SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen.
Er zijn Drie verschillende ''Populaire'' codecs waar je anime mee kunt kijken.
Je hebt KCP- Kawaii Codec Pack deze codec pack bevat de meest essentiële codecs die nodig zijn voor het bekijken van anime. Bij KCP is ook de media speler MPC-HC aanwezig. Dit is een mediaspeler die uitermatend geschikt is voor het bekijken van anime.
Het CCCP-Project is een pakket speciaal ontwikkeld voor anime. Het voordeel van CCCP is dat het al een lang lopend project is. Het biedt ongeveer dezelfde mogelijkheden als KCP. Enig nadeel bij CCCP is wel dat het niet constant wordt geüpdatet en er dus lange intervals zijn.
En als laatst heb je ook nog K-lite Codec pack
K-lite kun je het beste gebruiken in combinatie met MPC-HC het biedt vergelijkbare functies aan zoals KCP, en CCCP hebben.
De beste Media speler die wordt aangeraden voor het kijken van anime is MPC-HC Deze speler is geschikt voor het kijken van anime en geeft ook nog eens een betere beeldkwaliteit.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.Helemaal super.
Opzich wel,quote:
Ja, de kleuren zijn ook wat feller enz, de roeststreepjes zijn er wel opgetekend maar door bijv. felrode gundam valt het niet op.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:51 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Opzich wel,
maar vind het jaren 90 stijltje wel iets hebben.
Gundams zien er ook echt versleten uit.
waar het bij de 2007+ allemaal brand schoon uit ziet
Ik vind die gundam niet tof.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:43 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Je vergeet 2013 voor de actie.
namelijk Build fighters
maar kan persoonlijk moeilijk kiezen vond 00 ook wel erg vet
quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:59 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Met Chuu22 inderdaad.
Meer Death alstublieft.
Welke tijd in UC?quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:02 schreef De_Dakgoot het volgende:
MSG: The Origin manga is vet
Dit jaar de Anime gelukkig is het terug naar het UC tijdperk.
sieg zeon
Hmm, na Zeta en voor Char's Is opzich ook wel nice.quote:
Chuu22quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:35 schreef zquing het volgende:
Hoi Hoi, zijn er nog leuke series om te kijken?
Outlaw starquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:35 schreef zquing het volgende:
Shinichiro Watanabe's nieuwe komedie Space Dandy zou wel eens iets kunnen worden.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:35 schreef zquing het volgende:
Trailers zien er grappig uitquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:06 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Shinichiro Watanabe's nieuwe komedie Space Dandy zou wel eens iets kunnen worden.
Ik begin er veel te vaak over tegenwoordig in dit topic, maar Welcome to the NHK al gekeken?quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:35 schreef zquing het volgende:
volgens mij al een keer of 3 ofzo, geniale serie blijft 't.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik begin er veel te vaak over tegenwoordig in dit topic, maar Welcome to the NHK al gekeken?
Verder heeft me de laatste tijd niet echt iets weten te boeien. Attack on Titan/Shingeki no Kyojin is een beetje de nieuwe hype geweest maar dat is langs me heen gegaan.
al gezien, vond 'm maar zozoquote:
Beetje vroeg voor he.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:28 schreef othie het volgende:
Iemand al een must-watch winter-anime gevonden?
Remake of originele anime serie??quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:21 schreef rakotto het volgende:
Super Dandy
Nobunaga the Fool gaat ook goed worden denk ik.Eerste ep gezien en die ga ik volgen.
Nobunagun was ook leuk. Nu eens Noragami gaan kijken.![]()
En jammer dat er maar 50 episodes zijn van Golgo 13
Mee eens.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:27 schreef zquing het volgende:
[..]
volgens mij al een keer of 3 ofzo, geniale serie blijft 't.
[..]
al gezien, vond 'm maar zozo
De serie uit 2008 tot 2009.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:29 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Remake of originele anime serie??
vuurwerkquote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:21 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
vuurwerk
Mijn 1e server opgeleverd vandaag, tijd om een zon aziatische it freak te worden zoals in MUH ANIMUS
Staat in een server hok bij een schoolengemeenschapquote:
Hmm, pics van je thuisbunker dan?quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:38 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Staat in een server hok bij een schoolengemeenschap
mooi, weg ermeequote:Op donderdag 9 januari 2014 19:05 schreef Kyubey het volgende:
http://www.animenewsnetwo(...)l-may-be-plagiarized
13/24 zijn er uit. Deze lente kun je hem in een bubs binnen halen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:21 schreef mschol het volgende:
is KLK trouwens eindelijk eens af aan het lopen?
dan ga ik hem eens downloaden en een nieuwe poging wagen
SPOILER: Strange+ NSFW Japan wat doe jeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
ahh zo weinig pasquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:23 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
13/24 zijn er uit. Deze lente kun je hem in een bubs binnen halen.
Vanaf vandaag ben jij mijn officiele grootste held Arashimashu!quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:25 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik kon het niet laten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Repelsteeltju op 10-01-2014 13:00:45 ]“An interesting thing is a good thing.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noodles
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik vond de laatste aflevering van KLK wel een beetje onzinnig hoor.Dat heet nou een plotgat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien zit er een stuk onzichtbaarheidsmantel in verwerkt? Lifefibers komen in vele soorten en maten.Helemaal super.
joh!!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:39 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dat heet nou een plotgat!
Misschien zit er een stuk onzichtbaarheidsmantel in verwerkt? Lifefibers komen in vele soorten en maten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |