Oh jaquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:04 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Guusje ter Horst, PvdA senator. Oud Burgermoeder van Nijmegen en Minister van Binnenlandse zaken en veel meer.
Jij denkt aan Guusje Nederhorst.
Leuk lijstje!quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:03 schreef Janneke141 het volgende:
Dolf Jansen, Thom de Graaff, Guusje Ter Horst, Paul Rosenmöller allemaal in de winkel gehad. En Frank Boeijen, en de schijnbaar ook de halve NEC-selectie. Maar die herkende ik nooit.
In mijn oude filiaal kwam wekelijks Michael Boogerd, af en toe Ronald Koeman en Jan Rot.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:53 schreef Ferry_76 het volgende:
Welke bekende Nederlanders hebben jullie wel eens in de winkel gehad?
Die lange van 'Joris en Boris' is een vaste klant van ons, evenals Rob de Nijs. Schijnbaar liep laatst Tatjana Simic in de winkel, maar die heb ik helaas gemist. Verder kwam Glennis Grace pas handtekeningen uitdelen, en komt Lonny binnenkort weer koken.
Misschien stond hij stijf van de dopingquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:10 schreef Bamba het volgende:
[..]
In mijn oude filiaal kwam wekelijks Michael Boogerd, af en toe Ronald Koeman en Jan Rot.
Michael Boogerd is niet leuk in het echt, groot stuk chagrijn
Zou goed kunnen. Ik vind het maar een zonnenbankbruin iel mannetjequote:Op woensdag 8 januari 2014 23:11 schreef mujentas het volgende:
[..]
Misschien stond hij stijf van de doping
Op plaza stond vandaag het bericht dat de loonstroken tijdelijk niet te bekijken zijn.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:49 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar het probleem zit nog in plaza zelf volgensmij, er gaat ergens iets fout met het doorsturen naar de url voor het loonstrookje.
DJUMBOquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:28 schreef Loll het volgende:
Bij ons komen af en toe spelers van PEC oja djumbo is ook een keer langs geweest.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:32 schreef Loll het volgende:
Kinder popgroep betaald door Frits en ze hebben het 7 zekerheden lied gemaakt
quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:35 schreef mujentas het volgende:
Nooit van gehoord. Noem eens een populair nummer?
Je moet er ook niet naar luisteren.. Google maar op afbeeldingen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:35 schreef mujentas het volgende:
Is een verkapte K3/CH!PZ achtig iets volgensmij, als je 12 was had je ze misschien gekendquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:35 schreef mujentas het volgende:
Dan moet jij ze zeker kennen, toch?quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Is een verkapte K3/CH!PZ achtig iets volgensmij, als je 12 was had je ze misschien gekend
quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:38 schreef mujentas het volgende:
Heeft Frits ze ook allemaal afgewerkt, net als Gertje K3 heeft afgewerkt op z'n samson's?
Ik heb het ooit eens eerder opgezocht op Wikipedia,quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:38 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dan moet jij ze zeker kennen, toch?
Heeft je moeder je niet geleerd dat je niet mag liegen?quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:39 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb het ooit eens eerder opgezocht op Wikipedia,Hoorde het ooit voorbijkomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:53 schreef jffry101 het volgende:
Bij mij in de winkel komen Thomas Acda en Sophie Hilbrand regelmatig. Verder heb ik Brainpower (kennen we deze nog, nog, nog?) en Ruben Nicolai wel eens door de winkel zien struinen.Jaja Brainpower met DansplaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Order! Ordeeeeeeeeer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |