quote:Op donderdag 5 december 2013 23:08 schreef Kandijfijn het volgende:
Damm, waarschijnlijk sta je te lang droog of ben je 15.
Wel eens sporadisch last van gehad vooral toen ik relatie had met mijn leidinggevende een paar jaar terug.
Maar heel erg normaal is het niet.
hoezo? Ik heb dat toch niet bij iedereen? Alleen bij sommigenquote:Op donderdag 5 december 2013 23:14 schreef Waterloos het volgende:
Ts, ik denk dat je een goede beurt nodig hebt.
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:14 schreef GizartFRL het volgende:
Meestal krijg ik een spanning in mijn vuisten.
Doordat mijn negatieve energie zich daar bij elke opvolgende domme vraag van de collega verzameld.
Verder geen aantrekkingskracht.
Ja, alles is een project. Het is voor school?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:16 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Samenwerking voor een project.
Op mijn werk, gewoon een project waarbij ik moet samenwerken met een aantal mannenquote:Op donderdag 5 december 2013 23:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, alles is een project. Het is voor school?
Ik herken het wel, maar dat is meer omdat ik snel opgewonden word van een meisje en dan de behoefte heb om aan haar te zitten.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:16 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
[..]
hoezo? Ik heb dat toch niet bij iedereen? Alleen bij sommigen
Boeiend.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:19 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Op mijn werk, gewoon een project waarbij ik moet samenwerken met een aantal mannen
Nee raak er niet opgewonden van, ik word soms onrustig van mannen die zelf zenuwachtig doen of die zich op een bepaalde wijze (waar ik mijn vinger niet op kan leggen) gedragen. Ik krijg dan het idee dat ze iets van me willenquote:Op donderdag 5 december 2013 23:19 schreef Waterloos het volgende:
[..]
Ik herken het wel, maar dat is meer omdat ik snel opgewonden word van een meisje en dan de behoefte heb om aan haar te zitten.
Toen ik een vriendin had was dat probleem veel minder.
Bedoel je dat ze flirten of je seksueel intimideren?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:21 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Nee raak er niet opgewonden van, ik word soms onrustig van mannen die zelf zenuwachtig doen of die zich op een bepaalde wijze (waar ik mijn vinger niet op kan leggen) gedragen
Wat doe je voor werk? Ik doe een project. Nou meid, ik hang aan je lippen.quote:
Het soort werk dat ik doe is helemaal niet relevant voor dit topicquote:Op donderdag 5 december 2013 23:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat doe je voor werk? Ik doe een project. Nou meid, ik hang aan je lippen.
True, het is een saai baggertopic gewordenquote:Op donderdag 5 december 2013 23:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat doe je voor werk? Ik doe een project. Nou meid, ik hang aan je lippen.
Nou zelfs dat niet altijd....daarom zeg ik ook dat ik er niet echt een vinger op kan leggen. Vaak zijn ze gewoon zelf ook onrustig.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:22 schreef Waterloos het volgende:
[..]
Bedoel je dat ze flirten of je seksueel intimideren?
toch wel. Je kunt je voorstellen dat als je biv dans workshops geeft je meer met elkaar in contact komt dan anders werk.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:23 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Het soort werk dat ik doe is helemaal niet relevant voor dit topic
Maar de vraag is dus: vinden ze je een geyl wijf of vinden ze je irritant?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:25 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Nou zelfs dat niet altijd....daarom zeg ik ook dat ik er niet echt een vinger op kan leggen. Vaak zijn ze gewoon zelf ook onrustig.
Ik kan je eigenlijk niet meer volgen.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:25 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Nou zelfs dat niet altijd....daarom zeg ik ook dat ik er niet echt een vinger op kan leggen. Vaak zijn ze gewoon zelf ook onrustig.
Gelukkig zijn dat korte projectjes.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:26 schreef Xebrozius het volgende:
Ik werk in de prostitutie en ik moet zeggen dat ik daar ook veel last van heb.
Erg herkenbaar probleem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |