Pleur op.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:45 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Ja, maar niet allemaal tegelijk graag.
Werkt het inmiddels weer of krijgen we nog de 500 error?quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:45 schreef einschtein het volgende:
[..]
Pleur op.Ze zeiden vrijdag 'niet allemaal je loonstrook bekijkeennnn' en dan vliegt die bende eruit. Ja, hallo, zo kan ik het ook.
Nog steeds die blauwe error, cheape bende.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Werkt het inmiddels weer of krijgen we nog de 500 error?
Dat komt omdat het systeem nodeloos gecompliceerd is omdat alles aan elkaar vast is geplakt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:47 schreef einschtein het volgende:
[..]
Nog steeds die blauwe error, cheape bende.
Maar het probleem zit nog in plaza zelf volgensmij, er gaat ergens iets fout met het doorsturen naar de url voor het loonstrookje.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:48 schreef mujentas het volgende:
[..]
Dat komt omdat het systeem nodeloos gecompliceerd is omdat alles aan elkaar vast is geplakt.
De loonstrookjes staat namelijk weer op een andere site, en niet op Plaza zelf.
Overigens is het stukje later mooier. Youpie vertelt wat over een vrouw die hij in de trein heeft ontmoet en waar hij mee aan de praat raakt. Vervolgens zegt die vrouw dat ze eigenlijk bij d'r man weg wilt, maar dat ze niet weet hoe ze het moet vertellen. Ze is overigens binnenkort bij een show van Youp, dus biedt Youp aan om het voor die vrouw te vertellen. Hij vraagt zich alleen af hoe hij die man kan herkennen. Dus die vrouw zegt "ach, je herkent hem zo want hij roept waarschijnlijk iets over je rijbewijs".quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:34 schreef einschtein het volgende:
Deze: http://www.dumpert.nl/med(...)wat_ik_niet_heb.html
Je mattie Lonnyquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:53 schreef Ferry_76 het volgende:
Welke bekende Nederlanders hebben jullie wel eens in de winkel gehad?
Die lange van 'Joris en Boris' is een vaste klant van ons, evenals Rob de Nijs. Schijnbaar liep laatst Tatjana Simic in de winkel, maar die heb ik helaas gemist. Verder kwam Glennis Grace pas handtekeningen uitdelen, en komt Lonny binnenkort weer koken.
Ikzelf.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:53 schreef Ferry_76 het volgende:
Welke bekende Nederlanders hebben jullie wel eens in de winkel gehad?
Die lange van 'Joris en Boris' is een vaste klant van ons, evenals Rob de Nijs. Schijnbaar liep laatst Tatjana Simic in de winkel, maar die heb ik helaas gemist. Verder kwam Glennis Grace pas handtekeningen uitdelen, en komt Lonny binnenkort weer koken.
Wie..?quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:56 schreef mujentas het volgende:
Maar verder kan ik me niet herinneren dat er ooit een BNer in de winkel is geweest, tenzij je Wesley van Popstars als BNer beschouwt.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wesley_Kleinquote:
Het was maar goed dat ik mijn loonstrookje wel bekeken had want ik miste gewoon 27 uur in totaal.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:45 schreef einschtein het volgende:
[..]
Pleur op.Ze zeiden vrijdag 'niet allemaal je loonstrook bekijkeennnn' en dan vliegt die bende eruit. Ja, hallo, zo kan ik het ook.
Zegt me nog niks, maar ik kijk dat soort programma's toch niet..quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:00 schreef mujentas het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wesley_Klein
Maar tegenwoordig hoor je niets meer van hem, zoals het altijd gaat met die talentenjachten
Guusje hing toch meestal rond bij het wijnpad?quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:03 schreef Janneke141 het volgende:
Dolf Jansen, Thom de Graaff, Guusje Ter Horst, Paul Rosenmöller allemaal in de winkel gehad. En Frank Boeijen, en de schijnbaar ook de halve NEC-selectie. Maar die herkende ik nooit.
Ik normaal ook niet, maar destijds kwamen ze in de winkel opnamen maken van hoe hij zijn boodschappen deed en voordat hij ging optreden altijd een croissantje kwam halen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:02 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Zegt me nog niks, maar ik kijk dat soort programma's toch niet..
Die is toch dood?quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:03 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Guusje hing toch meestal rond bij het wijnpad?
Guusje ter Horst, PvdA senator. Oud Burgermoeder van Nijmegen en Minister van Binnenlandse zaken en veel meer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |