Ik ben ook niet van plan om met deze jongen iets te beginnen.quote:
Waarom wil je dit weten, als je toch niet van plan bent er iets mee te doen? Dan is het toch niet relevant?quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:25 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Ik ben ook niet van plan om met deze jongen iets te beginnen.
Maar stel jij was een single vrouw van 27 zou je met een jongen Van 20 gaan?
Nee is niet debiel, ken je zulke mensen?quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:26 schreef erikkll het volgende:
Ja dat gebeurt wel eens en jezus wat een debiele vraag.
Als de enige obstakel moreel van aard zou zijn, waarom niet. Maar iets zegt me dat een 20-jarige jongen niet zo snel op één lijn zal zitten met een 27-jarige vrouw. Dus nee, dat zou ik niet doen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:25 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Is het wel, het is nl. niet te beantwoorden omdat het voor iedereen anders is.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:28 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Nee is niet debiel, ken je zulke mensen?
Ja, er zijn heel veel mensen die zich hier absoluut niet druk over zouden maken.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:28 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Nee is niet debiel, ken je zulke mensen?
Hoe oud waren jullie toen jullie elkaar ontmoetten?quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:35 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Is het wel, het is nl. niet te beantwoorden omdat het voor iedereen anders is.
Mijn vrouw is 12 jaar ouder, lekker boeiend.
Het wordt wel door velen als raar gezienquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:36 schreef erikkll het volgende:
[..]
Ja, er zijn heel veel mensen die zich hier absoluut niet druk over zouden maken.
Kloonsquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:44 schreef SonicVolcano het volgende:
Veel MangoLotion en MaidensTower issues de laatste tijd![]()
Tweelingen?
Vrij hardnekkig ook, deze.quote:
Tuurlijk niet, je opent dit topic uit nieuwsgierigheid...quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:21 schreef MangoLotion het volgende:
Nu is het niet zo dat ik iets met deze jongen wil, want ik blijf mijn vriend trouw en wil als het zo mag zijn met hem verder.
Ja. 18 of zelfs 17 ook nog wel.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:25 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Waarom doe je zo bevooroordeeld? Ik zeg toch duidelijk dat ik voor mijn vriend kies? Ik vraag dit omdat ik wil weten of het raar is als iemand van mijn leeftijd heel goed met een 20 jairge kan opschietenquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:01 schreef Aeqvitas het volgende:
Beter gaat ze met dat jochie van 20 en wordt ze vervolgens gedumpt als ze te oud is. Walgelijk gewoon...
Waarom de context geven als het niet relevant is? Je bent je huidige relatie gewoon zat en bent op zoek naar een jonge hengst.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:10 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Waarom doe je zo bevooroordeeld? Ik zeg toch duidelijk dat ik voor mijn vriend kies? Ik vraag dit omdat ik wil weten of het raar is als iemand van mijn leeftijd heel goed met een 20 jairge kan opschieten
welke context bedoel je?quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:10 schreef Aeqvitas het volgende:
[..]
Waarom de context geven als het niet relevant is?
Om aan te geven dat ik in een volwassen relatie zit met een toekomst die mijn vriend ook met mij ziet, maar dat ik aan de andere kant ook op een lijn kan zitten met iemand van begin 20. Dat is voor mij nogal verwarrend,quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:10 schreef Aeqvitas het volgende:
[..]
Waarom de context geven als het niet relevant is? Je bent je huidige relatie gewoon zat en bent op zoek naar een jonge hengst.
Hij zit zelf ook in een relatie, maar we kunnen erg goed met elkaar praten en opschieten en zitten duidelijk op een lijn. Hij ziet mij ook wel zitten.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:13 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Om aan te geven dat ik in een volwassen relatie zit met een toekomst die mijn vriend ook met mij ziet, maar dat ik aan de andere kant ook op een lijn kan zitten met iemand van begin 20. Dat is voor mij nogal verwarrend,
Hij is nog niet mijn man, maar mijn vriend. Ja, tuurlijk is het voor hem misschien een beetje vervelend als hij weet dat ik goed kan praten met iemand van 20, maar ik zal mijn vriend nooit maar dan ook nooit ontrouw zijn en zal mijn relatie niet op het spel zetten voor die jongen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:12 schreef Aeqvitas het volgende:
[..]
Maar ben nou eens eerlijk, als je man dit leest - wat zou hij dan zeggen?
Ben jij een trol? Een slechte leugenaar? Hou je jezelf of ons voor de gek? Ik ben gewoon een willekeurige buitenstaander, tegen mij kun je de waarheid gewoon vertellen zonder in het echte leven de consequenties te kunnen ervaren. Jij voelt MEER voor die jongen dan dat je hierboven toe geeft. Anders had je er niet bij vermeldt dat hij "ook in een relatie zat" en dat je "je man nooit in de steek zou laten"... Geef nou maar gewoon toe.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:17 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Hij is nog niet mijn man, maar mijn vriend. Ja, tuurlijk is het voor hem misschien een beetje vervelend als hij weet dat ik goed kan praten met iemand van 20, maar ik zal mijn vriend nooit maar dan ook nooit ontrouw zijn en zal mijn relatie niet op het spel zetten voor die jongen.
De ervaring leert mij dat de vrouwen die dat het hardst roepen en steeds maar weer benadrukken het makkelijkst in bed te krijgen zijn.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:17 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Hij is nog niet mijn man, maar mijn vriend. Ja, tuurlijk is het voor hem misschien een beetje vervelend als hij weet dat ik goed kan praten met iemand van 20, maar ik zal mijn vriend nooit maar dan ook nooit ontrouw zijn en zal mijn relatie niet op het spel zetten voor die jongen.
Mijn moeder is 6 jaar ouder dan mijn stiefvader, alleen was hij 29 toen ze een relatie kregen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarom wil je dit weten, als je toch niet van plan bent er iets mee te doen? Dan is het toch niet relevant?
Waarom? Mijn ex heeft een ook een vriendin van 21, zelf is hij 35. Ik heb daar nooit moeite mee gehad, ze lijken een leuke relatie te hebben.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:17 schreef Joe-Momma het volgende:
Mijn ex is bijna 37 en gaat met een jochie van 21.
Respect voor haar was al laag.
Nu vind ik het gewoon lachwekkend en triest. Heb bijna medelijden met haar.
Ja, zielig dat ze zo'n jonge gast heeft, die nog vol levenslust en energie zit. Oh nee wacht. Ik bedoel: Zuurpruim, grow up.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:17 schreef Joe-Momma het volgende:
Mijn ex is bijna 37 en gaat met een jochie van 21.
Respect voor haar was al laag.
Nu vind ik het gewoon lachwekkend en triest. Heb bijna medelijden met haar.
Als ze eenmaal 31 is wordt ze zomaar gedumpt. En dan?quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:30 schreef Messina het volgende:
[..]
Ja, zielig dat ze zo'n jonge gast heeft, die nog vol levenslust en energie zit. Oh nee wacht. Ik bedoel: Zuurpruim, grow up.
Behalve de man die jij hierboven "ze" noemt. Wat een onzin kraam jij uit zegquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:43 schreef Aeqvitas het volgende:
Geen enkele gezonde man wilt een vrouw van 30+ als je ook 20jarig gezond meisje kan hebben.
Ze is nog geen 30, ze is nog niet begonnen met aftakelen. Haar klokje is nog niet gaan tikken.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:44 schreef Messina het volgende:
Behalve de man die jij hierboven "ze" noemt. Wat een onzin kraam jij uit zeg![]()
Er zijn echt mannen die verder kijken dan leeftijd en status binnen een relatie en dus geen fuck geven hoe oud ze is, raar maar waar....quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:43 schreef Aeqvitas het volgende:
Geen enkele gezonde man wilt een vrouw van 30+ als je ook 20jarig gezond meisje kan hebben.
Beter lezen. De MAN is 21, zijn ex is 37.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:44 schreef Aeqvitas het volgende:
[..]
Ze is nog geen 30, ze is nog niet begonnen met aftakelen. Haar klokje is nog niet gaan tikken.
Hopelijk is dit topic al genoeg om d'r eruit te zetten.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:45 schreef Aeqvitas het volgende:
Die zijn er ja. Uitzonderingen op de regel. Maar een vuige overspelige vrouw als TS, boven de 30? Daar zit niemand op te wachten.
TS is 27. Daar gaat het om. TS begint straks af te takelen, midlife crisis, klokje begint te tikken - en vriendje lief is pas 25! Waarom bij zo iemand blijven.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:45 schreef Messina het volgende:
[..]
Beter lezen. De MAN is 21, zijn ex is 37.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |