Ik wil die nieuwe Pebblequote:Op woensdag 8 januari 2014 21:46 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb een echt sieraad aan mijn arm.
Mwah.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
https://getpebble.com/steel
[ afbeelding ]
Niet echt mijn ding.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
https://getpebble.com/steel
[ afbeelding ]
Smartwatch, je kan de plaat 100% naar je eigen zin maken, zelfs je eigen klok ontwerpen. Komt ook met een lederen bandquote:
Ik ben meer een gadget man, dure klokjes vind ik leuk, maar heb er nu 5 en dat vind ik ff genoeg.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:50 schreef muhahaha het volgende:
Dacht even dat het een 20.000 euro kostend juweeltje zou zijn, valt me van je tegen Peu.
Ik heb wel een klokje op het oog alleen die wordt al jaren niet meer gemaakt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben meer een gadget man, dure klokjes vind ik leuk, maar heb er nu 5 en dat vind ik ff genoeg.
Dan zal die ook niet goedkoop zijn 2e hands gok ik zoquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb wel een klokje op het oog alleen die wordt al jaren niet meer gemaakt.
Smaak van WT is altijd superieur.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb wel een klokje op het oog alleen die wordt al jaren niet meer gemaakt.
Ooit door WT gepost en ik vond het mooi qua looks.
Vraagprijs is 500 euro en dan is het maar de vraag of die gast hem wel opstuurt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan zal die ook niet goedkoop zijn 2e hands gok ik zo
Ja, dat wel.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Smaak van WT is altijd superieur.
500 euro is niet verkeerdquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vraagprijs is 500 euro en dan is het maar de vraag of die gast hem wel opstuurt.
[..]
Ja, dat wel.
Ik houd van sneakers.quote:
Dat is wel eventjes wat andersquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vind ik schappelijk, 20.000 is wel erg gortig.
Valt wel mee toch? (2e hands horloge hequote:
Moet je voor de grap eens in het horloge topic kijken in LIF, daar word je niet goed van zoveel geld geven mensen uit aan een horlogequote:
ik vind het duur.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? (2e hands horloge he).
Beetje klokje kost al snel 1 tot 3k euro.
Horloge is dan ook het enige wat past bij een man imo.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:56 schreef Myraela het volgende:
Mannen en horloges.![]()
Ik draag het liefst helemaal geen sieraden. Ik vind het leuk om ze te krijgen en te kopen, maar ik doe ze alleen heel erg bewust aan. Ben niet iemand die elke dag alles om en in gaat doen.
Ik vind het niet lelijk, maar ook niet mooi.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Horloge is dan ook het enige wat past bij een man imo.
Het is veel geld, maar vergeet niet, dat dit geen Lucardi horloge is. Het zijn klokjes die rustig 20-30 jaar mee gaan.quote:
Nee nouja, oorringen, piercings ed vind ik niet mooi.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het niet lelijk, maar ook niet mooi.
Dat ding wat ik mooi vind is in de jaren 50 gemaakt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is veel geld, maar vergeet niet, dat dit geen Lucardi horloge is. Het zijn klokjes die rustig 20-30 jaar mee gaan.
Dan is 500e voor een goed exemplaar niet duur.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee nouja, oorringen, piercings ed vind ik niet mooi.
[..]
Dat ding wat ik mooi vind is in de jaren 50 gemaakt.
Nee, dat sowieso. Een ring mag wel, als het een trouwring is.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:58 schreef muhahaha het volgende:
Nee nouja, oorringen, piercings ed vind ik niet mooi.
Nope, is een uurwerk. Wil sowieso geen quarts als ik een horloge ga halen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan is 500e voor een goed exemplaar niet duur.
True, dat dan wel.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, dat sowieso. Een ring mag wel, als het een trouwring is.
Oeh, ik ben een sucker voor zichtbare uurwerkenquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nope, is een uurwerk. Wil sowieso geen quarts als ik een horloge ga halen.
Denk niet dat het ervan gaat komen.
Evicta had wel een heel mooi model, daar kon je het uurwerk zien.
[..]
True, dat dan wel.
Doucheze en slaap lekkerquote:
Toen ik terugkwam was ie al weg.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oeh, ik ben een sucker voor zichtbare uurwerken
quote:
Leuk, niet helemaal mijn smaak, maar wel mooiquote:
Nee, winkel hier in de stad.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]op een beurs/evenement gezien? Heb ooit een opdracht van 3mdn bij een juwelen fabrikant gehad, kreeg ik alles voor poductieprijzen, dat was wel ff slikken, kon niet kiezen man! Zaten een paar grote merken onder hun holding.
Koopje voor een open uurwerkquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, winkel hier in de stad.
Denk dat ie 250 euro was, weet het niet zeker.
Ken het een beetje van naam, maar nooit echt naar gekeken.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ben niet echt bekend met het merk.
Het is geen fetish...quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:10 schreef fietsie het volgende:
Ik begrijp die fetish voor zweet en huidschilfers verzamelende ballastgewichtjes voor om de pols niet....
Dat vind ik weer iets te druk, maar zoiets is welquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:09 schreef muhahaha het volgende:
Hij leek een beetje hierop:
[ afbeelding ]
Je bent doorelkaargehusseld?quote:
Dit is makkelijker schoon te maken dan een lederen bandquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:10 schreef fietsie het volgende:
Ik begrijp die fetish voor zweet en huidschilfers verzamelende ballastgewichtjes voor om de pols niet....
O vast. Moet je het wel doen, enzo.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dit is makkelijker schoon te maken dan een lederen band
Whehehe.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Zoiets.
Ik dacht even dat een of andere grapjurk de PTA SC in SEX had gezet.
Dat zittie ook zo nu en dan.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Zoiets.
Originele Shturmanskijequote:
Ik hou van horlogesquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
O vast. Moet je het wel doen, enzo.
Op zich ben ik wel blij dat ik in een ziekenhuis werk en dus clean-hand-policy moet volgen
Dat is 3 seconden zo en daarna niet meerquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:14 schreef Vinniiee het volgende:
Lederen band vind ik mooier, nadeel is dat je eigenlijk voor elk kleur schoenen een andere band moet hebben
Dat is dan weer het voordeel van een stalen/titanium band, die vind ik alleen zou koud altijd
Dat vind ik irritant, zeker als je het soms een tijdje niet draagt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Originele ShturmanskijeAdmiralskije is ook tof.
Maarja, elke dag bijstellen zo'n ding.
Ik heb nogal snel last van koude handen en dan blijft dat ding koud. Heb ooit een met stalen band gehad, maar kon er nooit aan wennen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is 3 seconden zo en daarna niet meer
Zolang het niet op VBL lijkt, is het ok.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat zittie ook zo nu en dan.
Op andere, meer droevige momenten, lijkt het meer op SPT.
Zeker. Sowieso is een kristallopend uurwerk veel beter in het houden van de tijd dan een mechanisch klokje. En die hebben ook een fatsoenlijke power reserve. Alles, behalve de nostalgie en de onderhoudbaarheid, is gewoon beter aan een kwartsklok.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat vind ik irritant, zeker als je het soms een tijdje niet draagt.
Mission accomplishedquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehe.
Sorry.
Ik wilde je hierheen lokken.
Helaas soms ook op R&P en/of OUDquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat zittie ook zo nu en dan.
Op andere, meer droevige momenten, lijkt het meer op SPT.
Ik heb beide en mis altijd gewicht bij een lederen band. Ook vind ik het altijd naar hoe vies die worden, kan (vooral in de zomer) redelijk zweten onder een horloge band.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb nogal snel last van koude handen en dan blijft dat ding koud. Heb ooit een met stalen band gehad, maar kon er nooit aan wennen.
Comfort van een lederen band vind ik ook beter eigenlijk.
Die vind ik nogal vrouwelijk overkomen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zeker. Sowieso is een kristallopend uurwerk veel beter in het houden van de tijd dan een mechanisch klokje. En die hebben ook een fatsoenlijke power reserve. Alles, behalve de nostalgie en de onderhoudbaarheid, is gewoon beter aan een kwartsklok.
Anders kun je natuurlijk nog een hybride ding nemen zoals een Steffen.
[ afbeelding ]
What the fuck bij de topic titelquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:22 schreef Buurpoes het volgende:
Poe, ik moet echt wat meer aandacht gaan besteden aan al die afkortingen...
Morgen...nu mijn mandje in.
Trustequote:Op woensdag 8 januari 2014 22:22 schreef Buurpoes het volgende:
Poe, ik moet echt wat meer aandacht gaan besteden aan al die afkortingen...
Morgen...nu mijn mandje in.
Gewoon een Seagull skeleton kopen dan toch.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die vind ik nogal vrouwelijk overkomen.
Je vergeet bij een open uurwerk dat het er ook geil uit kan zien. Heb alleen kwartsklokjes eigenlijk. En die smartwatch laat je elke dag wat anders dragen. Een chique plaat wanneer nodig of een moderne hippe wanneer je uit gaat.
It wasn't mequote:Op woensdag 8 januari 2014 22:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Zoiets.
Geilquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gewoon een Seagull skeleton kopen dan toch.
Chinese uurwerkjes hè. Zijn voor de prijs nog achterlijk goed ook.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geil![]()
[ afbeelding ]
Deze kost maar 45 euro!?
Ga nou niet met mijn werk strijken.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
What the fuck bij de topic titel![]()
Speciaal voor jou
Als je em in China besteld had die kerel em voor net iets meer dan 46 euro.quote:
Ik zie het, maar dat zie je er niet vanaf. Ga denk ik binnenkort mn collectie maar wat uitbreidenquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Chinese uurwerkjes hè. Zijn voor de prijs nog achterlijk goed ook.
Netjesquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:31 schreef PeuRac het volgende:
Als je em in China besteld had die kerel em voor net iets meer dan 46 euro.
Voor dat geld kan je nog eens iets kopen he.quote:
Ja, 10 van die dingen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor dat geld kan je nog eens iets kopen he.
hehe, lang leve chinaquote:
Een goede kennis van me woont daar, zou toch eens moeten vragen of hij niet wat dingen kan opsturen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zou serieus een paar horloges meenemen mocht ik daar ooit op reis zijn.
Ik hou me aanbevolen voor 1 exemplaar.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een goede kennis van me woont daar, zou toch eens moeten vragen of hij niet wat dingen kan opsturen.
Wanneer hij weer op facebook is/kan zal ik t em vragenquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik hou me aanbevolen voor 1 exemplaar.
Nicequote:Op woensdag 8 januari 2014 22:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wanneer hij weer op facebook is/kan zal ik t em vragen
hmm ja, is niet helemaal mijn smaak. En in Urkaine ken ik ook mensenquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nice
Die Gagarin die ik eerder linkte kun je in de Ukraine kopen. Via ebay bv.
Peu. Je bent een faalhaas.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:42 schreef PeuRac het volgende:
Oke, ik snap nu het gedoe pas, had totaal gemist dat het de PTA SC was genoemd![]()
Ik let niet op onzinnige detailsquote:
Zodra het gaat zweten doe ik hem eigenlijk af, dat is zo gruwelijk irritantquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb beide en mis altijd gewicht bij een lederen band. Ook vind ik het altijd naar hoe vies die worden, kan (vooral in de zomer) redelijk zweten onder een horloge band.
Ja, dat werkt niet als je verschillende afspraken hebt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zodra het gaat zweten doe ik hem eigenlijk af, dat is zo gruwelijk irritant
True.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, dat werkt niet als je verschillende afspraken hebt.
En dan een zwarte pols hebbenquote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Zoiets.
Laatste 2 opdrachtjes, dan ben ik er van afquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Op een gegeven moment heet het dan "thuiswerk".
Thuiswerk is dat wat je Bulgaarse vrouwen laat doen, zoals de vuilnis buiten zetten en je bed verschonen wanneer jij met bier op de bank zit.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Op een gegeven moment heet het dan "thuiswerk".
Hoi, jij bent 12?quote:
Kan je ze nog tellen of niet?quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee mijn pandapunten gaan 4 keer zo hard nu
Juist niet sulle!!quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee mijn pandapunten gaan 4 keer zo hard nu
Fijn he, auto verkopenquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:55 schreef Vinniiee het volgende:
Sommige mensen
Krijg ik een smsje of mijn auto nog te koop staat. Reageer ik met ja, krijg ik vervolgens niks meer terug
Huiswerk = student = 4x zo hard tov niet studerenquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Juist niet sulle!!
4x zo langzaam!!
Student = 1 punt per week
Niet student = 1 punt per maand!
tquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:56 schreef muhahaha het volgende:
Hij pretenteerd juist een student te zijn.
Whehehe.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:55 schreef Vinniiee het volgende:
Sommige mensen
Krijg ik een smsje of mijn auto nog te koop staat. Reageer ik met ja, krijg ik vervolgens niks meer terug
Dat betwijfel ik, of het onterecht is.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik word slijmbal genoemd.
Volledig onterecht.
Mu, ik ben geen slijmbal toch?quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:56 schreef muhahaha het volgende:
Hij pretenteerd juist een student te zijn.
Daarom het pretenderen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
t
Maar dat is ie niehiet!
Cursusje voor werk is geen student
Hij is drukker met huiswerk dan ik tijdens mijn hele studie ooit geweest ben. Dus dat weet ik zo net nog nietquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
t
Maar dat is ie niehiet!
Ow je was niet duidelijk genoeg met de enkele t.quote:
Soms als je pics wilt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mu, ik ben geen slijmbal toch?
Dat is iets nieuwsquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geweldig. En dit was nog wel iemand met een Nederlandse naam
Dan is ie nog dom ook, waarom zou je meer pandapunten willen?quote:
Correctie, hij moet gewoon geen neuk geven om die pandapunten.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan is ie nog dom ook, waarom zou je meer pandapunten willen?
Hij moet gewoon beseffen dat ie geen student is!!
quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik word slijmbal genoemd.
Volledig onterecht.
Tsssk.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, of het onterecht is.
Dat zeggen alleen mensen met meerdere pandapuntenquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Correctie, hij moet gewoon geen neuk geven om die pandapunten.
Ja maar ik ben een student nu hequote:Op woensdag 8 januari 2014 22:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Juist niet sulle!!
4x zo langzaam!!
Student = 1 punt per week
Niet student = 1 punt per maand!
Ligt er helemaal aan hoe je het zegtquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tsssk.
Is iemand zeggen dat ze knap is tegenwoordig al slijmen?
Heb maar 2 mensen ooit serieus om pics gevraagd.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow je was niet duidelijk genoeg met de enkele t.
[..]
Soms als je pics wilt.
techniek = techniekquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:59 schreef Royco1 het volgende:
Waar de neuk ben ik nu weer beland? Een autotopic vol horloge fetishisten
slechte scorequote:Op woensdag 8 januari 2014 22:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb maar 2 mensen ooit serieus om pics gevraagd.
1 gekregen.
Cursusje wil ik het nou ook weer niet noemen....quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
t
Maar dat is ie niehiet!
Want Fax is nooit een slijmbalquote:
Ik geef geen neuk om die pandapunten.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zeggen alleen mensen met meerdere pandapunten
Ik ook niet, maar heb ze dan ook al jaren niet meer gehadquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik geef geen neuk om die pandapunten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |