Huubje gaat flashbacks krijgen denk ik ;-).quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:46 schreef STAP01 het volgende:
Oh, Huub zit te smullen achter de schermen!
AAAAAAAANDACHTquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:47 schreef Stranger het volgende:
Hebben ze zo weinig ruimte op dat terrein dat Emil naast de rest van de groep moet staan ijsberen?
UTO / [COS #96] #PANCAKEGATE #POPCORNALERTquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:47 schreef STAP01 het volgende:
Er is toch zo'n liedje, SnipSnapSnappie
theatraal gedragquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:47 schreef Stranger het volgende:
Hebben ze zo weinig ruimte op dat terrein dat Emil naast de rest van de groep moet staan ijsberen?
Paul negeert het gewoon totaalquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:47 schreef IPA het volgende:
Ik hoop echt dat Paul net ff het verkeerde woordje zegt. Smullen dit.
Ik begreep vanmiddag niet waarom ze allemaal zo'n hekel hebben aan Emil, maar ik begrijp het inmiddels wel.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:47 schreef md89 het volgende:
[..]
Het is net zo'n tijger die gestressed (?gestresst?) door z'n kooi loopt
quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:47 schreef IPA het volgende:
Een kasquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:48 schreef Peunage het volgende:
WTF zijn ze buiten aan het doen/bouwen?
quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:47 schreef IPA het volgende:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:48 schreef PeterPastoor het volgende:
Oww ik moet douchen maar geen zin om iets te missen nu![]()
lijkt me inderdaad niet het juiste momentquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:48 schreef PeterPastoor het volgende:
Oww ik moet douchen maar geen zin om iets te missen nu![]()
Voor de kijker is het wel leuk. Tenminste voor een bepaald soort kijker. Dit soort spanningsmomentjes maken streams leuk.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:48 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik begreep vanmiddag niet waarom ze allemaal zo'n hekel hebben aan Emil, maar ik begrijp het inmiddels wel.
Dat. Ik denk dat ze ook een hoop streams of momentjes voor TV bewaren.quote:
Zwerver Rienk. Daarom is hij een toegevoegde waarde in de groep.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:49 schreef Libres het volgende:
ik ben benieuwd wie er als verbinder gaat optreden in de groep en die de boel bij elkaar kan houden.
Met zijn allen tegen 1 he, dat wekt sympathie op.quote:
Peter is aan de beurt voor een poging?quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:49 schreef Libres het volgende:
ik ben benieuwd wie er als verbinder gaat optreden in de groep en die de boel bij elkaar kan houden.
Net als die Lieke in DGKquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:50 schreef Soury het volgende:
Lijkt me kut om uitgekotst te worden door de hele groep
Hij scoort puntjes nu bij mequote:
Dan kan je de kroeldoek van Andrea wel krijgenquote:
En een nobody, daar heeft Emile niks aanquote:
ja idd. Maar ook als mensen iedereen tegen je op zet. Ook irritantquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:50 schreef Soury het volgende:
tja, dan moet je je beter opstellen in de groep, lijkt me duidelijkquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:50 schreef Soury het volgende:
Hij toont zich nu als een enorme alpha met zijn geijsbeer.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:50 schreef regiliopeace het volgende:
Emil zou een alfa moeten zijn volgens zijn bio, maar dat gezeur over voeding lijkt me meer bèta
Hij heeft nog geen armpje geworsteld, maar wel een grote bek van tevoren vast..quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:50 schreef Soury het volgende:
Ja maar er zijn zoveel meelopers in deze groep dat het gelul van de één jou ook in een kwaad daglicht gaan zetten. Zijn eigen houding is niet 100% de schuld.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:51 schreef Flow3r het volgende:
[..]
tja, dan moet je je beter opstellen in de groep, lijkt me duidelijk
Dat heeft Emile dus al een dag of vier. De rest koopt maar en jatten zelfs eten. Daar hoor je ze niet overquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja idd. Maar ook als mensen iedereen tegen je op zet. Ook irritant
quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:51 schreef charmed_angel het volgende:
hoe gaat het stemmen werken?
Diegene die erin komt, mag iemand eruit stemmen?
"Ik zou jou zo mooi kunnen opmaken, als je eenmaal dood bent..."quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:51 schreef Capaja het volgende:
[ afbeelding ]
je ziet dat hij ECHT naar hem luisterd
Ze scheten hem gewoon voor hem omdat ie sterk en slim, en ze willen Gio & Ruud in hun kamp.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:50 schreef Mallika het volgende:
[..]
Met zijn allen tegen 1 he, dat wekt sympathie op.
Maar het is echt Emil zijn houding. Dat wekt dat op
quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:52 schreef dieenebart het volgende:
[..]
"Ik zou jou zo mooi kunnen opmaken, als je eenmaal dood bent..."
Ja hij doet een prima tijger-in-kooi-performance.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:51 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Hij toont zich nu als een enorme alpha met zijn geijsbeer.
Das echt een snuggere knakworstquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:52 schreef tompsv18 het volgende:
Giorgio snapt het niet zo volgens mij
Hij lijkt in ieder geval een trouwere maat dan Ruud.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:52 schreef tompsv18 het volgende:
ik blijf ff bij emilquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:53 schreef GekkePoes het volgende:
Hakim: "Maar je snapt toch wel wat ik bedoel?"
yep, wie kan het verste pissenquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:53 schreef Libres het volgende:
in feite is wat nu gaande is gewoon een gekonkel om macht, wie mag de macht hebben in de groep. Wie is er te vertrouwen.
Het is een idéé van Emile dat bootcamp, maar dat is onderlangs al weggelachen. Ze moeten hem niet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:53 schreef Libres het volgende:
in feite is wat nu gaande is gewoon een gekonkel om macht, wie mag de macht hebben in de groep. Wie is er te vertrouwen.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:54 schreef fries1984 het volgende:
Hakim tegen Billy: "je bent echt een lekker wijf" ... heeft die gast vaseliine op zn oogballen zitten ofzo?![]()
![]()
dit dusquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:54 schreef renevanlaaren het volgende:
emil moet rustig blijven en in de groep verhaal halen over die broek dan gaat pail flippen
Manipulator eerste klas, wat je zegt een kutwijfquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:53 schreef Rhosyn het volgende:
Emil kan me niet zoveel schelen maar die Billy vind ik een kutwijf...
Jeuk is erger dan pijnquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:54 schreef fries1984 het volgende:
Hakim tegen Billy: "je bent echt een lekker wijf" ... heeft die gast vaseliine op zn oogballen zitten ofzo?![]()
![]()
Frituurvetquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:54 schreef fries1984 het volgende:
![]()
Emil gebruikt ook nog eens moeilijke woorden tegen hem.. Drogreden, Stigma, ik hoop voor die arme jongen dat er een woordenboek aanwezig is.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:52 schreef tompsv18 het volgende:
Beveiling is er binnen 40 secquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:55 schreef iBenny het volgende:
Wat gebeurt er als ze gaan vechten? Wie gaat ze uit elkaar halen?
God, via Andrea.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:55 schreef iBenny het volgende:
beveiliging is dan binnen 40 min op het terrein volgens Johnquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:55 schreef iBenny het volgende:
Beveiliging, die is er binnen 40secquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:55 schreef iBenny het volgende:
En dan 13 man die die broek en 300 kube hout wel prima vinden, dat gaat hij echt niet winnen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:54 schreef renevanlaaren het volgende:
emil moet rustig blijven en in de groep verhaal halen over die broek dan gaat pail flippen
Ik wissel ff van streamquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:56 schreef aarontje112 het volgende:
Billy wil even de tieten van Lotje tegen zich aan voelen
Ik ben nu wel benieuwd naar het eerste gesprekje tussen die tweequote:Op woensdag 8 januari 2014 20:55 schreef R0T29 het volgende:
"Ruud is mijn maatje..."
je voelt het mes in je rug straks nog wel Emil
huub natuurlijkquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:55 schreef iBenny het volgende:
daar meken wij ex DGK kijkers ons toch niet druk om?quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:55 schreef iBenny het volgende:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:56 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
beveiliging is dan binnen 40 min op het terrein volgens John
Ja, geestelijk juist het zwakst, obviously. Daarom hecht-ie waarschijnlijk ook zoveel waarde aan zijn fysiek. Zijn mensen misschien toch bang voor 'm. Mooi dat ze zich hier niet laten intimiderenquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:56 schreef regiliopeace het volgende:
Giorgio denkt dat Emil het sterkst is. Fysiek misschien.
Wow dan kunnen ze nog een gevecht organiseren dusquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:56 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
beveiliging is dan binnen 40 min op het terrein volgens John
definitie van de ware topsporter.kijk maar naar al die voetballers.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:55 schreef aarontje112 het volgende:
God gaat ie janken, en dat noemt zich een topsporter
Want topsporters janken niet. Klopt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:55 schreef aarontje112 het volgende:
God gaat ie janken, en dat noemt zich een topsporter
Neequote:Op woensdag 8 januari 2014 20:57 schreef Urb het volgende:
Denkt iemand serieus dat de regie Emil er uit laten stemmen na dit?
quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:57 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Is toch ff 40 seconden
[ afbeelding ]
Raar he?quote:
Heeft nog lang geduurd want dat complot is al 2 dagen aan de gangquote:
Je kan beter zoals Paul even schreeuwen en het kwijt zijn dan die onderdrukte woede van Emil die zich stapelt. Enge gast wel hoor wat dat aangaatquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:56 schreef Capaja het volgende:
emil fluistert
ik zweer je als die fucker nog 1 keer naar me kijkt dan sloop ik hem ik zweer het je
toch 5 minutenquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:58 schreef R0T29 het volgende:
[..]streamlock na 5 seconden ben ik bang...
Denk dat wanneer er serieus dreiging is de beveiliging zich alvast opstelt bij de poort. Vandaar ook dat er 24/7 een psycholoog aanwezig is welke eerst 30 jaar apen heeft bestudeerd om een serieuze inschatting te kunnen maken...quote:
heeft ie zn nek niet uitgestoken ?????quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:58 schreef tompsv18 het volgende:
Toch wel respect voor Hakim, die heeft dit toch wel aardig geregeld. En hij blijft mooi overal buiten
Heerlijk zo'n figuur-met-complex aan boord. Ik wilde mijn paspoort al bijna opzeggen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:57 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja, geestelijk juist het zwakst, obviously. Daarom hecht-ie waarschijnlijk ook zoveel waarde aan zijn fysiek. Zijn mensen misschien toch bang voor 'm. Mooi dat ze zich hier niet laten intimideren.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:59 schreef iBenny het volgende:
Lindy luistert het ook allemaal maar aan.
Bij Paul bouwt het ook lekker op hoor. Maar vaak is het wel wat makkelijker als je wat minder herseninhoud hebt. Paul scheldt ook de hele dag als een bootwerker, dat lucht misschien ook een beetje op.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:58 schreef Mallika het volgende:
[..]
Je kan beter zoals Paul even schreeuwen en het kwijt zijn dan die onderdrukte woede van Emil die zich stapelt. Enge gast wel hoor wat dat aangaat
Alleen bij Het Wilhelmusquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Want topsporters janken niet. Klopt.
ik hoop niet dat ze de kant van Emil kiest, eerder wou Hakim namelijk van Lindy af en Hakim heeft best veel machtquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:59 schreef iBenny het volgende:
Lindy luistert het ook allemaal maar aan.
en panekoekgate niet te vergetenquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:00 schreef IPA het volgende:
[..]
Chaos, crisis in de zaal. Er zijn geen Marokkanen. Veel wartaal.
Echt, je kunt de streams terugspoelen. Sterker nog, je kunt ook gewoon een Cos een stukje teruglezen. Nieuwe feature!quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:58 schreef NoNickOne het volgende:
Ik tune 2 seconde geleden in watskeburt met Emil en Paul?
Waarom wilt Hakim van Lindy af?quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:00 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik hoop niet dat ze de kant van Emil kiest, eerder wou Hakim namelijk van Lindy af en Hakim heeft best veel macht
Paul zet allemaal mensen op tegen Emil en gebruikt niet-onderbouwde argumenten.quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:01 schreef iBenny het volgende:
Paul tegen Billy: "Dit hadden wij vanmiddag al besproken"
Gebeurt ook nietquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:01 schreef DJRetard het volgende:
Als Paul eruit zou gaan, dan gaat het compleet mis met het buwen
rienk kan het ook dan gaat het wat langzamer zei tiequote:Op woensdag 8 januari 2014 21:01 schreef DJRetard het volgende:
Niet volgens Rienk " dan duurt het iets langer"quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:01 schreef DJRetard het volgende:
Het geld om te bouwen is toch bijna op johquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:01 schreef DJRetard het volgende:
Die vond het niet tof dat Hakim vragen stelde aan de kaasboer. Kon ze zelf ook vragen. Sindsdien haat Hakim haar.quote:
Schelden, vloeken, stoken, uitlokken van fysiek geweld... Je vraagt je af wie zo'n kerel heeft gecast..quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Bij Paul bouwt het ook lekker op hoor. Maar vaak is het wel wat makkelijker als je wat minder herseninhoud hebt. Paul scheldt ook de hele dag als een bootwerker, dat lucht misschien ook een beetje op.
Welnee, Paul is best overrated. En het is geen rocket science, ze bouwen basic dingen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:01 schreef DJRetard het volgende:
ik ja, dus alles kump goedquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
Gelukig heeft Emile wat medestanders
Ja, ze hebben het er vanmiddag ook al over gehad dat ze Emil gaan uitlokken Paul te meppen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:01 schreef iBenny het volgende:
De schijnheiligen die je een knuffel geven en een dolk in je rugquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
Gelukig heeft Emile wat medestanders
Die smeerlap was toch van plan uit te lokken tot fysiek geweld?quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:01 schreef iBenny het volgende:
Precies Paul stapelt toch een stuk minder op die manierquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Bij Paul bouwt het ook lekker op hoor. Maar vaak is het wel wat makkelijker als je wat minder herseninhoud hebt. Paul scheldt ook de hele dag als een bootwerker, dat lucht misschien ook een beetje op.
Nu nog meerquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Die smeerlap was toch van plan uit te lokken tot fysiek geweld?
Als alles gebouwd is gaat hij uit zichzelf weg omdat-ie z'n meissie mist.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:01 schreef DJRetard het volgende:
Omdat hij en Hakim dit de hele dag geplanned hebben.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:02 schreef Mallika het volgende:
[..]
Precies Paul stapelt toch een stuk minder op die manier
Mooi hequote:Op woensdag 8 januari 2014 21:03 schreef BoonDockSaint het volgende:
Wat die paul allemaal verzint te bouwen stelt niks voor en kost klauwen met geld
Joh.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:03 schreef BoonDockSaint het volgende:
Wat die paul allemaal verzint te bouwen stelt niks voor en kost klauwen met geld
Echtquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:02 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ja, ze hebben het er vanmiddag ook al over gehad dat ze Emil gaan uitlokken Paul te meppen.
Leuk idee, maar als Emil Paul een mep verkoopt liggen er 2 mensen uit Utopiaquote:
denk ik ookquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:04 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Leuk idee, maar als Emil Paul een mep verkoopt liggen er 2 mensen uit Utopia
Ik zou mijn borg er voorover hebbenquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:04 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Leuk idee, maar als Emil Paul een mep verkoopt liggen er 2 mensen uit Utopia
#stiekemtochregelsquote:
Nou dat bedoelde ik niet eens. Als Emil Paul mept dan moet die naar het ziekenhuis. Je kan van Emil vinden wat je wil, maar hij kan je in 1 klap nokkie slaan als hij dat wil.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:04 schreef Capaja het volgende:
[..]
denk ik ook
want huub heeft vast ook gehoord dat ze dit uit willen lokken
OF het is volle maan, hangt ieg wat in de lucht..quote:
Niet met de hoeveelheid eiwitten die ie nu binnenkrijgt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:05 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Nou dat bedoelde ik niet eens. Als Emil Paul mept dan moet die naar het ziekenhuis. Je kan van Emil vinden wat je wil, maar hij kan je in 1 klap nokkie slaan als hij dat wil.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:06 schreef Stranger het volgende:
[..]
Niet met de hoeveelheid eiwitten die ie nu binnenkrijgt.
ik schoot in de lach jaquote:
Sensatiezoeker.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:06 schreef TigerXtrm het volgende:
Dit wordt sorry of vechten. POPCORN ALERT!
Heeft Emile peukenquote:
waar woon je ?quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Bah, die Billy. Ik ben in staat m'n boekenkast uit het raam te flikkeren.
Die gaan nooit meer hetzelfde zijnquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Bah, die Billy. Ik ben in staat m'n boekenkast uit het raam te flikkeren.
IK geef Emil ook gelijk in deze en paul mag wel alles bestellen en doenquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:08 schreef Urb het volgende:
Emil heeft hier wel gelijk, hij heeft dit bij tuna-gate al gezegd maar niemand komt naar hem toe als er iets is.
Ja. Top.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:07 schreef Urb het volgende:
Gelukkig snapt Billy alles en mag Emil ECHT.![]()
Ik zeg, TOP!
Ik woon 4 hoog, dus doe voorzichtigquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:08 schreef Capaja het volgende:
[..]
waar woon je ?
kom ik hem vangen, kan er nog wel 1 gebruiken namelijk
ik breng een matrasje meequote:Op woensdag 8 januari 2014 21:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik woon 4 hoog, dus doe voorzichtig
XXX was Broekquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:09 schreef iBenny het volgende:
Billy: "Als we alles op een rijtje zetten... dan heeft Paul de meeste fouten gemaakt. Dat heb ik ook tegen de rest gezegd. Hij heeft een broek gekocht waar ik niet achter stond. Hij heeft een XXX gekocht waar ik niet achter stond. Maar als ik moet kiezen ga ik voor sfeer..."
Het is al bijna een week een complot tegen hem. We pakken hem op een ei.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:08 schreef Urb het volgende:
Emil heeft hier wel gelijk, hij heeft dit bij tuna-gate al gezegd maar niemand komt naar hem toe als er iets is.
Kopstoot lijkt mij meer gepast.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:10 schreef Melleyn het volgende:
Zou mooi zijn als Billy nu ineens tegen de vlakte werd geslagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |