Net als die Lieke in DGKquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:50 schreef Soury het volgende:
Lijkt me kut om uitgekotst te worden door de hele groep
Hij scoort puntjes nu bij mequote:
Dan kan je de kroeldoek van Andrea wel krijgenquote:
En een nobody, daar heeft Emile niks aanquote:
ja idd. Maar ook als mensen iedereen tegen je op zet. Ook irritantquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:50 schreef Soury het volgende:
tja, dan moet je je beter opstellen in de groep, lijkt me duidelijkquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:50 schreef Soury het volgende:
Hij toont zich nu als een enorme alpha met zijn geijsbeer.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:50 schreef regiliopeace het volgende:
Emil zou een alfa moeten zijn volgens zijn bio, maar dat gezeur over voeding lijkt me meer bèta
Hij heeft nog geen armpje geworsteld, maar wel een grote bek van tevoren vast..quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:50 schreef Soury het volgende:
Ja maar er zijn zoveel meelopers in deze groep dat het gelul van de één jou ook in een kwaad daglicht gaan zetten. Zijn eigen houding is niet 100% de schuld.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:51 schreef Flow3r het volgende:
[..]
tja, dan moet je je beter opstellen in de groep, lijkt me duidelijk
Dat heeft Emile dus al een dag of vier. De rest koopt maar en jatten zelfs eten. Daar hoor je ze niet overquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja idd. Maar ook als mensen iedereen tegen je op zet. Ook irritant
quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:51 schreef charmed_angel het volgende:
hoe gaat het stemmen werken?
Diegene die erin komt, mag iemand eruit stemmen?
"Ik zou jou zo mooi kunnen opmaken, als je eenmaal dood bent..."quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:51 schreef Capaja het volgende:
[ afbeelding ]
je ziet dat hij ECHT naar hem luisterd
Ze scheten hem gewoon voor hem omdat ie sterk en slim, en ze willen Gio & Ruud in hun kamp.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:50 schreef Mallika het volgende:
[..]
Met zijn allen tegen 1 he, dat wekt sympathie op.
Maar het is echt Emil zijn houding. Dat wekt dat op
quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:52 schreef dieenebart het volgende:
[..]
"Ik zou jou zo mooi kunnen opmaken, als je eenmaal dood bent..."
Ja hij doet een prima tijger-in-kooi-performance.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:51 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Hij toont zich nu als een enorme alpha met zijn geijsbeer.
Das echt een snuggere knakworstquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:52 schreef tompsv18 het volgende:
Giorgio snapt het niet zo volgens mij
Hij lijkt in ieder geval een trouwere maat dan Ruud.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:52 schreef tompsv18 het volgende:
Giorgio snapt het niet zo volgens mij
ik blijf ff bij emilquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:53 schreef GekkePoes het volgende:
Hakim: "Maar je snapt toch wel wat ik bedoel?"
yep, wie kan het verste pissenquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:53 schreef Libres het volgende:
in feite is wat nu gaande is gewoon een gekonkel om macht, wie mag de macht hebben in de groep. Wie is er te vertrouwen.
Het is een idéé van Emile dat bootcamp, maar dat is onderlangs al weggelachen. Ze moeten hem niet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:53 schreef Libres het volgende:
in feite is wat nu gaande is gewoon een gekonkel om macht, wie mag de macht hebben in de groep. Wie is er te vertrouwen.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:54 schreef fries1984 het volgende:
Hakim tegen Billy: "je bent echt een lekker wijf" ... heeft die gast vaseliine op zn oogballen zitten ofzo?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |