tegenwoordig is dat een gedrochtelijke hoerenverbinding ja. Maar toen NS nog normaal kon doen was er gewoon een directe stoptrein Utrecht - Zutphen via Arnhem.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:22 schreef b2py het volgende:
[..]
Neuh, als je van Driebergen naar de Klomp wilt, moet je via Ede-Wageningen of Utrecht..
Alleen in de spits, afhankelijk van het uur ingehaald op Driebergen=Zeist, Maarn Goederen, Ede Wageningen of Wolfheze. of stopte niet op Maarn, Oosterbeek, Bunnik. Of wel. De vroegere 3500 (IC van een station in heel Nederland via Utrecht-Den Bosch naar een ander station in Nederland) was er niks bij. Buiten de spits alleen tussen Ede en Zutphenquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
tegenwoordig is dat een gedrochtelijke hoerenverbinding ja. Maar toen NS nog normaal kon doen was er gewoon een directe stoptrein Utrecht - Zutphen via Arnhem.
Is dat ding later niet ingekort tot Maastricht? Ik heb namelijk nog ergens foto's van een getrokken trein in Zwolle die vertrok van spoor 1 naar Maastricht. 1100 met minstens 12 rijtuigen erachter. Reed 1 of 2 keer per dag geloof ik?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:16 schreef Dr_Flash het volgende:
de vroegere 3500 Groningen - Valkenburg bedoel je?
ja preciesquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:46 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Is dat ding later niet ingekort tot Maastricht? Ik heb namelijk nog ergens foto's van een getrokken trein in Zwolle die vertrok van spoor 1 naar Maastricht. 1100 met minstens 12 rijtuigen erachter. Reed 1 of 2 keer per dag geloof ik?
Laat zienquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:46 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Is dat ding later niet ingekort tot Maastricht? Ik heb namelijk nog ergens foto's van een getrokken trein in Zwolle die vertrok van spoor 1 naar Maastricht. 1100 met minstens 12 rijtuigen erachter. Reed 1 of 2 keer per dag geloof ik?
Leuk stuk ja. Ook leuk om te horen dat mijn werkgever het goed doetquote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:14 schreef James1988 het volgende:
Op de website van Panorama (Canvas) is inmiddels de reportage over het vierde spoorwegpakket te bekijken, ook voor Nederlanders: http://www.canvas.be/prog(...)4-b922-ce4c79469a6b#
Ik vind het een goede reportage geworden, alle verschillende standpunten worden goed belicht en men kijkt ook over de grenzen heen. 'Onze' Driek komt er ook in voor, al vond ik zijn verhaal - zoals het in de reportage naar voren kwam - niet helemaal sterk: ook de private vervoerders hebben zo nu en dan te kampen met overvolle treinen, zeker aan de start van een nieuw collegejaar.
Ja, zolang tenminste het 'spoorboekloos reizen' niet wordt ingevoerd tussen Arnhem en Utrecht.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:19 schreef Peterselieman het volgende:
mja, zolang er geen doorgaande stopper Arnhem - Utrecht rijdt is het koppelen aan de Valleilijn best interessant
Beter dan ze zelf hadden verwacht, aldus Hettinga.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 07:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Leuk stuk ja. Ook leuk om te horen dat mijn werkgever het goed doet
qua punctualiteit zeker, maar ook Arriva heeft af en toe te kampen met overvolle treinenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 07:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Leuk stuk ja. Ook leuk om te horen dat mijn werkgever het goed doet
Dan moet ik bij mijn pa in de diacollectie duiken. Niet eens een slecht idee eigenlijk.quote:
Die cijfers werden genoemd door Husmann van Verkehrsverbund Rhein-Ruhr en niet door Richter van National Express.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:10 schreef James1988 het volgende:
[..]
Beter dan ze zelf hadden verwacht, aldus Hettinga.
De cijfers van National Express vond ik ook interessant: per treinkilometer 1 euro goedkoper dan vroeger met DB.
Uit onderzoek is gebleken dat één van de bouten die de las op z'n plek hield al voor een inspectie is gebrokentwitter:gicquelstephane twitterde op vrijdag 10-01-2014 om 11:09:20La rupture du boulon 3 remonte à +s semaines avant l accident et AVANT l inspection du 4 juillet #bretigny reageer retweet
Weenie, wat zeggen ze?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:18 schreef J.B. het volgende:
ARGH die gasten van de vakbond in die aflevering van Panorama, het is toch om gek van te worden
Er wordt een stukje behandeld over Nederland, hoe Arriva en Veolia verlieslatende lijnen winstgevend hebben gekregen. Hierna komt een vertegenwoordiger van de christelijke vakbond aan het woord die doodleuk zegt dat commerciële bedrijven aan cherry picking doen en dus enkel de meest winstgevende lijnen willen hebbenquote:
Alles is te voorkomen, alleen tegen welke prijs.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:25 schreef James1988 het volgende:
Zo te zien aan deze tweets krijgt SNCF Infra er aardig van langs: Brétigny zou te voorkomen zijn geweest.
Eens, alles heeft z'n prijs. Dat er iets niet helemaal goed was met die las had al veel eerder opgemerkt kunnen en moeten worden tijdens een inspectie.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:26 schreef b2py het volgende:
[..]
Alles is te voorkomen, alleen tegen welke prijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |