Bedenk een leuke vraag en stuur hem in. En forceer dan een leuk filmpje.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:05 schreef Schuimpjes het volgende:
Het wordt weer eens tijd voor een "Kan ik je helpen"-filmpje
Nee, ik ben camera-foob.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:13 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Bedenk een leuke vraag en stuur hem in. En forceer dan een leuk filmpje.
Je mag niet zelf het onderwerp verzinnenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:13 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Bedenk een leuke vraag en stuur hem in. En forceer dan een leuk filmpje.
Werk je normaal gesproken op woens- en/of donderdag?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:22 schreef OudeBok het volgende:
Hoe kom ik aan BCD-uren, als ik de gehele kerstvakantie weg ben geweest ;o.
Heb geen vaste dagen. Werk wel geregeld op die dagen, maar mijn rooster verschil qua dagen per week.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:25 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Werk je normaal gesproken op woens- en/of donderdag?
BCD-uren krijg je als je over de 12 weken voorafgaand aan 'feestdagen waarop normaal gesproken geen werkzaamheden worden verricht' (in dit geval 1e en 2e Kerstdag en 1 januari) ten minste 6 weken hebt gewerkt op die betreffende dag. Je krijgt dan het gemiddelde van die uren, of 8 uur als je fulltimer bent, aan BCD uren. Dit staat verder los van hoeveel uren je eventueel nog werkt op die dag.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:29 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Heb geen vaste dagen. Werk wel geregeld op die dagen, maar mijn rooster verschil qua dagen per week.
Ah, snap 'm. Thanks! Nu is het duidelijk.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:38 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
BCD-uren krijg je als je over de 12 weken voorafgaand aan 'feestdagen waarop normaal gesproken geen werkzaamheden worden verricht' (in dit geval 1e en 2e Kerstdag en 1 januari) ten minste 6 weken hebt gewerkt. Je krijgt dan het gemiddelde van die uren, of 8 uur als je fulltimer bent, aan BCD uren. Dit staat verder los van hoeveel uren je eventueel nog werkt op die dag.
Werken de loonstrookjes weer?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:22 schreef OudeBok het volgende:
Hoe kom ik aan BCD-uren, als ik de gehele kerstvakantie weg ben geweest ;o.
Krijg ze per mail, onze franchiser doet alleen aan Plaza voor cass. B's en TL's+hogerop.quote:
Ohja, je zat niet bij een wwmquote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:40 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Krijg ze per mail, onze franchiser doet alleen aan Plaza voor cass. B's en TL's+hogerop.
Doen wij ook hoor. Geen Plaza voor het plebsquote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:40 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Krijg ze per mail, onze franchiser doet alleen aan Plaza voor cass. B's en TL's+hogerop.
tsk tskquote:Op zaterdag 11 januari 2014 06:47 schreef mujentas het volgende:
[..]
Doen wij ook hoor. Geen Plaza voor het plebs
Je loopt wel flink te miepen de laatste tijdquote:Op zaterdag 11 januari 2014 07:55 schreef OudeBok het volgende:
Mag zo weer beginnen, ben nog zo vercrackt. Huilen.
Ik lig nog lekker in bed.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 07:55 schreef OudeBok het volgende:
Mag zo weer beginnen, ben nog zo vercrackt. Huilen.
Tijdelijke camera plaatsen?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:22 schreef Purdey het volgende:
Om maar met de deur in huis te vallen, er verdwijnen de laatste tijd sigaretten uit de service balie. Nu kan dit gedaan worden door personeel of door klanten. Er wordt nu 3x per week geteld ipv 1x maar we weten niet wat we ermee aan moeten. Is er bij hier iemand ooit een vergelijkbare situatie geweest? Wat kun je hiermee?
Verdwijnt er telkens één soort of zijn het verschillende merken? Aan welke aantallen moeten we denken?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:22 schreef Purdey het volgende:
Om maar met de deur in huis te vallen, er verdwijnen de laatste tijd sigaretten uit de service balie. Nu kan dit gedaan worden door personeel of door klanten. Er wordt nu 3x per week geteld ipv 1x maar we weten niet wat we ermee aan moeten. Is er bij hier iemand ooit een vergelijkbare situatie geweest? Wat kun je hiermee?
Als je ooit van je jetlag af wilt komen moet je juist nu niet gaan slapen. Dan blijft je bioritme van slag zijn.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:57 schreef OudeBok het volgende:
En weer thuis. Moest er vandaag eentje opleiden, leuk kind. Onzeker als de neten, maar heel tof. Nu slapen!
Hnnnng. Will try my best, then.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:03 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Als je ooit van je jetlag af wilt komen moet je juist nu niet gaan slapen. Dan blijft je bioritme van slag zijn.
Gr gr.
Een ervaringsdeskundige.
Je moet gewoon je normale ritme weer oppakken. Ook eten/drinken op normale tijden. Ga gewoon rond een uur of 22:00/22:30 naar bed en sta morgen rond 9 uur op. Doe dat een paar dagen en je bent ervan af.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Order! Ordeeeeeeeeer!
Ook mensen die 15-20 jaar (ja ook TL's) bij AH werken kun je soms niet vertrouwen. Laat je daar dus niet door afleiden.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:07 schreef Purdey het volgende:
Bedankt voor je reactie Janneke. Het zijn verschillende merken, van shag tot Marlboro en camel XXL. Gek genoeg verdween er in de afgelopen maanden steeds 1 pakje pall mall 9,90 per week.
Er staan momenteel alleen nog maar TL's overdag in de counter, af en toe een caissiere B, maar die werken er al
15-20 jaar en worden niet snel verdacht. Er is idd 1 camera gericht op de counter. De enige bij wie ik twijfels heb zijn de weekend meiden, die zijn met veel dingen slordig.
Dat is juist het gevaar. TL vroeger bij C1000, die er al superlang werkte, was uiteindelijk degene die een greep uit alle lades deed.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:09 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ook mensen die 15-20 jaar (ja ook TL's) bij AH werken kun je soms niet vertrouwen. Laat je daar dus niet door afleiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |