:23 schreef Karina het volgende:
Weer over die film. Wil hem wel zien trouwens.
Wel hoor.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je had opgelet had je geweten dat dit niet Wimpie is.
Tevens is Klaas nog een natural blondquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waar zie jij zijn coke stash dan?
Dat kind links zit helemaal onder man.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waar zie jij zijn coke stash dan?
Wim is ook een natural blond.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:25 schreef alors het volgende:
[..]
Tevens is Klaas nog een natural blond
Die twee meisjes doen van die ezelsoren bij elkaar xDquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat kind links zit helemaal onder man.
Oké.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:26 schreef Specularium het volgende:
Jimmy Geduld zat ook aan de coke. Deed 6 gram per week ofzo.
Kieft deed dit in 2 uur.
6 gram per week js hoogstens recreatief gebruik.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:26 schreef Specularium het volgende:
Jimmy Geduld zat ook aan de coke. Deed 6 gram per week ofzo.
Kieft deed dit in 2 uur.
Die bedoelde ik inderdaad ja, bedankt he.quote:
Wim zit inmiddels wel aan de Just For Men.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wim is ook een natural blond.
En een geitenvriend.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die bedoelde ik inderdaad ja, bedankt he.
Zijn neus is gewoon kapotgesnoven, dat loopt het wat sneller leeg allemaal. Wel handig als je verkouden bent.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:28 schreef tralalala het volgende:
Maar dat gesnuif tijdens wedstrijden, is dat een afkickverschijnsel ofzo?
Eens.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:32 schreef Caland het volgende:
De 10 kilometer schaatsen is nog boeiender dan deze uitzending.
Zelfs de stelling is supersaaiquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het geheim van 80 jaar Libelle is
Dat de inhoud steeds hetzelfde blijft
De bereikbaarheid van de redactie
Dat de redactie haar lezeressen serieus neemt
Dat de redactie zich precies weet hoe lezeressen denken
Anders
Aan deze stelling waag ik mij maar niet.
De Supercopa was meer legendarisch.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:35 schreef tralalala het volgende:
VBL / El Clásico, Real Madrid - FC Barcelona #6 Real gepowned.
Hier wist ik het al, tijdens die geniale knokwedstrijd laat op de avond.
Goh nu je het zegt.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ze heeft wel wallen onder haar ogen.
Ja, valt me nu ineens op. Nu zien jullie het vast ook.
Zo heeft iedereen zijn gebreken.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laatst had ik die droom over Jennifer.
Dus je bent er geweest.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:39 schreef Karina het volgende:
Die Libellemeet is nog erger dan Ikea op zondag.
Van die jonge moeders lastigvallen op de wc, heerlijk man.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:39 schreef tralalala het volgende:
[..]
Van die ranzige gehaktballen vreten.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:40 schreef Mani89 het volgende:
Alweer een boeiend onderwerp. Iemand nog leuke filmpjes?
En als ze je dan betrappen ben je weer de pineut, het is maar een potje neuken toch?quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Van die jonge moeders lastigvallen op de wc, heerlijk man.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:40 schreef Mani89 het volgende:
Alweer een boeiend onderwerp. Iemand nog leuke filmpjes?
quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Had Wim nog gewonnen eigenlijk? Ik geloof het niet toch?quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:41 schreef alors het volgende:
[..]Dat was echt een topshow. Helaas wegbezuinigd.
Bron?quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:44 schreef Caland het volgende:
Ernst Daniel Smid misbruikt kinderen.
there. I've said it.
De laatste keer dat ik moest huilen van de TV was toen ik Wilfred Genee de Jupiler League zag presenteren.quote:
Had ik je wel komen troosten hoor Johannesquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik moest huilen van de TV was toen ik Wilfred Genee de Jupiler League zag presenteren.
Uhhh oké.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Had ik je wel komen troosten hoor Johannes
Oh, dat vind ik aardigquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Had ik je wel komen troosten hoor Johannes
Uiteraard die is ook lekker zacht, mag je die even aan.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik aardigWel in je tijgerjas.
Een bekende van een bekende. Iedereen weet dat het zo is.quote:
Beetje een dubieus gifje, wat deed Tom met al die kinderen?quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er is maar 1 man die de show kan redden.
[ afbeelding ]
Tom Egbers
aan ze zittenquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Beetje een dubieus gifje, wat deed Tom met al die kinderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |